jacb82
Pasjonat-
Postów
62 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O jacb82
Osiągnięcia jacb82
0
Reputacja
-
wymieniony był z pompą
-
wymiana pompy paliwa byla ok 2 miesiace temu, problem z odpaleniem pojawil sie kilka dni temu.
-
Na nową ma się rozumieć. oczywiscie, nie uznaje uzywek
-
pompe paliwa wymieniałem 2 miesiace temu na bosha dlatego raczej odrzucam ten "problem"
-
Auto odebrałem z warszatu. Po ktorymś z kolei "zakręceniu" wkońcu odpalił. Ale co widze, obroty ok 300, silnik prawie gasnie. Po chwili obroty poszly w gore. Myslalem ze wszystko jest ok. Ruszam a auto nie ma wogóle siły jechać i dodajac gazu prawie gaśnie. Jakos udalo mi sie ruszyc, ale po ok 100m "przerywanej" jazdy auto zgaslo i juz nie chcialo odpalic. Zadzwonilem do warsztatu, mechanik przyszedl pokrecil kilka razy i auto odpalilo, powiedzial ze moze je spowrotem podstawic pod warsztat (i odziwo auto mu pojechalo noramalnie. Pod warsztatem sprobowalem odpalic, udalo sie za ktoryms razem ale auto zostawilem im na jutro bo balem sie ze mi gdzies w drodze do domu stanie) i jutro beda dalej patrzec co jest nie tak. Generalnie teraz jest gorzej z autem niż jak wstawiałem do warsztatu.
-
witam mój problem zaczął sie kilka dni temu. Wsiadłem jak zawsze do autka, kręce i ku mojemu zdziwieniu silnik nie odpalił jak zawsze w mgnieniu oka tylko po 2-3sekundach kręcenia. Autko wstawiłem do warsztatu. Wymienili świece bo były w kiepskim stanie - nic nie pomogło. Wymienili czujnik temperatury bo komputer 4 razy pod rzad wywalił błąd i też nic nie pomogło, jedynie że po odpaleniu jak pochodzi troche , zgasi sie i zakreci to odpala jakby szybciej. Jak odczeka sie dluzsza chwile to znowu trzeba krecic i krecic. Pomożecie?
-
Xsystoff a jakie masz spalanie? Teraz jak zrobilo sie zimno to zauwazylem ze po paru minutach mimo iz na wskazniku mam juz 90stopni i silnik obniza obroty do ok 800-900, to nie leci mi jeszcze bardzo cieple powietrze z dmuchawy, tylko jeszcze pare minut potrzebuje aby lecialo cieple nawet jak daje na HI. Mam do wymiany termostat czy cos jeszcze? Jakis czujnik?
-
czyli co, termostat znowu do wymiany?
-
Po sprowadzeniu pol roku temu auto palilo mi 12,5. Po wymianie termostatu pali 10,5. Wiec termostat nie mam chyba uszkodzony, no chyba ze nie pracuje na 100% jak powinien.
-
a czy moze miec na to wplyw ze nie mam oryginalnego grila tylko kamei z "plastrem miodu" i podczas jazdy powietrze wlatuje bez zadnych przeszkod prosto pod maske.. Przy predkosciach do 120-130 jest zawsze "pion" czyli 90stopni. Jak rozpedze auto do 150-220km/h temp mi spada, po zwolnieniu do predkosci normalnych temp rosnie spowrotem do 90.
-
czy to normalne ze podczas dluzszej jazdy powyzej 130km/h temp spada z 90stopni w dol? Przy jezdzie po miesice po nagrzaniu do 90 ani drgnie w dol.
-
to link do rozpiski dot b6, ja mam b5
-
witam jakie powinien byc bezpiecznik od pompy paliwa? 10, 15 czy 20? Mialem 15, jechalem ostatnio w trasie dluzszy czs okolo 150km/h i auto stanelo mi na trasie i kaplica, dopiero po sholowaniu do warsztatu okazalo sie ze to tylko glupi bezpiecznik od pompy paliwa. Mechanior powiedzial ze nie wie jaki powinien byc (na aucie nie ma zadnej rozpiski) i moze ktos wsadzil wczesniej te 15 a powinien byc inny i dlatego go wywala. Pomozecie?
-
odswiezam temat bo stukanie wrocilo. Co myslicie o tych popychaczach? http://motoallegro.pl/popychacz-popychacze-audi-vw-skoda-1-8-20v-ssanie-i1284361570.html http://motoallegro.pl/popychacz-popychacze-audi-vw-skoda-1-8-20v-wydech-i1284361744.html wystarcza na 10-15k??
-
[ALL B5] Jak sprawdzić poziom oleju w skrzyni automatycznej 4biegowej
jacb82 odpowiedział(a) na batonlold temat w Audi A4 B5
olej w skrzyni sprawdza sie na włączonym silniku i skrzynia musi troche popracować przed pomiarem