
Tosik
Pasjonat-
Postów
138 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Tosik

Informacje
-
Imię
Dariusz
-
Miasto
Książenice
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1997
-
Silnik
1.9TDI
-
Kod silnika
AFN
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Miałem to samo przyczyną jest częściowo zakamieniona nagrzewnica. Problem rozwiązałem dość drastycznie ale pomogło. Mianowicie przepłukałem nagrzewnicę wodą z węża ogrodowego i środka do udrożniania rur (np.kret). Walczyłem z problemem przez 3 weekendy. 1 weekend płukanie nagrzewnicy wodą pod ciśnieniem nic nie pomogło. 2 weekend płukanie całego układu środkiem firmy k2 do czyszczenia układu i wymiana płynu oczywiście była lekka poprawa ale znikoma. 3 weekend doszedłem do wniosku że użyję środka do udrożniania rur do płukania nagrzewnicy, posiada chlorowodorek sodu - sodę kaustyczną, która reaguję z aluminium (można użyć samej sody kaustycznej ale środki do udrażniani rur mają około 20% sodu kaustycznej więc nie jest tak żrący) więc albo przeżre nagrzewnicę (szczerze wątpię robiąc to ostrożnie) albo ją przeczyści . U mnie to pomogło
-
Sprawdź wężyki od powrotu między wtryskami i w ogóle wężyki idące od filtra paliwa może któryś jest sparciały i ma małą dziurkę i łapie powietrze jak postoi. Sprawdź też zaworek zwrotny, który jest na górze filtra czy nie puszcza ciśnienia z powrotem. U mnie w tamtym roku też były problemy z odpalaniem jak postał ale wymiana wężyka między 2 a 3 wtryskiem pomogła. Teraz nawet na 1 sprawnej świecy żarowej przy -10st. odpalał bez problemu.
-
Szczerze nie pamiętam ale zgodnie z opisem sprawdzania tempomatu na vagu jakie jest w tym temacie to wszystko pokazywało prawidłowo a jak trzymałem nogę na pedale gazu tak trzymam :gwizdanie: Nikt nie am jakiegoś pomysłu?? Może vagiem trzeba coś jeszcze przestawić???
-
Witam, A ja mam problem z tempomatem, bo podłączyłem go i nie działa Kable na 100% podłączone dobrze 4 razy sprawdzałem i na wagu w grupie 6 pokazuje wartości gdy wciskam poszczególne przyciski na tempomacie tak jakby działał, a w rzeczywistości nie dział Nie mam pojęcia o co chodzi, wszystkim działa a u m nie nie chce. Ma ktoś jakieś sugestie???
-
Statyczne czy dynamiczne?? Może najlepiej zrobię wszystko tak jak jest napisane na forum i wtedy wszystko wkleję?? Chciałbym mieć pewność że wszystko jest ok Jeśli chodzi o turbo to przegoniłem trochę silnik i na razie jest dobrze
-
Teraz skręciłem śruby na klej i trzyma. Najlepsze jest teraz to że po skręceniu na klej było bicie i z każdym przejechanym kilometrem jest coraz mniejsze (prawie już go nie ma zrobiłem 300km)
-
Właśnie o to chodzi że cudów nie ma z tym kołem. Koło założyłem tak samo jak było założone wcześniej (wypustka była na swoim miejscu) śruby dałem te same i zostały wkręcone w te same miejsca.
-
Bo nie łapie go cały czas tylko jak pedał w podłodze i jest jakaś górka też tak pomyślałem bo zmieniałem cały silnik od angola i może stał gdzieś długo bo tak silnik ładnie pracuje poza tym nastawnikiem co go wymieniłem, a tak a pro po co sądzicie o dawkach, kącie wtrysku czyli o układzie paliwowym???
-
Witam, Po wymianie rozrządu w AFN gdzie musiałem zdjąć to nieszczęsne koło pasowe na wale(tłumik drgań), występuje teraz bicie tego koła czyli widać że nie obraca się równo i chodzi na boki do tego stopnia że się śruby rozkręciły i prawie spadło. Skręciłem teraz to na klej beztlenowy i na razie jakoś trzyma (od założenia 90km) ale małe bicie nadal jest. Miałem drugie koło pasowe używane które też przykręcałem i też było bicie. Moje pytanie, jaka może być przyczyna skoro wcześniej nie było bicia a teraz jest??? Dodam, że koło było przykręcane w takim położeniu jak było wyjęte i nie było bicia przed demontażem. Za wszelkie sugestie będę wdzięczny bo nie chce mi się po raz kolejny zdejmować przodu.
-
Witam, Proszę o analizę logów w moim AFN bo łapie notlauf-a, wymieniałem też 2 dni temu nastawnik pompy bo poprzedni padł. Co sądzicie o tym silniku i jego osprzęcie??? Jeśli mam zrobić logi innych bloków to śmiało piszcie których.
-
Ja bym stawiał na nastawnik pompy paliwa. Najlepiej jak masz Vaga sprawdzić jaka jest ustawiona dawka paliwa. Tu masz dane prawidłowe http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t16622.0.html;highlight=dawka+paliwa . Ja miałem tak u siebie jak była źle ustawiona. Można ją zmienić Vagiem albo mechanicznie na pompie
-
A założyłeś ori rurę czy zamiennik jakiś??
-
Tosik :shocked: :shocked: :shocked: Gdzieś był chłopie ? :naughty: Lepiej było spytać gdzie mnie nie było postanowiłem i ja trochę pospamować (inni mogą to ja chyba też )
-
Wy powinniście mieć dzienne limity na pisanie w spotach warszawskich
-
Pewnie że da się uszczelnić wymieniając uszczelki w pompie i będzie śmigać dalej ( Jak z silnika kapie gdzieś olej to wymieniasz cały silnik?)