Skocz do zawartości

tomek988

Pasjonat
  • Postów

    87
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tomek988

Osiągnięcia tomek988

0

Reputacja

  1. ale jesli turbina to by kopcił nawet rozgrzany silnik a on nic
  2. teraz na swieta stał mi samochód nieodpalany 3 dni dzis rano podeszłem i go odpaliłem pochodził z 5 minnut cały czas na wolnych obrotach i zaczoł kopcic taki jasny dym, tak to dawało że nawet jak cofałem to nie widziałem gdzie i w zaspe wjechałem pokopcił tak z 40 minut i przestał a jak przed chwią wracałem do domu to też dymił ale dużo słabiej, to wina uszczelniaczy u was też tak sie robi jak samochod dłużej jest niepalony? bo jesli nie to jutro zwalam głowice. czy to może turbina. a wie ktoś może jaka cena uszczelki pod głowicą ??[br]Dopisany: 27 Grudzień 2010, 15:48_________________________________________________a dzisiaj sprawdziłem ciśnienie 1-12.5 2-12.8 3-11.5 4- 8.5
  3. zebym ja wiedział ze to w napewno turbina ma wine to bym kupił druga a jak kupie a tu sie jeszcze okarze tysiac innych rzeczy to wiecie sami...
  4. a ja mam w domu BMW 24 letnie które śmiga na syntetyku i ma przebieg 600 tysięcy, od wymiany do wymiany nic bierze, nie kituj tu głupot że jak przebieg 200000 to trzeba zalać gęstszy olej, najlepiej minerał, ja w to akurat nie uwierze chyba ze olej co 5 tys zmieniasz.
  5. a mnie szalg trafia ze kupiłem skarbonke, przereklamowanie saq te niemieckie samochody. Ojciec ma passata i tez zawsze cos nie gra
  6. katalizator mam fakt, ale tej turbiny to pewien nie jestem czy olej puszcza w takich ilosciach bo odkreciłem przewod od przepustnicy a tam wrecz sucho ani sladu oleju przepustnica też czysta jak by tyle brał to by oleju tam tez nie brakowało[br]Dopisany: 08 Grudzień 2010, 21:21_________________________________________________bardziej mnie zastawia dlaczego z odmy leci olej i do turba i dlaczego tam była woda[br]Dopisany: 08 Grudzień 2010, 21:22_________________________________________________i jeszcze zauważyłem dzisiaj ze na wolnych obrotach bardzo dmuchA z wlewu oleju korek skacze, ale jak dam mu wyzsze obroty to korek już nie podskakuje
  7. w zbiorniczku wyrownawczym nic nie ma, wrażenie mam takie ze ten olej na siłe proboje sie wydostać jedno uszczelnie to w drugim miejscu wyleci[br]Dopisany: 07 Grudzień 2010, 16:03_________________________________________________w zbiorniczku nic nie ma. Przed chwlią zajrzałem do turba i jak zdjełem tego tipa to w nim było dużo dosc dużo oleju slady zaczynały sie już na wysokosci wlotu odmy do tego tipa wygląda jakby odma też pchała olej dlaczego?? a jesli chodzi o turbo to luz jest i to dosc taki duży ale ten wirnik ma też luzy wzdłuże 2mm-2.5mm?? aha i jak jeszcze zdjełem ten okrągły filtr od odmy co jest zaraz przy tipie to wyleciały z nego dosc duże ilosci wody, podkreslam ze nie płynu bo sprawdzałem. tak ma być??
  8. sproboje z tym 10w 40 chodz watpie zeby duzo sie zmieniało po nagzaniu wszystkie sa zadkie prawie jak woda ale chociaż tego mam dużo z 200l heh chc wiem ze to problemu nie rozwiąże
  9. to wskazuje na jebniętą uszczelke pod głowicą tu sie nie zgodze bo ten temat juz przerabiałem jesli sie jedzi na krotkich dystansach na niedogrzanym silniku to to jest wtedy normalne , a przejade 60 km i już sladu po tym nie ma
  10. dodam jeszcze ze jezdze wrecz bardzo spokojne nie przekraczam nawet 3000 obr/min do pracy mam z 2 km od domu nawet sie nie zagrzeje ale i tak oleju ubywa pod korkiem oleju mam ciagle kawe z mlekiem ale jak pojade gdzies dalej to znika
  11. a tego mobila 10w40 to moge miec jeszcze z 10 litrow na dolewke prsoto z beczki, cieżarówki na tym chodzą gdzie pracuje
  12. napinacz łańcucha rozrządu tam sie znajduje , wyczyść ładnie , odtluść i posmaruj czarnym/czerwonym silikonem , ja tak zrobiłem w AEB i pomogło. Ale szczerze to wątpie zeby takie ilości oleju jak piszesz uciekały tamtędy , nic nie kopci jak sie rozgrzeje ???? w jakim stanie turbo , zdejmij tipa i sprawdź luz na wirniku. jak to odkrece nic sie nie poprzestawia jak jest goracy to nawet dymka nie pusci, a luz musze sprawdzic odkrece kata i sprawdze a co to ten tip? w domu jeszcze mam olej 10w40 od mobila 5l chyba mu zaleje bo cos czuje ze mi sie caly rozszczelni silnikz przodu juz tez lekko podcjodzi olej
  13. witam Kupiłem sobie a4 1.8t ANb ale co z tego jak ma go już dosc a zwłaszcza tego, że zrobiłem już z 7000km a wlałem 1,5 litra oleju a im zimniej tym apetyt jemu rosnie odme miałem tez peknietą, wymieniłem wyczysciłem cały układ. Przewod od turba też suchy. A dzisiaj zobaczyłem ze mam skrzynie mokrą od góry nie jestem do końca pewien ale cieknie z jakiegos ustrojstwa pod pokrywą zaworów to na samym końcu( ma osobną uszczelke) a pod tym jest jakaś wnęka i zaślepka chyba tam jest cieżko mi to opisac no ale i tak nie wierze w to żę tam lecą takie ilosci oleju slady na sniegu by były. kopcić też nie kopci moze nad ranem taki szary dymek jest przez chwile ale nie znów taki duży, przebieg 200 000km olej mobil 5w50 nie iwem czy warto go robić czy wyzłomować bo nie mam cierpliwosci, może uszczelniacze ?[br]Dopisany: 06 Grudzień 2010, 20:30_________________________________________________może to uszczelniacz wału od strony skorzyni ale jakim cudem olej by szedł po obudowie skrzyni od góry to chyba niemozliwe??
  14. tomek988

    [B5 ANB] Dwie sondy

    ja ostatnio rozmawiałem z człowiekiem od komputerów i powiedział ze mi moze wstawic emulator sondy albo zgrac wartosci z tej pierwszej sondy na te drugą...ciekawe
  15. on tez przerabia te wahacze i dorabia takie cos jak kasowanie luzow Od spodu daje taki dekielek z nakretką i sie go dokreca jak sie jakis luzy porobią i znowu jest dobrze ale nie wiem czy to akurat w tych aluminiowych
×
×
  • Dodaj nową pozycję...