
Johnym2
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
25 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Johnym2

Informacje
-
Imię
Janusz
-
Miasto
Wasilków
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BEX
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Z pierwszego zdania w pierwszym poście 😉 Stopniowo wciskając gaz da się dynamicznie jechać. Nawet startując z miejsca esp zaczyna mrugać. Jakiś czas temu jeździłem z podpiętym kompem LPG. Na wolnych obrotach -0,61, na drive -0.5, przy hamowaniu silnikiem -0.76 bar—> i właśnie z tego momentu najczęściej się dusi. Jak delikatnie dodam gazu i map wskaże lekkie ciśnienie już jedzie. podejrzewałem turbo ale patrząc po obrotach w jakich się dławi to raczej turbo nie ma tu znaczenia.
-
Tym bardziej dziwiło że się upierasz na te logi. Mogę zrobić powoli wciskając gaz ale wtedy też są bezużyteczne. Nie ma tam automatycznego kasowania błędów. Nawet po skasowaniu błędów w vcds zapamiętane są przez sterownik staga. Jeździłem też kilka tygodni z wyjętym bezpiecznikiem od LPG.
-
Niestety tak jak wspominałem, ale w tej gorszej wersji, dławi się. Na gazie nie robiłem bo mam autoadaptację obd lpg i jednocześnie vcds się nie łączy na lpg. Mam problem z wrzuceniem na tunezille więc wrzucę tutaj, pliki są krótkie bo momentalnie nastąpiło dławienie na 2, na 3 i wyżej tym bardziej to się dzieje. Ale wczoraj zauważyłem, że gdy go zadławiło akurat trafiłem w dziurę na asfalcie i się odblokował LOG-01-002-033-xxx.CSV LOG-01-003-020-xxx.CSV LOG-01-115-118-xxx.CSV
-
Ja próbowałem od 1500 i od 2500, jak wcisnę prawie do końca to z 3 zrzuca na 2 a jak coś takiego próbuje na 4 to go dławi. Nie tak jak w manualnej skrzyni że przyspieszenie mierzy się kalendarzem, a tak że zwalnia i czuć że go dławi. No nic będę próbował może i mi się uda. Choć mam 3.0 z 5hp19 od kilku lat i teraz mam kilka miesięcy ten z multi i nie idzie. Podobnie miałem w 3.0 jak chciałem z LPG sprawdzić na max na biegu to wrzucał wyższy. Od jakiej prędkości obrotowej Ci sia udało?
-
Zawsze redukuje albo się dusi. Nie ma szans. Tak zaprogramowany. Tiptronic to samo. Mam oba i nie ma szans na zrobienie loga tak jak uważasz. nawet nie dotykając kickdown. tak samo nie da mi zwolnić z 6, będzie sam stopniowo zbijał biegi do 1
-
Na obecną chwilę mogę wrzucić coś takiego: Pierwszy log. 003 020 118, dane co pół sekundy: 1400 rpm, 14.35g/s, 9% throttle, 29.3 btdc, 0kw na każdym cylindrze, 1440rpm 15 stopni iat, 0% n75, 1000mbar 1440 rpm, 15.42 g/s, 11.4% throttle, 27btdc, 0kw na każdym cylindrze, 1920 rpm, 15 iat, 95,3% n75, 1020mbar 2480rpm, 41.22 g/s, 100% throttle, 24btdc, 0kw każdy cyl., 3760rpm, 15iat, 0%n75, 1290 mbar Chyba tu łapie laga 3280rpm, 1.17g/s, 3.1% throttle, 30.8 btdc, 0kw na każdy cyl, 3200rpm, 14 iat, 0%n75, 1070mbar Tutaj sam się ocknął o dziwo 3280rpm, 22.39g/s, 14.1% throttle, 15btdc, 0kw każdy c., 3440rpm, 14 iat, 0n75, 1020mbar 3480rpm, 43.75g/s, 24,7% throttle, 30 btdc, 0kw każdy, 3560rpm, 14 iat, 40.4% n75, 1120mbar 002 033 115 w tym logu też się sam ocknął z laga i to dość szybko 3480rpm, 93.2% e.l., 8.84 ms i.t., 66.06 g/s, 3.9% lambda, 0,82v lambda, 2800rpm, 85,7% e.l., 1690mbar, 1080mbar 3160rpm, 14.3%, 1,56ms, 4.44g/s, 0%L, 0,86vL, 3280rpm, 14.3%, 990mbar, 1170mbar I tu odżył. 3280rpm, 41.4%, 4.68ms, 27.94g/s, 6.3%L, 1,58vL, 3240rpm, 30.1%, 990mbar, 1020mbar 3480rpm, 65.4%, 7.28ms, 48.58g/s, 5.5%L, 1.6vL, 3440rpm, 57.1%, 1020mbar, 1030mbar pełne logi mogę wrzucić po pracy
-
Witam Mam problem z Audi. Mianowicie jak w tytule, dławi się gdy mocniej depnę gaz. Czasem jest ok cały dzień i na kolejny lipa. z rzeczy które już robiłem / sprawdziłem: wypruty kat sprawdzony i zmieniony zawór odmy pod kolektorem zmieniony grzybek odmy na oem przy pokrywie i wymieniony przewód od grzybka. zmienione swiece podmieniona przeplywka cewki przepustnica+adaptacja szczelnosc sprawdzana dymem i ciśnieniem(nawet półtorej bara) mam 3 dv na każdej to samo N75 podmieniany jak i fabryczny sprawdzany na stole obejscie n249 robione zawór kombinowany zaslepiony olej w multitronicu zmieniony zawor evap zmieniony bo były błędy evap plus uboga mieszanka usztywniany tip (po spartańsku do testów) filtr powietrza i nowy Filtron i pipercrosa to samo filtr paliwa zmieniony na oryginał ( mimo że objaw na LPG i pb ten sam) W kompie brak błędów poza sai kat i sonda 2 logi niestety nie są miarodajne. Bo jedyne co mogę zrobić to na trójce ale powoli wciskając gaz co daje jedynie do odczytu polsekundowe niedoładowanie potem przeładowanie i dalej już wykres się pokrywa zadane-uzyskane. robiłem też loga w trybie D w momencie dławienia: podobna sytuacja. Niedoładowanie mimo wysterowanego na 95% n75 i dławienie. Wszystko leci na pysk, czasy wtrysków, obciążenie, przeplywka i zamyka się przepustnica. sprawdzałem też w logach pedal gazu vs przepustnica i wszystko ok. zdjąłem też tipa. Luzu osiowego niby brak (może kiepsko sprawdzam), wirnik się kręci palcami ale czasem słychać pisk/zgrzyt przy ręcznym kręceniu - chwilowy ale jednak.
-
Witam. Poszukuje prawej zwrotnicy przedniej do mojego wozidła. Niby z vin wychodzi nr 8E0407254C, czy tak samo D, E będzie pasowało? Ewentualnie czy nr 8E0407242 zamienia się z 8E0407254C?
-
Jakby tu określić …. Zostawiliście kiedyś w zamkniętej pralce pranie na kilka godzin ?? jak nic gdzieś wilgoć sprawdzę kratki jednak jest to bliżej pasa tylnego zlokalizowane niż po bokach.
-
Witajcie. walczę od dłuższego czasu ze smrodem z bagażnika. Przed zimą rozebrałem wnętrze bagażnika, umyłem i dodatkowo użyłem preparatu typu neutralizator zapachów. Jakiś czas było Ok. Zimą nawet mało wyczuwalne. Jednak wiosna przyszła. Słońce deszcz i cudowny zapach powrócił. Najbardziej czuć z okolicy pasa tylnego jak zaznaczone na zdjęciu. Teraz czekam aż skończy się lpg i zdemontuje butle. Ale też tylny pas jest wypełniony jakąś pianką. Czy to rozwiązanie fabryczne czy twórczość któregoś z poprzedników?
-
Zerwany gwint sanek przednich w podłużnicy/podłodze
Johnym2 odpowiedział(a) na Johnym2 temat w Audi A4 B6/B7
helicoil wytrzyma ciężar v6? Jak wygląda wtedy wytrzymałość takich wkładek? moment dokręcania zapewne mniejszy będzie -
Witam. Od 2 tygodni zaczęło się stukanie i diagnozowanie, Audi przeszła ścieżkę diagnostyczną i niby wszystko ok, więc sam z kanału zacząłem szukać przyczyny tych stuków. Padł pomysł na poluzowane sanki, grzechotka w rękę i lewa strona sztywno dokręcona a prawa o zgrozo kręci się i niestety nie dokręca, wykręciłem więc śrubę całkowicie i śruba cała a niestety na śrubie strzępy gwintu z podłużnicy. Rozbebeszyłem już wnętrze, zlokalizowałem już miejsce do cięcia jednak mam pewne obawy. Raczej nie jest to jak w 80 tkach że jest płytka/kostka z gwintem na wcisk w "ramce" w podłużnicy. Przerabiał ktoś taki problem w B6 Dodam że myślałem już o o gwintowaniu na m14 ale po opuszczeniu tylnej części sanek niestety nie podejdę gwintownikiem, opiera się to wszystko na podporze wału i tłumikach Edit: mechanik przegwintował na m14.
-
Cześć Udało Ci się może zmienić ten język? Mnie też ten niemiecki trochę męczy... choć nauczyłem się że recht to prawy a links to lewy
-
o silniczkach w fotelu mowa?
-
Witam Mam w aucie pamięć foteli i lusterek, wg parametrów auta jest fabryczne Z tym że pamięć lusterek działa ale fotele nie reagują. Próbowałem już fotel ustawiać w skrajne pozycje i programować nowe ustawienia i dalej nic. VCDS błędów nie pokazuje a po naciśnięciu któregoś programu jedynie lusterka zmieniają swoje położenie