Skocz do zawartości

wojtassm

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wojtassm

Osiągnięcia wojtassm

0

Reputacja

  1. Dzięki za filmik:) Będę próbował... razem z piwkiem;) Pozdrawiam
  2. Dzieki za odpowiedzi.... chyba sobie jednak odpuszczę, bo prawdę mówiąc myslałem, ze jest to prostsze niż zdejmowanie całej tapicerki. Nigdy tego nie robiłem, więc bez jakiejś fotki z progamu serwisowego wyjdzie z tego więcej szkód niż pożytku. No chyba że ktoś dysponuje takowymi zdjęciami? Znalazłem niby na "sąsiednim" forum, ale nie idze tego ściągnąc
  3. Witam. Czy ktoś wie jak wymienić głośniki wysokotonowe w przednich drzwiach? Może ktoś dysponuje AESIS-em lub ELSA i miałby jakieś zdjęcia:) Chodzi o A4 Cabrio.... ale pewnie we wszystkich A4 jest podobnie Dziękuje i pozdrawiam
  4. [br]Dopisany: 15 Lipiec 2011, 17:39_________________________________________________ To ja w zwiazku z powyzszym mam pytanie. Czy mozna w sterowniku tego tempomatu zmienić ten skok z +/- 2km na inna wartość. To jest moim zdaniem bez sensu, ze jest tak ustawione bo ograniczenia prędkości zawsze zmieniają się co 10. Tak wlasnie jest zrobione w passacie... góra-dół +/- 10, przód-tył +/- 1km. Jak ktoś wie czy jest to do ustawienia VAG-iem to proszę i info gdzie:) Dzieki. Pozdrawiam
  5. W ASO 149PLN (bez zniżek). Wystarczy sam dół. Sam to zmieniałem
  6. Dokładnie tak... ASP znika po przejechaniu kilkuset metrów
  7. Witam, uruchomienie FIS-a i tempomatu zakończyło się sukcesem, ale zostały mi błędy z klimatronika. Być może to nie związane z tymi pracami, ale tego nie wiem. am takie błędy: Controller: 8E0 820 043 A Component: A4 Klimaautomat 1012 Coding: 00000 Shop #: WSC 00060 2 Faults Found: 01274 - Air Flow Flap Positioning Motor (V71) 41-10 - Blocked or No Voltage - Intermittent 00604 - Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113) 30-00 - Open or Short to B+ Czy ktoś wie gdzie znajdują się te silniki? Kiedyś wyczytałem, że V71 nie koniecznie nawet jest zainstalowany, ale skoro by go nie było to dlaczego alarmuje? Nie powinien być aktywny. Lokalizacji tych silników nie znalazłem niestety też w AESIS I jeszcze jedno pytanie do znawców tematu adaptacji urządzeń Gdzieś w grupie 17-Instruments jest ustawiony sygnał zapalonych świateł przy wyjściu z samochodu. Jest to albo wkurzający buzer (ten mam), albo miły dla uch sygnał gonga. Ktoś wie gdzie w którym kanale jest to ustawione? Dzięki za pomoc.
  8. A jeszcze jedno pytanie. Wciskanie przycisku RESET powoduje wyswietlanie pamieci 1, pomięci 2 i trzecie wciśnięcie włącza nawigację której nie mam, więc gasi cały wyświetlacz. Czy można to wyłączyć, aby pętla zamykała się na pamięci 2?
  9. Wlasnie wróciłem z garażu. O tym faktycznie zapomniałem, ale jakieś pół godziny temu sobie przypomniałem.... ustawiłem 31001 i działa:) Tak czy inaczej dzięki. Faktycznie jest na tym forum wielu znawców tematu:) Pozdrawiam
  10. OK, mała poprawka. Tempomat działa, na 3-ej stronie forum jest poprawiona instrukcja. W VAG-u, w zakładce Engine trzeba aktywować tempomat wpisując Login Enter 11463 to activate cruise control [Do It!] I faktycznie działa. Czy ktoś może wie dlaczego nie działa komputer. Czy trzeba go równiez aktywować w zakładce Engine jakimś kodem? Dzięki za pomoc
  11. Witam, dzisiaj montowałem manetki. Wiedziałem, że łatwo nie będzie, ale nie myslałem też że będzie aż tak źle Wszędzie pełno błędów, ale to nic. Najgorsze jest to, że po zakodowaniu sterownika na 01041 nie działa ani komputer, ani tempomat. Na wyświetlaczu nic się nie zmieniło. Ten sterownik wyświetla jeden błąd: Address 16 ------------------------------------------------------- Controller: 8E0 953 549 N Component: Lenksáulenmodul 0611 Coding: 01041 Shop #: WSC 63251 1 Fault Found: 01426 - Controls in Steering Wheel (E221) 49-00 - No Communications Jedyne co zauważyłem, to że po wciśnięciu przycisku reset gaśnie całkowicie pole wyświetlacza, ale nie o to w tym chodziło ;( Ktoś wie w czym rzecz? A może VAG w wersji 311-2 jest zły? Dzięki za pomoc. Pozdrawiam
  12. Witam, mam do Was pytanie Przeglądałem na tym forum kody liczników z FIS-em i nie znalazłem tam swojego. Jest to licznik o kodzie 8H0 920 900 A. Wygląda nieco inaczej niż te które tu oglądałem, bo ma inne przyciski. Co prawda widze tam ikonke od tempomatu, ale moje pytanie: czy on będzie się nadawał do obsługi tempomatu i komputera? Załączam zdjęcie zrobione z instrukcji bo tam wszystko lepiej widać. Dzięki za info. Pozdrawiam
  13. Czujnik to sie okazuje, że jest... ale niepodłączony niestety, więc podczas rozkręcania kieratu będe musiał pociągnąć kabelek
  14. Tak... narazie wszystko jasne bo nie zabrałem się jeszcze za montaż, hehe Wielkie dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...