
Motor
Pasjonat-
Postów
257 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Motor

Auto
-
Model
80 B3
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Podłącz manometr do vacuum i wrzuć wyniki pomiarów ciśnienia paliwa (statyczne i dynamiczne) jeżeli nie masz to kup ,jeżeli nie kupisz to jedź do warsztatu na pomiar.
-
Na jałowym wkręca się ledwo do 4500 obr/min nie szarpie,podczas powolnego przyspieszania też ledwo się wkręca nie szarpiąc ale w trakcie jazdy dynamicznej pedał wciśnięty 50% -100% zaczyna ostro szarpać,przerywać tak jakby paliwa brakowało (filtr wymieniony,paliwo do pełna wlane,stp do czyszczenia wtrysków oraz preparat do uszlachetniania paliwa,przepływka zmieniona,egr działa,klapa się nie zacina) vacuum pompa może nie domagać?hamulce ok, jakieś pomysły? statycznie aktualnie kanał 018 zera kanał 023 -26.0 -1.0 -28.0 -16.0 kanał 013 -0.49 -0.54 0.26 0.78 help Objawy dopiero po nagrzaniu silnika , przewód gumowy przed intercoolerem twardnieje powyżej 3 tyś. obr/min momentalnie mięknie na jałowym,w czasie jazdy po puszczeniu pedału gazu silnik szarpnie raz tak jakby chciał zgasnąć. help
-
Witam, Proszę o podpowiedź, bardzo szarpie w trakcie próby dynamicznego przyśpieszania ( pedał w podłodze ) samochód skoda superb 04' silnik BSS 8V DPF VCDS nie odnajduje błędów. VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM motor
-
..no widziałem ..pojazd poznałem i widze,że kiero ten sam pozdro, miłej zabawy m
-
Sprawdź czy krócieć od vacuum pompy się nieobluzował i ''przepuszcza''. Ten króciec ,który wyprowadza przewód gumowy/plastikowy do serwa pompy hamulcowej. Lub poproś kogoś kto ma pojęcie o samochodach by to zrobił.
-
..no widzę ,że nie odpuszczasz...konsekwentnie szlifujesz ten motorek,aż do uzyskania ideału..kompromisu idealnego.. ..praca godna naśladowania. powodzenia moteur
-
Witam, Proszę o analizę logów. http://vaglog.rtnet.pl/laurin_18458.html http://vaglog.rtnet.pl/laurin_18462.html http://vaglog.rtnet.pl/laurin_18463.html http://vaglog.rtnet.pl/laurin_18464.html http://vaglog.rtnet.pl/laurin_18465.html http://vaglog.rtnet.pl/laurin_18466.html Dzięki.
-
[ALL B5] Relingi dachowe - montaż - foto historyjka
Motor odpowiedział(a) na czakul temat w Audi A4 B5
kompletnie się nie zgadzam.. na dowód lin do mojego byłego auta: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_avg_avancior_motora_byl_jest_marka-t13094.0.html;msg159016#msg159016 przy zakupie była opcja ''bez relingów dachowych'' -
...to niedługo powinny 3 lata poświecić..
-
Rozbijam się po świecie Póki co nie mam audioli to przylece bandziorem w któryś piękny dzień Odświeżę sobie zmiany waszych aczwórek i mordek. U mnie było 260.000km jak kupowałem w 2006/2007 jak sprzedawałem rok temu było 297.000km pojechalismy z Markiem do Rogala i sprawdził przebieg...NIE COFANY! B5 99'/00' 1,9 TDI z przebiegiem mniejszym niż 250.000 w 2006 roku w Niemcolandiii nie do znalezienia pojazd ,a teraz mamy 2009 to chyba 350.000km to taki rozsądny przebieg jak ktoś szuka.
-
O miło ,że mnie jeszcze pamiętacie
-
kojarzysz?
-
Szufela! Flyer warto wytrwać do końca filmiku
-
...no te auto to musi się rzucać w oczy w Warszawie
-
..tylny wieszak na pranie jest akcentem z Boeinga jak i te przełączniki nad sterowaniem nawiewu...te audi to już chyba dinozaur tuningu..