Skocz do zawartości

SvR

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O SvR

  1. Witam mam pewne obawy co do mojego termostatu. Chodzi o to że temperatura na mojej desce nie dochodzi do 90 w czasie jazdy natomiast przy dłuższym postoju przy włączonym silniku dochodzi do 90 (A prawdopodobnie na desce stoi na 90 gdy czujnik odczytuje jakieś 83-90). Tutaj mam logi potrzebne do zbadania termostatu: Na zimnym: Grupy: 003 - http://rtnet.pl/vaglog/svrobert7_5206.html Grupy: 007 - http://rtnet.pl/vaglog/svrobert7_5205.html Na Ciepłym: Grupy: 003 - http://rtnet.pl/vaglog/svrobert7_5061.html Grupy: 007 - http://rtnet.pl/vaglog/svrobert7_5062.html Przy sprawdzaniu kierowałem się "http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html" Jak myślicie w jakim stanie jest mój termostat?
  2. Silnik: 1.9 TDI ASV 110km -Normalny(MB) Grupy: 003 - http://rtnet.pl/vaglog/svrobert7_5073.html Instrukcjia:(http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html) Według instrukcji wartość w pozycji 3 nie powinna przekraczać wartości w pozycji 2 - u mnie przekracza Według instrukcji wartość w pozycji 4 winna utrzymywać się w granicach 40% - u mnie jest 60% ---------------------------------------------------------------------------------------------------- -I zastrzeżenia co do (BS) Grupy: 003 - http://rtnet.pl/vaglog/svrobert7_4965.html Według instrukcji: "b. poz. 3 określa ilość powietrza którą używa silnik. w przypadku trybu OFF, winna być ona wysoka [400 i więcej], z kolei w trybie ON, winna być wyraźnie mniejsza – zbliżona do poz. 2 i 3 z próby statycznej zwykłej [ok. 180]. wartości różnić się będą w zależności od typu silnika." W Trybie ON, winna być wyraźnie mniejsza – zbliżona do poz. 2 i 3 z próby statycznej zwykłej [ok. 180] - NATOMIAST U MNIE JEST MNIEJSZA NIŻ W 2 i 3 Z PRÓBY STATYCZNEJ ZWYKŁEJ No i jeszcze "c. poz. 4 określa wysterowanie zaworu EGR: - 100% oznacza jego pełne zamknięcie; - 0% oznacza jego pełne otwarcie." - a u mnie jest na odwrót.
  3. Chodzi mi o tą kolumnę z procentami. Czy na pewno jest ok?
  4. Czy logi 011 są poprawne ? Statyczne. Normalne. Grupy 011 - http://rtnet.pl/vaglog/svrobert7_5104.html
  5. SvR

    [INNE] Uszkodzony czujnik G2 ?

    Wydaje mi się że czujnik mam w miarę sprawny bo pokazuje temperaturę no ale do 90 dobija tylko jak samochód stoi w miejscu na biegu jałowym przez jakieś 10min w czasie jazdy nigdy nie dochodzi do 90 nawet gdy mam lekko zasłoniętą chłodnicę. Jakieś dwa lata temu może 1,5 wymieniłem czujnik bo poprzedni raz pokazywał temperaturę raz nie.Chyba było to spowodowane zabrudzeniem styków (a ja głupi zmieniłem ten czujnik) i chyba przez to ze wymieniłem teraz nie dochodzi mi do 90 juz sam nie wiem:/
  6. SvR

    [INNE] Uszkodzony czujnik G2 ?

    Tak w miarę. Jeśli mocny mróz to bardzo Ciężko i tylko temu odpala bo ma nowy akumulator. Wiem też że jedna świeca żarowa nie grzeje więc też przez to może ciężej odpalać. Jak ciepły silnik pali super jak zimny(0,-3) silnik to też raczej bez problemu.
  7. SvR

    [INNE] Uszkodzony czujnik G2 ?

    Wyskoczył mi błąd. 01039 - Coolant Temperature Sensor (G2) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Co mogę zrobić aby dowiedzieć się więcej? ASV 1.9 Tdi 110km
  8. SvR

    Logi 003 , 004 i odkryte problemy.

    OK poprawiłem Normalny 003 - http://rtnet.pl/vaglog/svrobert7_5073.html Może ktoś jednak nakieruje mnie na ten(statyczny) MB004 bo nie wiem w czym jest problem ?
  9. SvR

    Logi 003 , 004 i odkryte problemy.

    To ze "wprawdzie nie dochodzi w czasie jazdy do 90 ale do 80 dogrzeje się bankowo" nie oznacza ze termostat jest niesprawny. Chyba...
  10. SvR

    Logi 003 , 004 i odkryte problemy.

    Darev chętnie bym wymienił gdybym był pewny na 100% że jest już zużyty. No ale takiej pewności nie mam i nie raz już się nad tym zastanawiałem. A co jeśli to czujnik źle wskazuje?
  11. SvR

    Logi 003 , 004 i odkryte problemy.

    No ale kolega przemik napisał że "należy dokonać przegazowania i ponowić odczyt... ". A termostat wydawał się w dość dobrym stanie wprawdzie nie dochodzi w czasie jazdy do 90 ale do 80 dogrzeje się bankowo. Dodam że siedzi oryginał od nowego a przebieg mam 200tys niecałe.
  12. SvR

    Logi 003 , 004 i odkryte problemy.

    przemik Oczywiście jest opisane "a. próba statyczna warunki konieczne: samochód stoi na biegu jałowym; silnik włączony; robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rozdzielczej]. grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023." Zrobiłem według tego opisu. Więc ?
  13. SvR

    Logi 003 , 004 i odkryte problemy.

    No dobrze być może źle a mógłbyś wytłumaczyć co zrobiłem źle ?
  14. Znalazłem parę problemów z moim silnikiem ASV. Mianowicie chodzi mi o logi: MB (statyczne) Grupy: 003 - http://rtnet.pl/vaglog/svrobert7_5073.html -Zasysana masa powietrza (rzeczywista) - mam "480" powinno byc maxymalnie "370" -Współczynnik trwania impulsu otwarcia zaworu - mam "4.8" powinno byc minimum "40%" Grupy: 004 - http://rtnet.pl/vaglog/svrobert7_4961.html -Kąt początku wtrysku rzeczywisty "0.4" a powinno byc "2°n.OT..3°v.OT" -Kąt synchronizacji "2.8" a powinno być "3..80" Wyniki porównywałem z tabelą wartośći zmierzonych silnika ASV: http://www.a4-klub.pl/smf...r-t16820.0.html Liczę na pomoc i pozdrawiam. Dodam jeszcze: BS Grupy: 003 - http://rtnet.pl/vaglog/svrobert7_4965.html Grupy: 004 - http://rtnet.pl/vaglog/svrobert7_4966.html Dynamiczny Grupy: 003 - http://rtnet.pl/vaglog/svrobert7_4978.html Grupy: 004 - http://rtnet.pl/vaglog/svrobert7_4979.html
  15. [białystok] Witam wszystkich użytkowników. Posiadam VW Borę silnik 1.9 Tdi ASV 110km. Liczę że na tym forum dowiem się coś nowego o moim silniku i nie tylko. Pozdrawiam Robert.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...