Skocz do zawartości

blackp7

Pasjonat
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O blackp7

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Zakopane

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Tiptronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia blackp7

0

Reputacja

  1. blackp7

    Parametry min max

    Muszę sprawdzić....leble są pytanie tylko jak inne zdobyç lub jaki program
  2. blackp7

    Parametry min max

    Witajcie. Podpowie ktoś jak to jest w grupach pomiarowych z tymi wartościami które opisane są drobnym druczkiem pod okienkami. Chodzi o to że u mnie jest brak podanych wartości min max dla danego parametru widnieje tylko opis.
  3. Zgadzam się z kolegą, tymi niewielkimi odchyłami nie ma się co zbytnio przejmować. Nasze furki maja już pewne zużycie sumaryczne, zarówno wariatory, koła, wałki, popychacze, świece, cewki itd... Jeśli jeździ i nie wali błędami to szkoda kombinować, bo kasę wydamy, wymienimy połowę samochodu a i tak po podłączeniu kompa okaże się że nie ma zera.... ups!!!! i co wtedy opić się albo sprzedać. Trzeba oczywiście od czasu do czasu sprawdzić korekty, i gr, 93 czy się nie rozjeżdża bardziej. Wymiana oleju odpowiedniej klasy w czasie to podstawa.Gaz do dechy i niech bemki zostają w tyle. Niech te zmienne fazy działają bo się wyzapiekają!
  4. Wiem kolego prześledziłem też i owe fora i tu się z Tobą zgadzam, że tak krzyczą. Tylko czy to nie oby lekka przesada, czy serwis Audi nie przewidział by owej wymiany, to przecież podstawowa czynnośc. Wkurza to ale cóż. Ja zostawiam u siebie na 4,4,8,4 i nie mam zamiaru tego ponownie ruszac. Każdy zrobi jak uważa. Zapytam jeszcze jak jest u Ciebie?
  5. Wałkiem rozrządu nie ma prawa ruszyć, to największa bzdura jaka słyszę. No ewentualnie lekko na boki ale Ciekawe jak później blokada spasuje jeśli któryś wałek jest odchylony. Niewspominajac o tym jak przytrzymasz wałek aby dociągnąć koło 100nm. To walka z wiatrakami.Są dwa wyjścia albo blokady które są z allegro nie są metryczne i trzeba mieć orginał, albo juz sam nie wiem czy nieprzesadzam ingerują w sterownik i koryguja te wartości. Piszę to tylko i wyłącznie patrząc z punktu czysto mechanicznego a nie aby się z kimś przekomarzac.
  6. Nie wiem jakie wartości skrajne są dopuszczalne, informacje tą, że 16 znalazłem na forum i nie jest to 100% pewne źródło. Jak jest w oryginale, gdyby ktoś kto ma nieruszony rozrząd od nowości podał było by wiadomo.Chodzi o sam sposób ustawienia rozrządu. Nie powinno się obracać wałkami bez blokad, to według mnie błąd, który może pogorszyć sprawę. Nie ma tu kogoś z jakąś V najlepiej 3.2 FSI z nowszego rocznika aby podać wartości. Ten silnik to co prawda nie to samo ale chyba tez ma zmienne fazy. Jeśli się mylę proszę mnie poprawić.
  7. Witam. Jak większość posiadaczy ASN po samodzielnej wymianie rozrządu wartości w grupie 93, 5,5,8,5 a wiec d*pa. Oczywiście na blokadach i oczywiście z allegro!. Na Vagu zero błedów, niezauważyłem jakchś nieprawidłowości w pracy silniku, wkręca się na max , ciągnie od dołu. Skąd przekonanie że te wartości mają być w zerze. Skoro tolerancja jest -16+16 niby! tak wyczytałem.Czy fabryka to 0. Skoro wszystko poblokowane jak trzeba, ustawione to musi grać. Co prawda jest lekki odchył lecz może dopuszczalny przez ASO. No Panowie na logikę kto by kręcił wałkami na ślepo i je na te zera ustawiał metodą prób i błędów zakażdym.razem zrzucając dekle. Co więcej uważam że nie wolno! Po to jest blokada. Tez chciałbym mieć w zerze ideał. Może te blokady to kupa! Ciężko stwierdzić, może faktycznie fabryka jest inna w co wątpię. Ile przeczytałem wątków, że po wymianie w serwisie to samo. Odchyły w grupie 93. Ponad te 10 no nawet 16 to juz powod do kontroli rozrządu ale nie 5 4 czy 2. Kto by walił z drugiego końca Polski do Sulejówka. Nie wiem co oni tam jakieś cuda może robią. Wypadanie zapłonów powodowane jest tym o czym koledzy opisali wyżej. Niewielkie odchyły w grupie 93 do 10 niemaja według mnie na to wpływu.
  8. Wybieram się, niedawno kupiłem i dopiero poznaję samochód
  9. Podaję wartości po przejechaniu 300km -1,6. -0,8. -2,6. 4,7 Ostatnia wartość widocznie odbiega od pozpstałych.
  10. Ok kolego, dzięki wielkie pojezdze i zobaczymy, masz polecic kogos ogarnietego od gazu jestem z okolic zakopanego
  11. Wykasowałem.Co prawda błąd jaki mi się pojawia ma kod 16815 warm up catalyst bank 2 efficiebcy below threshold. To sprawnośc kata. Raz na trasie powypadały mi zapłony ale to na resztkach gazu. Chyba faktycznie gaz do korekty . Zastanawia mnie to falowanie zaraz jak się przełączy gaz , za moment jak się trochę rozgrzeje jest juz ok. Na bp tez ok..sam niewiem wygląda na winę gazu. Spalanie i osiagi w normie.
  12. Witam. Podaję wartości z kanału 32 są cztery pozycje: Lambda -1.3% Lambda 0% Lambda -1.3% Lambda 0% Kolego kruk jak to oceniasz?
  13. Dzięki kolego zrobię korekty i dam znać.
  14. Audi a4 b6 2001 3.0 guattro ASN wczesniej jeździłem takim samym tylko 1.8t Avj...podał bym wartości ale laptop się zepsuł....jak tylko naprawię to napiszę. Wina gazu czyli źle wyregulowany? Czy ten typ tak ma?
  15. Profil uzupełnię, niedawno zmieniłem furkę z 1.8t. Tak mam gaz lovato.....dodam.jeszcze ze na vagu zero błędów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...