Skocz do zawartości

Tosik

Pasjonat
  • Postów

    138
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Tosik

Informacje

  • Imię
    Dariusz
  • Miasto
    Książenice

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Miałem to samo przyczyną jest częściowo zakamieniona nagrzewnica. Problem rozwiązałem dość drastycznie ale pomogło. Mianowicie przepłukałem nagrzewnicę wodą z węża ogrodowego i środka do udrożniania rur (np.kret). Walczyłem z problemem przez 3 weekendy. 1 weekend płukanie nagrzewnicy wodą pod ciśnieniem nic nie pomogło. 2 weekend płukanie całego układu środkiem firmy k2 do czyszczenia układu i wymiana płynu oczywiście była lekka poprawa ale znikoma. 3 weekend doszedłem do wniosku że użyję środka do udrożniania rur do płukania nagrzewnicy, posiada chlorowodorek sodu - sodę kaustyczną, która reaguję z aluminium (można użyć samej sody kaustycznej ale środki do udrażniani rur mają około 20% sodu kaustycznej więc nie jest tak żrący) więc albo przeżre nagrzewnicę (szczerze wątpię robiąc to ostrożnie) albo ją przeczyści . U mnie to pomogło
  2. Sprawdź wężyki od powrotu między wtryskami i w ogóle wężyki idące od filtra paliwa może któryś jest sparciały i ma małą dziurkę i łapie powietrze jak postoi. Sprawdź też zaworek zwrotny, który jest na górze filtra czy nie puszcza ciśnienia z powrotem. U mnie w tamtym roku też były problemy z odpalaniem jak postał ale wymiana wężyka między 2 a 3 wtryskiem pomogła. Teraz nawet na 1 sprawnej świecy żarowej przy -10st. odpalał bez problemu.
  3. Szczerze nie pamiętam ale zgodnie z opisem sprawdzania tempomatu na vagu jakie jest w tym temacie to wszystko pokazywało prawidłowo a jak trzymałem nogę na pedale gazu tak trzymam :gwizdanie: Nikt nie am jakiegoś pomysłu?? Może vagiem trzeba coś jeszcze przestawić???
  4. Witam, A ja mam problem z tempomatem, bo podłączyłem go i nie działa Kable na 100% podłączone dobrze 4 razy sprawdzałem i na wagu w grupie 6 pokazuje wartości gdy wciskam poszczególne przyciski na tempomacie tak jakby działał, a w rzeczywistości nie dział Nie mam pojęcia o co chodzi, wszystkim działa a u m nie nie chce. Ma ktoś jakieś sugestie???
  5. Statyczne czy dynamiczne?? Może najlepiej zrobię wszystko tak jak jest napisane na forum i wtedy wszystko wkleję?? Chciałbym mieć pewność że wszystko jest ok Jeśli chodzi o turbo to przegoniłem trochę silnik i na razie jest dobrze
  6. Teraz skręciłem śruby na klej i trzyma. Najlepsze jest teraz to że po skręceniu na klej było bicie i z każdym przejechanym kilometrem jest coraz mniejsze (prawie już go nie ma zrobiłem 300km)
  7. Właśnie o to chodzi że cudów nie ma z tym kołem. Koło założyłem tak samo jak było założone wcześniej (wypustka była na swoim miejscu) śruby dałem te same i zostały wkręcone w te same miejsca.
  8. Bo nie łapie go cały czas tylko jak pedał w podłodze i jest jakaś górka też tak pomyślałem bo zmieniałem cały silnik od angola i może stał gdzieś długo bo tak silnik ładnie pracuje poza tym nastawnikiem co go wymieniłem, a tak a pro po co sądzicie o dawkach, kącie wtrysku czyli o układzie paliwowym???
  9. Witam, Po wymianie rozrządu w AFN gdzie musiałem zdjąć to nieszczęsne koło pasowe na wale(tłumik drgań), występuje teraz bicie tego koła czyli widać że nie obraca się równo i chodzi na boki do tego stopnia że się śruby rozkręciły i prawie spadło. Skręciłem teraz to na klej beztlenowy i na razie jakoś trzyma (od założenia 90km) ale małe bicie nadal jest. Miałem drugie koło pasowe używane które też przykręcałem i też było bicie. Moje pytanie, jaka może być przyczyna skoro wcześniej nie było bicia a teraz jest??? Dodam, że koło było przykręcane w takim położeniu jak było wyjęte i nie było bicia przed demontażem. Za wszelkie sugestie będę wdzięczny bo nie chce mi się po raz kolejny zdejmować przodu.
  10. Witam, Proszę o analizę logów w moim AFN bo łapie notlauf-a, wymieniałem też 2 dni temu nastawnik pompy bo poprzedni padł. Co sądzicie o tym silniku i jego osprzęcie??? Jeśli mam zrobić logi innych bloków to śmiało piszcie których.
  11. Ja bym stawiał na nastawnik pompy paliwa. Najlepiej jak masz Vaga sprawdzić jaka jest ustawiona dawka paliwa. Tu masz dane prawidłowe http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t16622.0.html;highlight=dawka+paliwa . Ja miałem tak u siebie jak była źle ustawiona. Można ją zmienić Vagiem albo mechanicznie na pompie
  12. A założyłeś ori rurę czy zamiennik jakiś??
  13. Tosik :shocked: :shocked: :shocked: Gdzieś był chłopie ? :naughty: Lepiej było spytać gdzie mnie nie było postanowiłem i ja trochę pospamować (inni mogą to ja chyba też )
  14. Wy powinniście mieć dzienne limity na pisanie w spotach warszawskich
  15. Pewnie że da się uszczelnić wymieniając uszczelki w pompie i będzie śmigać dalej ( Jak z silnika kapie gdzieś olej to wymieniasz cały silnik?)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...