Skocz do zawartości

smialek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O smialek

  1. wczesie bylo w serwisie wszystko robione - Long Life Service, nie sądze żeby lali olej inny niz powinien byc czyli z norma 507 dla DPFa ja teraz bede wymienial co 10 tys
  2. Diagnoza to wytarty wałek rozrządu oraz popychacze. Jeden popychacz to tak wytarty, że aż dziurawy - ten pierwszy z przodu. Dodam ,że auto na 100% z oryginalnym przebiegiem i serwisowane w Audi. Przy tym przebiegu tak się dzieje i tyle. Podłączenie pod komputer nic nie pomoże. Trzeba zdjąć górę silnika i obejrzeć wałek. Mechanik zdjął przy mnie i na oko było już widać ze wytarty wałek ( też najbardziej na pierwszym zaworze). Ja zdecydowałem się na używany wałek w podobno dobrym stanie za ok 900zł brutto. Nowy w salonie to ok 2100. Znalazłem jeszcze jeden podobno od polskiego producenta, nowy za 966 ale jednak wybrałem ten oryginalny używany. Do tego przy wymianie wałka- nowy olej 5W30 SLX Castrola, nowe popychacze, panewki, uszczelniacz i wszystko wróciło do normy. Chodzi elegancko. Jakby miał nawet trochę więcej mocy niż nawet przed usterką. Odczuwalne to jest na pierwszym biegu jakby był on dłuższy. Dodam jeszcze , że samo stukanie / ciuchcianie pojawiło się z dnia na dzień.
  3. Witam, dołączam się do wątku na temat stukania, a raczej jakby ciuchciania:). Pojawiło się nagle. Auto to A4 B7 BPW początek 2006r 195 kkm. Poniżej link z filmikiem pracy silnika. Proszę o pomoc co może być przyczyną takich odgłosów. Pozdrawiam Śmiałek
  4. Witam i pozdrawiam wszystkich forumowiczów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...