Skocz do zawartości

emdzej25

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O emdzej25

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON
  1. z prawej strony nie miga przełącznik podnoszenia szyby, świeci tak jak trzeba czyli podczas włączonych świateł ale szyby nie podnosi.
  2. hmm trochę jest tam wody ale przewody są w izolacji czyżby była to taka banalna awaria. Ale w takim razie czemu nie podnosi się szyba od pasażera a z prawej strony nie miga a też nie działa. Zaczynam dochodzić do wniosku że mój samochód woli chyba pływać niż jeździć -żart.
  3. Dziękuję za podpowiedz też o tym myślałem w sensie że auto nie idzie spać. Zbagatelizowałem bardzo ważny element to znaczy, przyciski od podnoszenia szyby, sterowania lusterkami oraz blokowania drzwi migają jak "stroboskopy na dyskotece" z lewej strony nic nie działa z prawej jest OK w sensie nie migają ale szyby nie opuszcza i nie podnosi. przepatrzyłem przewody w kostce pomiędzy słupkiem a drzwiami kierowcy i "przejście" jest następnie pomiędzy wtyczką a modułem w drzwiach kierowcy i też jest OK. Zaczynam się martwić że to elektronika w drzwiach padła ale to po obu stronach by umarło trochę to dębowa koncepcja. Nie wiem jak to sprawdzić VAG pokazuje że nie może się połączyć z modułem centralnego zamka. Nie za bardzo orientuje się gdzie on jest czy to jest ten moduł komfortu czy jeszcze jakiś zupełnie inny sterownik za to odpowiada.
  4. Witam może ktoś z szanownych forumowiczów miła podobny problem mianowicie uciekający prąd po pomiarach wyszło że ucieka jakieś 1,4 A, dodam że dokonałem pomiarów na bezpiecznikach niestety tam jest wszystko OK. Odłączyłem radio ten "wzmacniacz" w bagażniku i nadal nic się nie zmieniło. Zastanawiam się gdzie jeszcze szukać przyczyny "wycieku prądu". Dodam jeszcze że namierzyłem jakiś stukający czujnik w dolnej części silnika wydaje mi się że jest on od ABS-u przy wyłączonym silniku lecz przekręconym kluczyku cały czas "stuka puka". Do tego wszystkiego jeszcze świecący na stałe i raz na około 30 sec mignie nie gaśnie nigdy włącznik świateł awaryjnych. Oraz ostatni z moich problemów świecące na stałe światła wstecznego biegu wydaje mi się że jest to czujnik R ale nie wiem gdzie go szukać. Bardzo proszę o jakieś porady ponieważ już dostaję "świra". Dziś auto wróciło od mechanika przepraszam "rzemieślnika" bez obrazy dla tych ostatnich, który po 2 tygodniowej "naprawie" usunął mi alarm skasował na 3 setki i powiedział że sobie nie poradzi z usterkami. Może ma ktoś jakieś pomysły lub może mnie naprowadzić na jakieś właściwe tory. A4 B6 2001 AWX 1.9 -130 KM.
  5. witam wszystkich jac wawa
×
×
  • Dodaj nową pozycję...