witam
z góry przepraszam jeżeli temat już był poruszany ale nie znalazłem.
Pacjent to Audi A4 b5 1.9 TDI swap z ajm na avf i soft na 165 km ( wywalony egr )
ostatnio wymieniałem pompę paliwa poczym odpowietrzyłem układ -iii chyba udało mi się przycisnąć obudową silnika wiązkę kabli idącej do zaworu egr i n 75 - izapewne do czegoś jeszcze
jezdziłem dwa DNI - autko sprawowało się super aż do wczoraj
odpaliłem - wsiadam - jade
po przejechaniu 2 km czuje brak mocy pod stopą - myślę tryb awaryjny - staje na pobocze gasze silnik i próbuje odpalić - udało się ale musiałem troche pokręcić co nigdy mi się dotąd nie zdarzyło - auto od razu wpadło w tryb awaryjny - zaczęła mrugać żółta spirala od świec żarowych.
wróciłem do domu - rozbieram autko - okazało się że przetopił się kabelek we wczesniej wspomnianej wiązce -zaizolowałem a autko dalej ma jakieś si - interfejs mi się spalił tydzień temu więc zdesperowany pojechałem do mechanika
wywaliło następujące błędy
19561
19466
17849
18080
16955
których niedało się skasować - z tego co czytałem powoduje je zwarcie - tylko że już wszystkie kable przejrzałem i są ok
nawet kompa odłączłałem i sprawdzałem wszystkie bezpieczniki bo mechanik stwierdził oczywiście że komputer się posypał i trzeba nowy - nie chciałem się z nim kłócić ale wtedy bym chyba nie dał rady odpalić auta - używał jakiegoś dziwnego programu - nie vaga więc nie wiem czy dlatego nie mógł skasować będów ?
co się dzieje :
ciężko odpala - nieraz nawet po 6 razy muszę kręcić ,
wpada w tryb awaryjny - po 20 sekundach zaczyna mrygać żółta spirala ( na postoju bez odpalania silnika też )
nie wiem jak to ugryźć i bardzo proszę o jakąś radę .
pozdrawiam wszystkich