Skocz do zawartości

aadrrian

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O aadrrian

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. Ile może kosztować wymiana takiego zaworu lub sam zawór?
  2. Witam, mam pytanie ponieważ w marcu kupiłem Audi A4 w którym nie działała klimatyzacja. Na oko dało się stwierdzić że nie ma paska przy kompresorze, pasek został założony, została sprawdzona szczelność (wszystko jest szczelne), układ został oczyszczony i nabity. Jednak nadal nie działa, kompresor działa i co chwilę włącza się i wyłącza, zimne robią się tylko aluminiowe przewody pod maską. Ciepły jest natomiast osuszacz a czynnik nie krąży w obiegu (nie chłodzi wnętrza samochodu). Specjaliści z warsztatu stwierdzili że do wymiany jeszcze jeszcze osuszacz (nie wiadomo kiedy był wymieniany, o ile wgl kiedykolwiek). Czy jest to dobry trop i prawidłowa diagnoza? Zaznaczam że nie jest to warsztat u pierwszego lepszego mechanika tylko profesjonalna firma jednak każdy ma prawo sie mylić w związku z tym chciałbym zapytać o wasze opinie w tym temacie.
  3. Pojawił się kolejny problem, ponieważ w pewnym momencie Audi zaczęło "rzęzić, zgrzytać itp.", mechanik stawiał na rozrząd. Po rozebraniu połowy samochodu okazało się że to nie rolki rozrządu a wał napędu, po odłączeniu wszystkiego i kręceniu wałem za pomocą klucza słychać zgrzytanie. Auto przez rozbiórką normalnie jeździło tylko zgrzyty było słychać cały czas po odpaleniu auta, niezależnie od tego czy stało na biegu jałowym czy poruszało się na jakimkolwiek biegu. Czy ktoś wie gdzie szukać przyczyny, pewnie bez wyjęcia skrzyni się nie obędzie ale na co zwracać uwagę? Co mogło się stać?
  4. Witam, mam problem z moim A4 B5 1.8, samochód jest z 96 roku z silnikiem 1.8 125 KM. Posiada instalację gazową i ostatni pojawił się problem z odpalaniem i jazdą na benzynie. Przy odpalaniu silnik odpali na sekundę podławi się i gaśnie, potem już odpalić jest problem. Jeśli uda się odpalić dusi się, dławi, strzela tak jakby zalewało go benzyną (jeśli dodaję gazu spadają obroty, dusi się i strzela) po przełączeniu na gaz wszystko ustaje i jeździ bez problemów. Po podłączeniu VAG następujące błędy 00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40) oraz 30-00 - Open or Short to Plus nic więcej nie wyszukuje. Może ktoś podpowie gdzie szukac przyczyny?
  5. Witam , jestem Adrian i mam 24 lata niestety kompletnie nie znam się na motoryzacji w związku z tym liczę iż to forum będzie dla mnie kopalnią wiedzy w tej chwili rozpatruję zakup Audi A4 z roku około 2000 więc wszelkie porady za i przeciw będą dla mnie jak najbardziej cenne [mod]*proszę czytać FAQ odpowiednich działów, bo nie stosujesz się do nich[/mod]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...