Skocz do zawartości

ludwik166

Pasjonat
  • Postów

    119
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ludwik166

Osiągnięcia ludwik166

0

Reputacja

  1. Dynamiczne: Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Statyczne: Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  2. Witam miałem tak samo w swoim audi AFN wymieniłem wszystko co się dało wtryski pompa dwumasa sprzegło poduszki zaworek n75 przepływomierz. A co sie okazało winna była turbina przycinała sie geometria po zrobieniu około 200km trasy problemu niebyło przyspieszał ładnie i bez szarpnieć a po tem po 200km w miescie to samo
  3. witam ponownie panowie przyjrzyjcie się mojemu logowi grupy 010 bo dalej auto jest słabe z dołu zastawaniem się nad wyminą czujnika cienienia atmosferycznego. daje mi do myślenia tez to że ciśnienie atmosferyczne jest większe niż ciśnienie w dolocie po przejrzeniu logów innych kolegów każdy ma ciśnienie atmosferyczne mniejsze niż w dolocie proszę o pomoc
  4. niema wężyka ciśnienie się zmienia w grupie 010
  5. jak to wymienić gdzie co kupić pomocy ---------- Post dopisany at 14:31 ---------- Poprzedni post napisany at 14:18 ---------- poczytałem o tym trochę w necie i ludzie piszą że powinno być około 1000mbar umnie tak jest Znajomy elektryk pogrzebał mówił ze był coś słabo lutnięty włożyłem kompa oto logi: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  6. oto logi które prosiliscie w grupie 8 w ostatniej kolumnie przy 2tys zmienia sie z 38mg na 42 nieznam sie ale to jakos mi dało do myślenia Logi: Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  7. odczucia tak o dla mnie jest coś dziwnego ponieważ jak przyśpieszam na 2 z samego dołu to przy 2 tyś czuć taki strzał mocy jutro zrobię i wrzucę logi
  8. tak problem z mocą w niskich obrotach po 2000tyś git zapier jak złe i po logach widać że jest git dziś jeszcze przestawię gruszkę i przełożę od znajomego przepływke na której robiłem kiedyś loga : Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 17:17 ---------- Poprzedni post napisany at 13:13 ---------- Cięgno gruszki skrócone oto logi: Grupy: 003,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  9. niemam kata może ten kąt wtrysku jest lipny rano jak zapalam to przez jakąś 1 min z tłumika leci dymek czarny
  10. mam starego vaga i nie loguje mi grupy 0 kąt jest tak około 042 043 044 jeszcze jest jedna sprawa jakiś czas temu wziąłem ze sklepu przepływomierz bosch na próbę i zrobiłem 2 logi i loguje sie całekiem inaczej niż ten co mam teraz to logi z poprzedniego przepływomierza Grupy: 003,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  11. Przepływomierz bosch a kontra była na fest więc nie wiem nie mam pojęcia dlaczego sie tak dzieje zbliża mi się rozrząd kąt wtrysku miałby co do tego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...