Skocz do zawartości

xmtx

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O xmtx

Osiągnięcia xmtx

0

Reputacja

  1. xmtx

    błędy klimatronika

    opis z działu VAG...
  2. xmtx

    błędy klimatronika

    Znaczenie błędów znam ale nie potrafię ich zinterpretować. Głównie zastanawiam się nad błędem: 00532 P1746 Moduł kontroli transmisji – napięcie zasilania (B+)...
  3. xmtx

    błędy klimatronika

    Witam Zrobiło się ciepło, więc pora skorzystać z klimy ale po nieciśnięciu AUTO na klimatroniku słyszę charakterystyczny trzask z puszki przekaźników ale po chwile klima się wyłącza. Podłączyłem VAGA i wyskoczyło kilka błędów: VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 8L0 820 043 D Component and/or Version: A4 KLIMAVOLLAUTOMAT_D75 Software Coding: 04143 Work Shop Code: WSC 06325 6 Faults Found: 00601 - Potentiometer On Positioning Motor for Central Flap (G112) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent 00532 - Shareware Version. To Decode all DTCs 07-00 - Please Register/Activate 01297 - Shareware Version. To Decode all DTCs 30-00 - Please Register/Activate 01296 - Sensor for Vent Temperature: Center (G191) 30-00 - Open or Short to B+ 01206 - Shareware Version. To Decode all DTCs 27-10 - Please Register/Activate - Intermittent 01582 - Shareware Version. To Decode all DTCs 30-00 - Please Register/Activate Klima przed zima chłodziła dobrze ale teraz już nie chce. Co może być przyczyna błędów wiem że niektóre są od czujników i były już wcześniej ale reszty nie mogę rozszyfrować... Czy można sprawdzić VAGiem jaki jest ciśnienie w ukądzie i czy jest wystarczająco dużo płynu?
  4. Witam Mam cztero biegowego automata i wczoraj zaóważyłem że pracuje w trybie awaryjnym. Podłączyłem VAGa i wyskoczył błąd: 00279 Zawór zamka różnicowego 1 (N125) Co mogę z tym zrobić?
  5. Założyłem ale wolałbym jakoś inaczej "zaślepić" EGR
  6. Znalazłem :> od rury do IC brakowało obejmy... znalazłem nową, skręciłem i wszystko gra brak świstu i brak trybu awaryjnego Dzikuje za pomoc i pozdrawiam:)
  7. Czyli ta śrubka ma sobie tam być? Czy lepiej nie? - Zastanawiam się czy w takim razie wkładać ją spowrotem...
  8. Z Vagiem mam chwilowe kłopoty tzn z laptopem... Czy tą śrubkę mam tam zostawić czy lepiej żeby jej tam nie było? Czyli które węże mam przejrzeć?
  9. Witam Od jakiegoś czasu słyszę spory świst mniej więcej od 2000 obrotów i przy dłuższej jeździe powyżej 2500 obrotów włącza się tryb awaryjny. Próbowałem zrobić logi ale na automacie nie wychodziło mi za dobrze poza tym ciągły tryb awaryjny się włączał. Więc zacząłem szukać dziury. Pierwszy wężyk jaki wyciągałem to wężyk z zaworu recyrkulacji spalin i okazało się że w środku (w wężyku) jest mała śrubka która całkowicie blokowała przepływ... Nie mam pojęcia skąd się tam wzięła. trochę się namęczyłem bo była 2 cm od końcówki ale ją wyciągałem. teraz moje pytanie w którą stronę szukać dalej? Pozdrawiam
  10. jak dostać się do tej wtyczki?
  11. a czy jest jakiś łatwiejszy sposób na sprawdzenie usterki bo muszę przyznać że wole się w takie rzeczy nie bawić.
  12. Wiatam Jechałem wieczorem z pracy i wpadłem lewym kołem do sporej dziury (na szczęście zawieszenie to ładnie znioslo) ale odrazu zaświeciła się kontrolka Air Bag jak wróciłem do domu i podłączyłem VAGa wyświetliło mi taki błąd: 00654 - Seat Belt Tensioner Igniter: Driver Side (N153) 32-00 - Resistance too High Oczywiście kasowanie nic nie daje. Co mogę sprawdzić żeby poznać usterkę? Pozdrawiam
  13. Masz pomysł jak to sprawdzić? I ewentualnie co z tym zrobic?
  14. u mnie jest nadal lipa mi się zdaje że wcześniejszy właściciel sporo namieszał w elektryce...
  15. Muszę sprawdzić... ale alarm działa bardzo w pożądku oczywiście jak nie mam podłączonego domykania szyb
×
×
  • Dodaj nową pozycję...