Skocz do zawartości

SanceS

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O SanceS

  1. Ile kosztuje ta zabawa z e-papierosami? I nie ma dymu? To nie ma zabawy...
  2. Witam pięknie kolegów z Małopolski i nie tylko. Jestem nowy w tym gronie , aczkolwiek już potrzebuje waszej pomocy. Czy zgodziłby się ktoś odczytać w mojej kody błędów? Mam kilka problemów, a auto niedawno kupione... Ale to już po nowym roku... Pozdrawiam
  3. Dzisiaj uporałem się z dmuchawą Było trochę problemów, gdyż z nadmiaru czasu zdecydowałem się na samodzielną wymianę komutatora, niestety kilka blaszek starło się aż do warstwy izolacyjnej, używki całej dmuchawy, które widziałem były w kiepskim stanie, a nowa w intercars 670zl. Więc zabrałem się za naprawę. Komutator 30zl szczotki 25 i robota... robota bezcenna... Z wiatrakami jest tak, dopóki klimatronik jest wyłączony wszystko jest ok. Wisko kręci się cały czas, a drugi stoi. Jak tylko klimatronik zostanie uruchomiony (manual Hi) to włącza się automatycznie drugi wiatrak. (temp płynu w tym czasie ok. 25*) Czyżby było coś nie tak z czujnikiem? Aruś12 - Nie wiem czy dobrze, ale z tego co wiem, to pompa układu chłodzenia powoduje wzrost ciśnienia płynu chłodniczego, tym samym węże stają się twardsze, gdy odkręcisz 'szczelny' korek, to rozszczelnisz układ ciśnienie spadnie więc węże będzie łatwiej ściskać. Gdyby były to przedmuchy uszczelki pod głowicą to układ nie mógłby złapać ciśnienia i ubywało by płynu. Z resztą łatwo to sprawdzić - poświecić na blok silnika lampą UV. Pozdrawiam
  4. Mam nadzieje, że uszczelka pod głowicą jest ok. Płynu raczej nie ubywa. Węże nie puchną.
  5. Witam kolegów serdecznie. Przeglądam od jakiegoś czasu wątki na forum, owszem są bardzo pomocne, aczkolwiek trudno mi zdiagnozować mój problem. Mam samochód kupiony niedawno 'od rodziny' z klimatronikiem, niestety nie mam możliwości czytania kodów ( i tutaj liczę na wielką pomoc kogoś z krakowa). Objawy: nie dogrzany silnik, nie działa dmuchawa, nie nagrzewa się nagrzewnica. Pierwsza rzecz to dmuchawa, zużyte szczotki, wytargany komutator. Dzisiaj kupuję szczotki i czyszczę komutator, być może będzie działać. Druga sprawa to słabe nagrzewanie się silnika i nagrzewnicy. Po około pół godziny jazdy po mieście temp. dochodzi do 60*, czytam kody z klimatronika : 49c - 0* 51c - 60* Poprzedni właściciel twierdzi, że miesiąc temu zmieniał termostat. Zauważyłem też, że ciągle kręcą się oba wiatraki na chłodnicy. Nagrzewnicę płukałem wczoraj. Trochę to pomogło, ale dalej grzeje słabo. Dlaczego? Ciągle jest zapowietrzona. Nie mogę odpowietrzyć układu. Odkręciłem zbiorniczek płynu umieściłem go możliwie wyżej nagrzewnicy, otworzyłem dziurkę na wylocie z nagrzewnicy i idzie powietrze, czekałem 15 minut. W końcu zacząłem pompować ręką (wszystko na włączonym motorze) dalej nie idzie płyn. Zostawiłem tak, zajrzałem do środka jak grzanie, nagrzewnica grzeje, ale bardzo słabo. Zaczynam zastanawiać się, czy nie jest to wina pompy. Dziś odkręcę termostat i będę mógł wykluczyć pompę. Dzisiaj cały dzień będę miał ten samochód w garażu, jeżeli, któryś z kolegów miałby jakieś sugestie, albo mógłby spotkać się dzisiaj, ażeby odczytać kody byłbym bardzo wdzięczny. Będę dziś zaglądał tutaj na forum co godzinę i pisał o postępach. W zamian oferuję pomoc w szeroko-pojętej elektronice. Dysponuje hot-airem, oscyloskopem miernikami dobrej jakości. Pozdrawiam Darek
  6. Witam pięknie posiadaczy audi! Jestem Darek mieszkam niedaleko krakowa. Zajrzałem na forum ponieważ mam trochę problemów z moim autem, a wiem, że tutaj możecie mi pomóc. Ja zaś mogę pomóc w temacie kserokopiarek, bo tym zajmuje się na co dzień. Naprawiam maszyny Ricoh, zajmuje się też szeroko pojętą elektroniką, laptopy, telewizory. Aktualenie studiuję Mechatronikę na IMIR AGH. Serdeczne pozdrowienia Darek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...