Skocz do zawartości

wojtek1308

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O wojtek1308

  1. mam vaga ucze sie robić te logi własnie jak mi sie uda to wrzuce tu. przepływka podaje ok 850 pompa jest już po korekcie ustawiona a katalizatora nie mam tylko pustą puszke sie okazało...
  2. No i do dziś nie wiem co jest... Mimo tego że: Wężyki od podciśnienia powymieniane, dolot cały, przepływomierz ok, zaworek N75 wymieniony na sprawny, sztanga + grucha przy turbo ok, turbina rozkręcana + czyszczone łopatki, Rozrząd wymieniany i ustawiony tak jak należy. Mam dość... do 130 ok później lipa brak moby i kopcenie. czyli nic sie nie zmieniło... BŁĄD 00575....... P^erdole to juz nie mam słów...
  3. A może ktoś z okolic Dąbrowy Górniczej pomógłby mi w rozwiązaniu tego problemu? osobiście nie mam sprzętu i nie mam jak zrobić nawet logów. A moge zamiast kata strumienice założyć?
  4. Przyjacielu a jak mogę to sprawdzić? Mogę bez żadnych konsekwencji kata odkręcić ?
  5. A czy ja napisałem że żadnego nie znalazłem? kolega chyba ma problem z czytaniem ze zrozumieniem. Poza tym ja osobiście mechanikiem nie jestem ale koledzy któży sie zajmują takimi naprawami na co dzień, nie mogą znaleźć przyczyny. Sprawdziłem wszystkie węże, wężyki pod ciśnienia, nawet wyciągaliśmy cały sterownik i nic. Turbinę również sprawdzali, czy przypadkiem coś do niej nie wpadło i łopatek nie pokrzywiło. Myślałem że powiecie mi coś więcej niż sam wiem.
  6. Witam. Na wstępie powiem że choć sporo podobnych tematów na forum poczytałem nie ma odpowiedniego do objawów mojego Audi a4. Przejdę do rzeczy: Mianowicie, posiadam Audi a4 silnik 1,9 TDI ANF 110km, auto nie chce jechać więcej niż 130 km/h, nie zbiera się tak jak powinna, i powyżej 2600 obr. strasznie kopcie na czarno aż do max 3300obr więcej na biegu nie chce z siebie wycisnąć, na 5 biegu to nawet do 2900 obr ciężko. Trochę na ten temat poczytałem i posprawdzałem po kolei układ dolotowy w poszukiwaniu dziur w przewodach od doładowania lecz nic nie znalazłem, następnie pojechałem po dializę na komputer, i... okazało sie że pompa wtryskowa ma zły kąt i podaje 16.2 zamiast 2.0 (tłumaczy znacznie większe zużycie ON ) Koledzy szybko naprawili byka ustawiając ją. Wydawało się że wszystko wróci do normy lecz niestety to nie pomogło, nie mam żadnych błędów a dalej auto nie chce sie zbierać, nie chce jechać więcej niż 130 km/h i strasznie kopci. Zmieniałem nawet przepływomierz masy powietrza bo myślałem że tu tkwi problem, lecz niestety to nie to. Auto jako tako jedzie do 2500obr (turbina ok podaje do 2000) po przekroczeniu ok 2500obr turbina podaje max 1100 i wchodzi w tryb awaryjny. Koledzy proszę pomóżcie, co to może być?
  7. Witam wszystkich. Mam na imię Wojtek i jestem posiadaczem Audi a4 1.9 TDI silnik ANF 110 km z 1996r. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...