Skocz do zawartości

Johnym2

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Johnym2

Informacje

  • Imię
    Janusz
  • Miasto
    Wasilków

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Z pierwszego zdania w pierwszym poście 😉 Stopniowo wciskając gaz da się dynamicznie jechać. Nawet startując z miejsca esp zaczyna mrugać. Jakiś czas temu jeździłem z podpiętym kompem LPG. Na wolnych obrotach -0,61, na drive -0.5, przy hamowaniu silnikiem -0.76 bar—> i właśnie z tego momentu najczęściej się dusi. Jak delikatnie dodam gazu i map wskaże lekkie ciśnienie już jedzie. podejrzewałem turbo ale patrząc po obrotach w jakich się dławi to raczej turbo nie ma tu znaczenia.
  2. Tym bardziej dziwiło że się upierasz na te logi. Mogę zrobić powoli wciskając gaz ale wtedy też są bezużyteczne. Nie ma tam automatycznego kasowania błędów. Nawet po skasowaniu błędów w vcds zapamiętane są przez sterownik staga. Jeździłem też kilka tygodni z wyjętym bezpiecznikiem od LPG.
  3. Niestety tak jak wspominałem, ale w tej gorszej wersji, dławi się. Na gazie nie robiłem bo mam autoadaptację obd lpg i jednocześnie vcds się nie łączy na lpg. Mam problem z wrzuceniem na tunezille więc wrzucę tutaj, pliki są krótkie bo momentalnie nastąpiło dławienie na 2, na 3 i wyżej tym bardziej to się dzieje. Ale wczoraj zauważyłem, że gdy go zadławiło akurat trafiłem w dziurę na asfalcie i się odblokował LOG-01-002-033-xxx.CSV LOG-01-003-020-xxx.CSV LOG-01-115-118-xxx.CSV
  4. Ja próbowałem od 1500 i od 2500, jak wcisnę prawie do końca to z 3 zrzuca na 2 a jak coś takiego próbuje na 4 to go dławi. Nie tak jak w manualnej skrzyni że przyspieszenie mierzy się kalendarzem, a tak że zwalnia i czuć że go dławi. No nic będę próbował może i mi się uda. Choć mam 3.0 z 5hp19 od kilku lat i teraz mam kilka miesięcy ten z multi i nie idzie. Podobnie miałem w 3.0 jak chciałem z LPG sprawdzić na max na biegu to wrzucał wyższy. Od jakiej prędkości obrotowej Ci sia udało?
  5. Zawsze redukuje albo się dusi. Nie ma szans. Tak zaprogramowany. Tiptronic to samo. Mam oba i nie ma szans na zrobienie loga tak jak uważasz. nawet nie dotykając kickdown. tak samo nie da mi zwolnić z 6, będzie sam stopniowo zbijał biegi do 1
  6. Na obecną chwilę mogę wrzucić coś takiego: Pierwszy log. 003 020 118, dane co pół sekundy: 1400 rpm, 14.35g/s, 9% throttle, 29.3 btdc, 0kw na każdym cylindrze, 1440rpm 15 stopni iat, 0% n75, 1000mbar 1440 rpm, 15.42 g/s, 11.4% throttle, 27btdc, 0kw na każdym cylindrze, 1920 rpm, 15 iat, 95,3% n75, 1020mbar 2480rpm, 41.22 g/s, 100% throttle, 24btdc, 0kw każdy cyl., 3760rpm, 15iat, 0%n75, 1290 mbar Chyba tu łapie laga 3280rpm, 1.17g/s, 3.1% throttle, 30.8 btdc, 0kw na każdy cyl, 3200rpm, 14 iat, 0%n75, 1070mbar Tutaj sam się ocknął o dziwo 3280rpm, 22.39g/s, 14.1% throttle, 15btdc, 0kw każdy c., 3440rpm, 14 iat, 0n75, 1020mbar 3480rpm, 43.75g/s, 24,7% throttle, 30 btdc, 0kw każdy, 3560rpm, 14 iat, 40.4% n75, 1120mbar 002 033 115 w tym logu też się sam ocknął z laga i to dość szybko 3480rpm, 93.2% e.l., 8.84 ms i.t., 66.06 g/s, 3.9% lambda, 0,82v lambda, 2800rpm, 85,7% e.l., 1690mbar, 1080mbar 3160rpm, 14.3%, 1,56ms, 4.44g/s, 0%L, 0,86vL, 3280rpm, 14.3%, 990mbar, 1170mbar I tu odżył. 3280rpm, 41.4%, 4.68ms, 27.94g/s, 6.3%L, 1,58vL, 3240rpm, 30.1%, 990mbar, 1020mbar 3480rpm, 65.4%, 7.28ms, 48.58g/s, 5.5%L, 1.6vL, 3440rpm, 57.1%, 1020mbar, 1030mbar pełne logi mogę wrzucić po pracy
  7. Witam Mam problem z Audi. Mianowicie jak w tytule, dławi się gdy mocniej depnę gaz. Czasem jest ok cały dzień i na kolejny lipa. z rzeczy które już robiłem / sprawdziłem: wypruty kat sprawdzony i zmieniony zawór odmy pod kolektorem zmieniony grzybek odmy na oem przy pokrywie i wymieniony przewód od grzybka. zmienione swiece podmieniona przeplywka cewki przepustnica+adaptacja szczelnosc sprawdzana dymem i ciśnieniem(nawet półtorej bara) mam 3 dv na każdej to samo N75 podmieniany jak i fabryczny sprawdzany na stole obejscie n249 robione zawór kombinowany zaslepiony olej w multitronicu zmieniony zawor evap zmieniony bo były błędy evap plus uboga mieszanka usztywniany tip (po spartańsku do testów) filtr powietrza i nowy Filtron i pipercrosa to samo filtr paliwa zmieniony na oryginał ( mimo że objaw na LPG i pb ten sam) W kompie brak błędów poza sai kat i sonda 2 logi niestety nie są miarodajne. Bo jedyne co mogę zrobić to na trójce ale powoli wciskając gaz co daje jedynie do odczytu polsekundowe niedoładowanie potem przeładowanie i dalej już wykres się pokrywa zadane-uzyskane. robiłem też loga w trybie D w momencie dławienia: podobna sytuacja. Niedoładowanie mimo wysterowanego na 95% n75 i dławienie. Wszystko leci na pysk, czasy wtrysków, obciążenie, przeplywka i zamyka się przepustnica. sprawdzałem też w logach pedal gazu vs przepustnica i wszystko ok. zdjąłem też tipa. Luzu osiowego niby brak (może kiepsko sprawdzam), wirnik się kręci palcami ale czasem słychać pisk/zgrzyt przy ręcznym kręceniu - chwilowy ale jednak.
  8. Witam. Poszukuje prawej zwrotnicy przedniej do mojego wozidła. Niby z vin wychodzi nr 8E0407254C, czy tak samo D, E będzie pasowało? Ewentualnie czy nr 8E0407242 zamienia się z 8E0407254C?
  9. Jakby tu określić …. Zostawiliście kiedyś w zamkniętej pralce pranie na kilka godzin ?? jak nic gdzieś wilgoć sprawdzę kratki jednak jest to bliżej pasa tylnego zlokalizowane niż po bokach.
  10. Witajcie. walczę od dłuższego czasu ze smrodem z bagażnika. Przed zimą rozebrałem wnętrze bagażnika, umyłem i dodatkowo użyłem preparatu typu neutralizator zapachów. Jakiś czas było Ok. Zimą nawet mało wyczuwalne. Jednak wiosna przyszła. Słońce deszcz i cudowny zapach powrócił. Najbardziej czuć z okolicy pasa tylnego jak zaznaczone na zdjęciu. Teraz czekam aż skończy się lpg i zdemontuje butle. Ale też tylny pas jest wypełniony jakąś pianką. Czy to rozwiązanie fabryczne czy twórczość któregoś z poprzedników?
  11. helicoil wytrzyma ciężar v6? Jak wygląda wtedy wytrzymałość takich wkładek? moment dokręcania zapewne mniejszy będzie
  12. Witam. Od 2 tygodni zaczęło się stukanie i diagnozowanie, Audi przeszła ścieżkę diagnostyczną i niby wszystko ok, więc sam z kanału zacząłem szukać przyczyny tych stuków. Padł pomysł na poluzowane sanki, grzechotka w rękę i lewa strona sztywno dokręcona a prawa o zgrozo kręci się i niestety nie dokręca, wykręciłem więc śrubę całkowicie i śruba cała a niestety na śrubie strzępy gwintu z podłużnicy. Rozbebeszyłem już wnętrze, zlokalizowałem już miejsce do cięcia jednak mam pewne obawy. Raczej nie jest to jak w 80 tkach że jest płytka/kostka z gwintem na wcisk w "ramce" w podłużnicy. Przerabiał ktoś taki problem w B6 Dodam że myślałem już o o gwintowaniu na m14 ale po opuszczeniu tylnej części sanek niestety nie podejdę gwintownikiem, opiera się to wszystko na podporze wału i tłumikach Edit: mechanik przegwintował na m14.
  13. Cześć Udało Ci się może zmienić ten język? Mnie też ten niemiecki trochę męczy... choć nauczyłem się że recht to prawy a links to lewy
  14. o silniczkach w fotelu mowa?
  15. Witam Mam w aucie pamięć foteli i lusterek, wg parametrów auta jest fabryczne Z tym że pamięć lusterek działa ale fotele nie reagują. Próbowałem już fotel ustawiać w skrajne pozycje i programować nowe ustawienia i dalej nic. VCDS błędów nie pokazuje a po naciśnięciu któregoś programu jedynie lusterka zmieniają swoje położenie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...