Skocz do zawartości

czechu81

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O czechu81

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia czechu81

1

Reputacja

  1. Juz sie umowilem na przyszly tydzien na wymiane. Niestety gdzies w miedzyczasie dostalem posta na priv , ze ktos mialem tez sam problem wymienil i nie pomoglo ... Zobaczymy Po wiadomosciach na prv widze ze sporo osob interesuje sie tematem. Nadal nie wymienilem uszczelaniaczy - jak wymienie na pewno dam znac. Co do samego zaworka przy filtrze - czy ktos moze spojrzec na monaz ? Nie jestem pewniem ,czy powinien byc zamontowany w tym wlasnie miejscu.
  2. Hej Aktualizacja... zaworek zwrotny nie pomógł. Czas na uszczelniacze. Moj mechanik twierdzi , ze to nie moze byc to. Konkretnie , ze slaby uszczelaniacz nie ma prawa wpuscic powietrza w uklad paliwowy. Mam zamiar go zignorować , ale czy orientujesz sie , co sie dzieje , ze przez uszczelniacze nie zapala ?
  3. To jak wymieniane były te wtryski to nie kupowałeś od razu zestawu oringów do nich ? ? ? 8mm krócce zaworka muszą mieć.. Co do wtryskow - dobre pytanie. Pewnie wymienione byly w tych 2 uszkodzonych. Zaworek juz kupilem. Dam znac
  4. Czyli jak auto stalo z przodem w dole to bylo OK ? Jakos nie moge zrozumiec jak to moze miec wplyt na zapalanie , roznica w wysoksoci to pare CM ...
  5. Hej Audi A4 2002 AWX Od dłuższego czasu ( już w zeszła zime ) mam problem z zapalaniem po nocy. Teraz problem sie nasilił. Generalnie auto kreci , ale nie zapala. Wygląda , jak by nie miało paliwa - dopiero po jakis 20 sek zaczyna łapać. Potem już chodzi dobrze. Rozwiązaniem problemu jest lato ... lub parkowanie auta , tak zęby tył auta byl wyżej niż przód. Ze względu na ten ostatni problem dość łatwo szukać po forach rozwiązań. Większość postów kończy się brakiem rozwiązania , ale udało mi się coś znaleźć. Znalezione rozwiązania: - vacum pompa u mnie jest nowa - miałem tez problem z hamulcem wiec wymieniłem - wtryski 2 szt wymienione bo były słabe - reszta w normie (nie wiem jakiej - tak powiedział mechanik) - uszczelniacze wtrysków temat otwarty - będę próbował - zaworek zwrotny (wszyscy od tego zaczynają , ale tylko raz widziałem , że pomogło) ile mm maja kable ? kupie na allegro zaworek jesli dobrze kombinuje to muszę go założyć zaraz przed filtrem - pompa w zbiorniku próbowałem sprawdzić , ale wiem ze zrobiłem to źle wyjąłem zaworek (4) http://i.imgur.com/xByZfJT.jpgi przekręciłem kluczyk na zapłon paliwo poleciało od razu , ale nie wiem czy do jest miarodajne - własnie doczytałem ze murze wyjąc (7) - ogólna nieszczelność okładu niestety bez opisu jak zdiagnozowana i naprawiona Jakieś pomysły ?
  6. OK. Dzieki Czyli to Reg spokojnego biuegu dawka cyl 1: -1.50 mg/h Reg spokojnego biuegu dawka cyl 2: -0.04 Reg spokojnego biuegu dawka cyl 3: -1.74 Reg spokojnego biuegu dawka cyl 4: 2.98 jest blok 13. Tego wlasnie nie wiedzialem. Na allegro sa regenerowane po 450. wiec planowalem kupic , ale kompletow za 500 z uzywek tez jest sporo...
  7. mowisz o normie dla tego Reg spokojnego biuegu dawka cyl 1: -1.50 mg/h Reg spokojnego biuegu dawka cyl 2: -0.04 Reg spokojnego biuegu dawka cyl 3: -1.74 Reg spokojnego biuegu dawka cyl 4: 2.98 czy tego http://i.imgur.com/Uc3HrW7.jpg
  8. Ile powinno pokazywac w polskim vagu ? Jaka tam jest norma.
  9. Faktycznie wszystkie sa zle ? Wspominam kumple ktory kupowal mondeo tdci jak mialo 60K. W fordzie powiedzieli ze wszyskie wtryski poza norma i bede zaraz do wymiany. Zrobil juz 250 k
  10. Hej Mam problem z A4 1.9 AWX. W duzym skrocie - pojawily sie problemy z zapalaniem Zapalal natychmiast , potem gasl i trzeba bylo krecic z 10 s. Jak juz zapalil bylo OK. Co ciekawe problem dalo sie powiazac z iloscia paliwa w zbiorniku lub tym pod jakim katem stal przod. Teraz to juz nie ma wplywu.... Teraz auto zakreci pare razy , a jak zapali to kopci jak smok dopoki sie nie rozgrzeje. Do tego czasami silnikiem "trzepie" Przekopalem sie przez pare postow i widze ze nawet poluzowane zasilanie od wtrysku pod pokrywa czasami wyglada jak uszkodzony wtrysk. Znalazlem jakiegos ogolnie polecanego goscia , niestety z innego miasta i pojechalem. Przetestowal i obwiescil ze 1. Pompa dobra - wszedzie cisnienie ok 2. listwa/prad OK 3. reeeeeszta OK 4. wszystkie wtryski trup - 1000/1200 szt plus wymiana Pokazal mi dane z Bosh ESI[Tronic} Reg spokojnego biuegu dawka cyl 1: -0.91 mg/h Reg spokojnego biuegu dawka cyl 2: -0.63 Reg spokojnego biuegu dawka cyl 3: -0.84 Reg spokojnego biuegu dawka cyl 4: 2.21 A po pewnym czasie Reg spokojnego biuegu dawka cyl 1: -1.50 mg/h Reg spokojnego biuegu dawka cyl 2: -0.04 Reg spokojnego biuegu dawka cyl 3: -1.74 Reg spokojnego biuegu dawka cyl 4: 2.98 Totalnie nie wiem co robie , ale zdarzylem wyczytac na forum ze przyda sie blok 23 z vag. Udalo mi sie odpalic polski vag. Na zimnym http://i.imgur.com/Plm4K36.jpg Po rozgrzaniu http://i.imgur.com/Uc3HrW7.jpg Twiedzi ze tylko wymiana wszystkich wtryskow wchodzi w gre , ale na chlopski rozum czemu nie tylko ten 4 ?
  11. Hej Plyn jest. Musze sie za to zabrac w koncu bo zimno sie robi :/
  12. Pomyślałem , że to mogę najłatwiej sprawdzić samemu. Zapomniałem dodać - chłodnica nie robi się gorąca zanim dojdzie to 90st.
  13. Hej Auto normalnie się rozgrzewa. Temperatura dochodzi do 90 i leci zimne. Jak go pogonie na min 3000 obr to temperatura silnika spada i leci cieplejsze powietrze. Potem sytuacja się powtarza. Zmęczyłem juz kilka wątków tutaj i ustaliłem , że jeśli przewody od nagrzewnicy są : Wejście ciepłe - wyjście zimne - to nagrzewnica. Wejście zimne - to może pompa ? Wejście ciepłe - wyjście ciepłe - jakaś klapka przy nagrzewnicy ? Coś ważnego przegapiłem ? I co najważniejsze - które to są przewody ....
  14. A mnie sie podoba jasniutki srebrny. Trafiła sie ta. Zamieniamy sie ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...