Skocz do zawartości

aron20000

Pasjonat
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O aron20000

Osiągnięcia aron20000

0

Reputacja

  1. Ok dzięki za wszystkie podpowiedzi. Pozdrawiam
  2. Masakra z tymi licznikami. Znalazłem jeszcze jeden rodzaj. Posiada 6 wskaźników i pełny FIS, ale posiada analogowy zegarek, a u mnie jest zegarek cyfrowy. Czy będą zamienne między sobą, uda mi się dopisać go do samochodu? Wygląda tak:
  3. Witam, może ktoś wcześniej przerabiał już taki temat i podpowiedziałby, czy uda się wymienić licznik Jager z pełnym Fis, z elektronicznym zegarkiem i wskaźnikami temp. oleju i wskaźnikiem napięcia aku, taki jest teraz na samochodzie: Na taki sam licznik, czyli elektroniczny zegarek, pełny Fis. Tylko różni się tym, że jest bez wskaźników temperatury oleju i napięcia aku i brakuje z tyłu szarej wtyczki, konkretniej taki: Czy jeden i drugi będzie zamienny ze sobą, ten sam rodzaj immo? Pozdrawiam
  4. Witam czy może ktoś orientuje się gdzie jest ten moduł centralnego i za co odpowiada?: Wiadomo, że jest tam pompka jako główne urządzenie sterujące, ale zastanawia mnie co to takiego powyżej, gdzie się znajduje i do czego służy? Pozdrawiam
  5. Witam mam taki problem w autku jak z tematu. Jest to A4 w automacie. Przy odpalaniu muszę dodać gazu, żeby silnik zapalił, chociaż czasem zapala i bez dodania gazu. Podczas jazdy po przygazowaniu, a następnie puszczeniu gazu silnik spada z obrotów i faluje odok. 500-800obr. czasem zgaśnie. Jeśli jednak nie zgaśnie po chwili obroty wzrastaja do 800 i już są ok. dopuki nie naciśniemy znów pedału gazu. Co może powodować takie objawy? W silniku następujące usterki: W skrzyni: Dodatkowo może ktoś się orientuje gdzie w skrzyni szukać zaworu N94. Może ktoś posiada Etka lub Elsa i pomógłby w zlokalizowaniu tego zaworu? Pozdrawiam
  6. Dzięki wielkie, spytam jeszcze tylko czy chodzi o żarówki z przodu, czy z tyłu? Bo teoretycznie wszystkie światła są.
  7. Witam przymierzam się do zakupu A4 B7 z 2005r. 1.9 TDi 116KM. Samochód ogólnie ok. Ale zainteresowały mnie usterki, chyba jeśli dobrze pamiętam w centralnej elektronice: 01494 - Bulb for Parking Lamps, left (M1) 01498 - Bulb for Parking Lamps, right (M3) Nie da się ich usunąć. Wracają. Czego dotyczą te błędy, a konkretniej których żarówek? Postojowych, przeciwmgielnych, stopu, przeciwmgielnych? Chodzi o żarówki z przodu czy z tyłu? Najśmieszniejsze że wydaje mi się że wszystkie światła są. Pozdrawiam
  8. Skrzynia manual, napęd na przód. Błąd nr 01044
  9. Witam. Może ktoś mógłby pomóc w kodowaniu sterownika silnika w B5. Teraz jest 00000 i wyrzuca cały czas błąd. Może ktoś posiada opis. Pozdrawiam
  10. Witam moglibyście podpowiedzieć, czy pod króćcem od termostatu jest dodatkowa uszczelka, czy jest tylko uszczelnienie na samym termostacie które uszczelnia wszystko?
  11. Witam, na wstępie napiszę, że nie potrzebnie zakładałem oddzielny temat. Może mod mnie za to nie ubije:) Sorki za objętość posta, ale większość zajmują zdjęcia więc nie jest tak źle Mam pytanie odnośnie wymiany licznika, bo licznik z samochodu (Jaeger 1/2 FIS) wyzionął ducha. Jest to taki licznik: Ma trzy gniazda, zielone, niebieskie i małą czarną wtyczkę od korekcji ustawiania zegarka radiowo (w sumie mało ważna). Zastanawiam się czy nie wymienić licznika na VDO, bo jest tańszy, i ma pełny FIS, ale to mniej ważne, nie zależy mi na FIS'e. Ale jaki licznik wybrać, -VDO z zegarkiem analogowym-: Czy nowszy -VDO z zegarkiem cyfrowym-, jak u mnie w Jaeger'rze: Zwracając uwagę na tył licznika, zegar -VDO z zegarkiem analogowym- ma dwa gniazda, identycznie jak ten mój Jaeger, ale słyszałem, że coś podobno może nie grać. Możecie podpowiedzieć czy faktycznie tak jest, że mogę go nie dać rady zaadoptować, pomimo posiadania identycznych gniazd jak Jaeger? Natomiast nowsze zegary -VDO z zegarkiem cyfrowym- jak w Jaeger, ma z tyłu trzy gniazda?, zielone, niebieskie i szare, u mnie nie ma takiego gniazda w liczniku i ogólnie tej wtyczki w samochodzie. Czy wiązka do szarego gniazda jest potrzebna, mogłaby być nie podłączona? Co jest do niej podłączone? Który zegar byłby odpowiedniejszy, albo w ogóle który z tych dwóch możliwy do założenia do samochodu? Pozdro
  12. Więc rozkręciłem EGR i faktycznie był "zasyfiny" konkretnie, przycięty mechanicznie przez zanieczyszczenie. Teraz tylko poczekać na efekty. Na pewno się odezwe czy błąd powrócił. ---------- Post dopisany 16-10-2012 at 19:10 ---------- Poprzedni post napisany 13-10-2012 at 20:47 ---------- Niestety po ok. 20-30km znów kontrolka zaczęła razić w oczy. Więc to chyba raczej nie EGR. Co mogłoby jeszcze powodować ten błąd?
  13. zdaje mi się że EGR działa poprawnie, bo w sumie w tym roczniku chyba powinien wyłapywać usterkę konkretnie EGR'a. Czy jest zaślepiony to nie mam pojęcia, spróbuje odkręcić i sprawdzić, może przeczyścić, jeśli można go przeczyścić. Spróbuję wrzycić tego loga bloku03 musi być w nastawach podstawowych?
  14. Witam mam kłopot z samochodem jak w temacie. Problemem jest powracająca kontrolka check na desce. Powodem jest błąd P2196, więc dotyczy sondy a dokładniej sygnału o zbyt bogatej mieszance. Co moze powodować takie objawy w tym dziwnym i niewygodnym w użytkowaniu silniku. Dodam że regenerowana była turbina, wymieniana pokrywa zaworów na używkę... ale zawsze to coś. Poprawiło się "kopcenie" samochodu, wcześniej na biegu jałowym ostroo dawał na niebiesko czarno. Teraz jest ok., ale błąd nadal powraca, a powiedziałbym, że nawet częstotliwość się nasila. Wcześniej co ok. 200km teraz nawet co 20km. Ktoś się spotkał z taką usterką? Może znalazł przyczynę? Dodatkowo chciałbym spytać o jednostkę, nie do końca mi znaną w takim bloku w wartościach rzeczywistych, w ACom: Chodzi o zaznaczone stopnie KW, a dokładniej "-0,98 st.KW", --- co to za jednostka "st. KW" i czy ten "kat synchronizacji" dotyczy w tym przypadku wału i wałka rozrządu i ma wynosić teoretycznie 0? Jeśli tak jaka jest tolerancja wartość max i min w st. KW, w moim przypadku na jałowym jest to 0,98 i nie wiem czy mieści sie w tolerancji. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...