Skocz do zawartości

DanielW

Pasjonat
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O DanielW

Osiągnięcia DanielW

0

Reputacja

  1. tuleje na sankach sprawdzę ale bardziej obstawiam drążek kier. końcówka z prawej strony ponieważ zauważyłem teraz jak podniosłem auto że jest guma osłaniająca brudna smarem a z lewej strony jest czysta czyli może być to ?? Myślę ,że maglownica nie poszła ale gdyby to kupę kasy trzeba szykować
  2. Witam Państwa serdecznie .. Mam problem następujący wymieniłem amortyzatory ze sprężynami , górne wahacze z lewej i z prawej strony oraz dolne wahacze z lewej i z prawej strony razem z łącznikami stabilizatora . nie wymieniałem tylko drążków kierowniczych .. Po tej całej wymianie było wszystko ok do czasu bo po prawej stronie słyszę stuki najbardziej słychać jak stoję w miejscu i poruszam szybko kierownicą w lewo i w prawo wtedy słychać najbardziej w trakcie jazdy czasami też stuknie czy możliwe że właśnie się skończył drążek kierowniczy którego nie wymieniałem?? Boje się bo kupę pieniędzy zapłaciłem za wymianę zawieszenia a tu raptem jakieś stuki mam ?? Proszę o pomoc.
  3. Witam w aucie świeci mi się kontrolka AIRBAG po podłączeniu do kompa wyskoczył bład : 588 Zapłonnik poduszki powietrznej pasażera - N95 zbyt duża oporność - BŁĄD SPORADYCZNY wiec skasowałem błąd , po tygodniu znowy zaświeciła się kontrolka i ten sam błąd tylko teraz jak skasuje go to z 20 sekund nie świeci a po 20 sekundach znowu się zapala kontrolka . Kasuje i po 20 sekundach znowu . Czym jest to spowodowane i jak usunąć usterkę?
  4. Nie mam czasu na zrobienie logów a tym bardziej jakiegoś ziomka który mi pomorze ale dziś udało mi sie podłączyć do kompa samochód i bład wyskoczył taki 575 - ciśnienie w przewodzie dolotowym różnica dorególowania. Auto jak narazie jezdzi ok ale bład wyskakuje to znaczy ,ze jest cos nie tak. Kolego jak wyczysciłes tą turbine?
  5. Ja dokręcam na full niestety nie mam klucza dynamometrycznego wiec nie wiem ile jest jednak powiem Ci ,że ten olej może ściekać po misce aż do korka tak się zdarza że uszczelka pod miską dobrze się nie zassie i mały wyciek jest . ( miska czarna olej świeży więc może nie widać jak ścieka obejrzyj dokładnie ) Wymień podkładkę pod śrubą od korka i dokręć solidnie ,jeżeli dalej będzie ciekło znaczy ,że coś jest nie tak .. Ja przy wymianie miski olejowej między uszczelką a miską dałem trochę silikonu.
  6. ocieplenie spowodowało ,że nie działała.
  7. Panowie nie miałem zbytnio czasu aby zrobic logi ale powiem wiam ,że wszystko wrociło do normy odpalam auto rano i normalnie od 2 tys ma powera jak miał zawsze. Jaki jest tego powód?
  8. Mógłbyś podrzucic link jak zrobić logi? Bo wchodziłem w vag i logi jakiś filmik sciągnełęm ale on pokazuja jak turbina chodzi.
  9. a jaki jest objaw nie działającego turbo?
  10. Jest szary ,mocy brak wracałem dzis z działki i niestety wlokłem sie bo do 3 tys mułowaty potem jeszcze na zakupy i taka sama sytuacja zadnej poprawy [br]Dopisany: 16 Maj 2010, 21:34_________________________________________________Znaczy jezdzi od startu jak zawsze tylko jak dochodzi do 2 tys zawsze miał kopniecie a teraz brak
  11. Wszystko było ok . wstawiam auto wieczorem do garażu następnego dnia odpalam jadę a tu szok zawsze od 2 tys obrotów czułem takie kopnięcie a teraz do 3 tys ciągnę i zamuła . Wyczytałem ,że przy 120 km/h samochód dalej nie idzie(przy walniętej turbinie) w moim wypadku jedzie powyżej 120km/h ale zanim się rozbuja trwa to bardzo długo . Dodam ,że na biegu jałowym gdy przeciągnę do 3 tys obrotów z wydechu leci szary dym (nie czarny) jest go więcej niż zawsze.. Prosiłbym o poradę co z tym fantem zrobić.Pozdrawiam[br]Dopisany: 16 Maj 2010, 18:31_________________________________________________Jeszcze jedno chciałbym dodać ,że podłączyłem go do kompa i wyskoczył błąd Problem przepływu powietrza w dolocie błąd sporadyczny coś takiego .
  12. Dokręcane na full sprawdzę wahacze .
  13. Witam serdecznie wczoraj założyłem felgi ,na zimę miałem stalówki i taki objaw nie występował . Jadę np 80 km/h naciskam pedał hamulca szybko puszczam i jest takie stukniecie jakby w lewym przednim kole . Jak puszczam powoli pedał hamulca ten objaw nie występuje . Za bardzo mi to nie przeszkadza jednak przy dojeździe do świateł mocno naciskam hamulec puszczam i stukniecie . Może ten tłoczek tak mocno odbija po szybkim puszczeniu hamulca ,że jest stuknięcie?
  14. Dzięki sprawdze i dam znać. [br]Dopisany: 10 Marzec 2010, 16:35_________________________________________________No i jest problem. Dziś zajrzałem do lampy gdy na krótko podłączyłem kabelkiem minus od akumulatora i do żarówki zaświeciła się (czyli brak minusa w lampie) jednak szukałem po przewodach i dużo nie zdziałałem przewód kończy się za boczkiem karoserii a tam już ręki nie włożę . Próbowałem kostkę coś poczyścić bo może tam nie łączy ale bez żadnych efektów.. Wiecie może za co teraz się zabrać?
  15. Witam serdecznie. Mam problem z żarówkami tzn. Do pewnego czasu było wszystko ok kiedy mi się jedna żarówka przepaliła od strony pasażera , kupiłem nowe wsadzam a tu dziwna sprawa prawa żarówka od kierowcy świeci mocno a lewa tak delikatnie żarzy , a gdy uruchomię światła długie(drogowe) od pasażera gaśnie całkiem a od kierowcy świeci tak jak świeciła wcześniej (światłem drogowym) zauważyłem jeszcze jeden objaw ,że na liczniku świeci bardzo delikatnie niebieska kontrolka od świateł drogowych. (oczywiście gdy uruchomię światła mijania bo jak są wyłączone nie świeci się) . Pytanie w czym tkwi problem? Może jakiś bezpiecznik poszedł ? Pozdrawiam i dziękuje za odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...