
zagma
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O zagma

Informacje
-
Imię
Stanisław
-
Miasto
Polkowice
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
2.5 TDI V6
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
AWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Gdzie można dostać baterie LR61 do pilota Webasto A4 B6/B7?
zagma odpowiedział(a) na FANTOMAS temat w Audi A4 B6/B7
Odgrzeję temat, bo zaczyna być zimno może komuś się przyda Bez problemu do pilota wchodzą dostępne bat. np. duracell ultra LR8D425. Oczywiście większe, ale bat. w imadło i mamy potrzebny rozmiar -
Filmy z drogi nagrane naszymi CAR DVR
zagma odpowiedział(a) na zagma temat w Multimedia, Komputery, Gry, Hi-Fi, TV, Foto, Telefonia, Internet, Gadgety
Lubię szybko jeździć swoją starą B6, ale ten gość wykazał się skrajnym debilizmem. Niestety, ale ten film ma już z 1,5 roku i akurat tutaj nie jest widoczny cały nr (na kompie mam całość) -
[B6 AMB] 1.8T Q 345/300. bix, TV,FMIC,MFB8, 218km/353Nm/black piano/VFIZ
zagma odpowiedział(a) na tomekhxc temat w Audi A4/S4 B6
Dzięki właściwej opiece nasze auta mając nawet po naście lat są w stanie lepszym jak nie jedno nowe auto. Gratulacje. Ja ze swoją nie mogę się rozstać, o co moja pani nie raz jest zazdrosna. -
Minoł kolejny rok użytkowania audicy. Po przejechaniu ~350 tyś km musiałem kupić coś nowego (niestety innej marki - ford kuga - jak zawsze poszło o kasę). Audiczka jednak zostaje w rodzinie - szkoda sprzedawać za te pieniądze - stan jest idealny. Wraz z nowym autem kupiłem cały osprzęt (box dachowy, kpl kół). Więc już do audiczki nie będzie mi potrzebny stary ale niezły box wraz z poprzeczkami aero. Może komuś się przyda, co do ceny na pewno się dogadamy. Jest też kpl foteli kubełkowych + tylna kanapa w materiale. Ps Fotele jak nie sprzedam to chyba wylądują w kudze, bo te oryginalne strasznie mnie ku...ją.
-
A4 B6 Avant 2.5 v6 TDI Q 180KM 1BE Nowe Dokładki w Kolor i końcówki 90m
zagma odpowiedział(a) na east-import temat w Audi A4/S4 B6
Nie pasuje. Nie ten rozmiar. Jest dłuższa. -
Po 5-ciu latach bezawaryjnej jazdy i nakręceniu 200tyś km. Przód, tył S-line trochę ze środka S-line B7 Pozdrawiam Audi-maniaków
-
A4 B6 Avant 2.5 v6 TDI Q 180KM 1BE Nowe Dokładki w Kolor i końcówki 90m
zagma odpowiedział(a) na east-import temat w Audi A4/S4 B6
W mojej tył tak wygląda, a pod spodem wymieniona nakładka. Uważam, że fajnie wyglądają owalne końcówki wydechu. Ostatnio też zrobiłem tanio - przód i środek z B7 na S-line. a wydech jak schowany to trzeba wyciągnąć Pozdrawiam -
A4 B6 Avant 2.5 v6 TDI Q 180KM 1BE Nowe Dokładki w Kolor i końcówki 90m
zagma odpowiedział(a) na east-import temat w Audi A4/S4 B6
Witam. Ciekawie w tym modelu (avant) wygląda tył z nakładką S-line od 1.8T. Mam taką nową na sprzedaż. Możemy się dogadać. -
[ALL B6/B7] Regeneracja tylnego spryskiwacza z mechanizmem napędu wycieraczki.
zagma odpowiedział(a) na zagma temat w Audi A4 B6/B7
Koledzy męczymy się z tym mechanizmem, a okazuje się, że za parę zł można kupić komplet w niezłym stanie patrz Swiatła lampy tył Audi a4 b6 zamek tylnej klapy, wycieraczka silnik Prudnik ? Tablica.pl -
Montaż i działanie Webasto w silnikach 1.9 TDI i 2.0 TDI A4 B6 i B7
zagma odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B6/B7
Witam. Na piecu w mojej a4-ce mógł by zrobić "doktorat". Korzystam z tego cuda już od kilku lat i z regularnością co roczną (oczywiście przed sezonem) muszę coś dłubać. Już 2xwymieniałem palnik, wymiana pompki paliw i wymiana pompki wody. W tym roku z powodu dymienia, braku utrzymania płomienia (kody awarii), brak obiegu powietrza itd, itp... wymieniłem cały piec. Z rocznika 2003 na 2006. Piec konstrukcyjnie niczym się nie różni tylko nazwą (oryginalnie ARDIC, a teraz Eberspacher), oraz trochę inaczej rozwiązane mocowania lecz wszystko pasuje. Po wymianie i odpaleniu grzał pięknie tylko masakrycznie dymił i dziwnie smrodził (coś w rodzaju spalonego rozpuszczalnika nitro). Postanowiłem opróżnić zbiornik paliwa i zatankować w innej stacji jak dotychczas (zawsze tankowałem Shell FuelSave Diesel, teraz zatankowałem w Orlenie VERVA ON). Piec pięknie grzeje i tylko przy odpaleniu lekko zadymi - tak ma być. W instrukcji załączonej do auta napisane było coś o właściwym paliwie. Prawdopodobnie chodzi tu o paliwo bez dodatków bio. Pozdrawiam i dobrego grzania bez dymienia. Doczytałem. Nie może być stosowane biopaliwo (RME > Rapeseed Methyl Esters) -
Witam. Na piecu w mojej a4-ce mógł by zrobić "doktorat". Korzystam z tego cuda już od kilku lat i z regularnością co roczną (oczywiście przed sezonem) muszę coś dłubać. Już 2xwymieniałem palnik, wymiana pompki paliw i wymiana pompki wody. W tym roku z powodu dymienia, braku utrzymania płomienia (kody awarii), brak obiegu powietrza itd, itp... wymieniłem cały piec. Z rocznika 2003 na 2006. Piec konstrukcyjnie niczym się nie różni tylko nazwą (oryginalnie ARDIC, a teraz Eberspacher), oraz trochę inaczej rozwiązane mocowania lecz wszystko pasuje. Po wymianie i odpaleniu grzał pięknie tylko masakrycznie dymił i dziwnie smrodził (coś w rodzaju spalonego rozpuszczalnika nitro). Postanowiłem opróżnić zbiornik paliwa i zatankować w innej stacji jak dotychczas (zawsze tankowałem Shell FuelSave Diesel, teraz zatankowałem w Orlenie VERVA ON). Piec pięknie grzeje i tylko przy odpaleniu lekko zadymi - tak ma być. W instrukcji załączonej do auta napisane było coś o właściwym paliwie. Prawdopodobnie chodzi tu o paliwo bez dodatków bio. Pozdrawiam i dobrego grzania bez dymienia. Doczytałem. Nie może być stosowane biopaliwo (RME > Rapeseed Methyl Esters)
-
[ALL B6/B7] Regeneracja tylnego spryskiwacza z mechanizmem napędu wycieraczki.
zagma odpowiedział(a) na zagma temat w Audi A4 B6/B7
Witam "mobile" po roku bezawaryjnej pracy, wycieraczka zaczęła znowu szwankować . Już zaniepokoiłem się, że coś źle ostatnio zostało zrobione. Po totalnym rozpruciu całego mechanizmu okazało się, że wytarte są szczotki w silniczku napędu wycieraczki (lubię takie wyzwania). Nawet nie sprawdzałem ile kosztuje wymiana silnika (ewentualnie całego mechanizmu). Puściłem się w teren celem znalezienia właściwych szczotek (wymiar: 4x4mm, zasilane bocznie z kątowym fazowaniem i bardzo ważne z dodatkiem miedzi). Oczywiście nigdzie nie było. Wybrałem najbardziej zbliżone wzorowi. Po 2-ie minuty szlifowania i szczotki jak nowe. Zamontowałem. Śmiga jak ta lala . W kilku postach czytałem, że koledzy mieli/mają problemy z wycieraczką, więc to nie tylko może być problem zalanego mechanizmu, lecz i wytartych szczotek silniczka. Objawy awarii to: przerywana głośna praca, zatrzymanie w dowolnym miejscu. Kolega Boseron pisze, że ma problem ze ściągnięciem wycieraczki. Ja ten temat rozwiązałem tak: Proszę zwrócić uwagę na mała nakrętkę (przyłożona, celem zabezpieczenia króćca od spryskiwacza). Oczywiście, rok temu podczas demontażu metalowy środek wycieraczki został na sworzniu (tak była zapieczona) i z tym dałem radę, a środek (część metalowa) został wklejony na POXIPOL Polecam przed założeniem wycieraczki przesmarować sworzeń jakimś smarem grafitowym. Pozdrawiam koledzy. Może tych kilka zdań uchroni was przed lichwiarskim serivis'em. -
[ALL B6/B7] Regeneracja tylnego spryskiwacza z mechanizmem napędu wycieraczki.
zagma odpowiedział(a) na zagma temat w Audi A4 B6/B7
Muszę się przyznać, że z "pomocą" ściągacza zdjąłem ramie wycieraczki lecz bez (zapieczonej) tulejki . Po sporej gimnastyce poszła i tulejka :gwizdanie:. Zamiast kupić nową, pomocny był klej poxipol i jest jak nowa (no i trwało tylko parę minut) .