Skocz do zawartości

txc

Pasjonat
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O txc

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia txc

0

Reputacja

  1. Jaki tam "Pan" Tomek jestem Nie rozwiazalem, kolega stracil cierpliwosc i chcial juz zakladac dokladany centralny ale na szczescie tego nie zrobil. W jakiejs wolnej chwili bedziemy sie za to brac, z tego co sie zorientowalem to ten wzmacniacz antenowy siedzi w lewym tylnym rogu (A4 B6 Avant) tuz za plastikiem od lewej strony rolety, jest tam tez buzzer od czujnikow parkowania z ktorym tez kolega ma problem.
  2. Oo super to juz jest jakis punkt zaczepienia :) dzieki sprawdze to i napisze
  3. Obydwa klucziki ktore kupil z autem nie chca sie synchronizowac + moj jkluczyk od A4 B5 LIFT 99' tez nie Wzmacniacz anteny jest jak sie domyslam w module komfortu a modol komfortu byl podmieniany i tez bylo to samo Edit: Czy masz jakies bledy w module komfortu?
  4. Kolega pojechal do ASO tam mu naopowiadali bajek ze VCDSem sie tego nie zrobi i ze musza zeskanowac dowod rejestracyjny i wyslac do fabryki zeby przyslali nowy kluczyk (nie dotarlo do nich ze immo dziala i samochod normalnie odpala z jednego i drugiego klucza tylko centralny zdalnie sie nie otwiera). Pojechal do goscia w Piasecznie (nie ASO) tam zamowili kluczyk, przyjechal na drugi dzien ale tez im nie udalo sie dopasowac pilota. Zastanawia mnie jeszcze jedno: w module wyskakuje blad: 01812 - Supply Voltage for Door Controller; Pass. Side (J387) 37-10 - Faulty - Intermittent ale czy to by mialo wplyw na programowanie pilota ???
  5. Witam, Kolega kupil A4 B6 i ma problem z pilotem, probowalem pomoc i dopisac na nowo pilota ale nie daje rady :/ Wyglada to tak: - przekrecam na zaplon - wchodze w Address 46: Central Conv. - wchodze w Adaptation - 10 - wyswietla kanal 00 - klikam save (zeby skasowac zapamietane wczesniej piloty) - przechodze do kanalu 21 wpisuje 1 (zeby dopisac pilot na 1szej pozycji w pamieci) - w okienku na gorze widnieje wartosc "Adjustment" - klikam test - wartosc "Adjustment" sie nie zmienia - klikam Open na pilocie - wartosc "Adjustment" sie nie zmienia - klikam save - w okienku gdzie bylo "Adjustment" nie ma juz nic - klikam Open na pilocie - moge tylko kliknac "Done go Back" ale pilot nadal nie dziala Modul komfortu to - 8E0 959 433 AE Kodowanie - 06976 Pilot (kupiony z tym autem) - 8Z0 837 231 D Moj pilot od A4 B5 napewno sprawny (podobno pasuje do tego modulu komfortu) - 4D0 837 231 A Podmienialem juz modol komfortu na taki z identycznym nr. (8E0 959 433 AE) a nawet mial identyczne kodowanie co stary (06976) ale efekt jest ten sam Dziwi mnie jeszcze fakt ze w Meas Block w kanale 007 gdzie powinno pokazywac ilosc dopisanych pilotow widnieje wartosc 1110 - tak jakby nie dzialalo kasowanie starych pilotow z pamieci (Adaptacja kanal 00 - save) Czy ma ktos jakis pomysl co z tym zrobic? A moze ktorys z kolegow z Warszawy ma taki modol u siebie w aucie to bym chociaz piloty przetestowal
  6. txc

    afn duzo pali

    Nie nie jest gniecony staram się jeździć w zakresie 2000-2500 rpm żeby było ciekawiej to jak na trójce wcisnę deskę to tak przy 3000 rpm małą chmurę puszcza a przepływka i reszta niby w porządku (wrzucałem logi na forum), stojące zaciski itd. też odpadają. Zainteresuje się tą zmianą wtrysków, sprawdzę jakie rzeczywiście są u mnie założone bo nie jestem 1-szym właścicielem. Jakieś uwagi przy wymianie wtrysków?
  7. txc

    afn duzo pali

    Też mam AHU gumy-195 i po mieście 6-7 w zimę i pod 8 podchodziło a w trasie przy spokojnej bez klimy 5,4. Wydaje mi się że dużo wciąga przy starcie na zimnym...
  8. Tak czytałem ten temat bardzo przydatny ale chciałbym wiedzieć jak to wygląda według oficjalnej serwisówki jakie są momenty dokręcania, np. na zdjęciu śruba sworznia wahacza przedniego jest opisana "100Nm" a w serwisówce są 2 opcje" - Flange nut: 100 Nm - Combi nut: 125 Nm z tego co zrozumiałem istotny jest rodzaj nakrętki. ??? P.S. Lewa strona już zrobiona, co do dolnej nakrętki łącznika stabilizatora to 100Nm według serwisów-ki okazało się zdecydowanie za dużo (śruba się ukręciła) dokręciłem więc tak jak górną czyli 40Nm +90 stopni
  9. Witam, Przymierzam się do wymiany dolnych wahaczy w mojej B5 i chciałbym wesprzeć się instrukcją serwisową ponieważ mój angielski jest na bardzo średnim poziomie proszę o pomoc w tłumaczeniu:
  10. txc

    [B5 AHU] Prośba o analize logów

    ok to przepływkę już zostawię w spokoju, dobiorę się do tego EGRu i napisze Edit: W wężyku podciśnieniowym od EGRa był wsadzony bolec tak żeby EGR się nie otwierał, po udrożnieniu wężyka i przeczyszczeniu EGRa zaczęło hulać. Odczyty przepływomierza na jałowych już się pokrywają ze specyfikacją ale spalanie się nie zmieniło. Dzięki za pomoc...
  11. txc

    [B5 AHU] Prośba o analize logów

    Ok jeszcze jedno pytanko: W statycznych logach w grupie 003 MAF (actual) sporo odbiega od MAF (specified) nie mieści się nawet w przedziale 240-340 a zawór EGR w tym czasie ustawiony jest na 4,8% czyli zamknięty więc nawet jakby był sprawny to ta rozbieżność by dalej była dlaczego więc ta przepływka tak odstaje od normy?
  12. txc

    [B5 AHU] Prośba o analize logów

    Ok dzięki, w sumie to autko mi sporo pali - po mieście jazda w weekendy bez korków dystanse 15-20km wychodzi 7-8L/100KM i dość wolno się nagrzewa przy około -10 trzeba przejechać powiedzmy 12km żeby osiągnął 90 stopni. Czy to może być spowodowane niewłaściwą pracą zaworu EGR?
  13. A4 B5 AHU 90KM manual 1999r. STATYCZNE Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74744.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74745.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74746.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74741.html Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74742.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74743.html DYNAMICZNE Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74748.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74749.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74752.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74750.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74751.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74754.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74747.html BS Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74757.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74756.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/txxc_74758.html
  14. Czyli co trzeba licznik wybebeszac ? czy jest jakis inny patent na dorobienie 2-go kluczyka ? A jeśli już trzeba ten licznik wybebeszac to moze ktos mi powie czy EEPROM (93c56) jaki tam siedzi mozna zczytać bez wylutowywania ???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...