
narty_jezusa
Pasjonat-
Postów
45 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O narty_jezusa

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Wiec tak. Udało mi się go odpalić. Najprawdopodobniej przeskoczyl rozrząd o jednego zęba bo pomiędzy kołem pompy a kołem wałka rozrządu według mnie był za duży luz. Ustawiłem znaki na fabryczne, korbowod na 0 ,wałek rozrządu na blokadę i pompę zablokowałem idealnie dopasowana wydrukowanym trzpieniem Długo kręciłem ale nic to nie dało. Przestawilem kolo na pompie wtryskowej o jeden ząb w prawa stronę i zapalił. Kopci teraz na biało ale tak ze wstyd wyjechać na drogę. Do tego klekocze jak stary ursus i brak mu mocy. Kat wtrysku według VAG waha się około 59-65 wiec to chyba nie jest przyczyna takiego klekotu. Coś w głowicy mogło paść?
-
Wszystkie przewody zasilajace wtryski odkrecilem. Ładnie i równo leci z nich gnojowa podczas kręcenia. Kolor dymu czarny. Da się kat wtrysku sprawdzić bez włączonego silnika?
-
Wszystko sprawdzone juz chyba 4 razy
-
Próbowałem zapalić z zaworem 109 podłączonym pod aku i niestety nic to nie dało.
-
Jaki amatorski manometr polecisz?
-
Podczas jazdy silnik zgasł i auto musiało zostać scholowane. VAG nie pokazuje żadnych błędów, zawór elektromagnetyczny przy pompie sprawdzony ( cyka podłączony do aku). Wtryski odkręciłem i ropa leci. Dym idzie z rury wydechowej. Rozrząd ustawiony prawidłowo, wtrysk sterujący sprawdzony omomierzem wszytko jak należy. Filtr paliwa wymieniony. Kontrolka świec żarowych pali się jak zwykle. Już mi ręce opadają i nie wiem gdzie szukać przyczyny. Ktoś coś może doradzi?
-
Sprawdź kąt wtrysku
-
Hej wszystkim. Mam mały problem. Uporem się z dziurami w dolocie i wymieniłem kilka przewodów. I wszystko było przez pewien czas cacy do momentu kiedy zaczęło robić się ciepło. Gdy na dworze jest około 10 stopni i mniej auto chodzi bez zarzutu. Normalnie przyspiesza i słychać prace turbiny. Obojętnie czy silnik zimny czy zagrzany auto chodzi jak należy. Natomiast gdy jest ciepło auto zamienia się w Ursusa 330. Wogole nie słychać pracy turbo, auto jakby stało w miejscu. Od czego zacząć poszukiwania ? Czy od razu mam się za logi zabrać?
-
Hej wszystkim. Mam mały problem. Uporem się z dziurami w dolocie i wymieniłem kilka przewodów. I wszystko było przez pewien czas cacy do momentu kiedy zaczęło robić się ciepło. Gdy na dworze jest około 10 stopni i mniej auto chodzi bez zarzutu. Normalnie przyspiesza i słychać prace turbiny. Obojętnie czy silnik zimny czy zagrzany auto chodzi jak należy. Natomiast gdy jest ciepło auto zamienia się w Ursusa 330. Wogole nie słychać pracy turbo, auto jakby stało w miejscu. Od czego zacząć poszukiwania ? Czy od razu mam się za logi zabrać?
-
Witam, przeczesałem forum ale nie znalazłem odpowiedzi a mianowicie nie działają mi światła drogowe (długie). Nie działaja w żadnej pozycji tzn od siebie i do siebie, aczkolwiek gdy przełączam od siebie na desce rozdzielczej zapala sie kontrolka długich świateł. Bezpieczniki są ok i jest na nich napięcie. Czy może być to wina przełącznika, czy mam szukać usterki gdzieś indziej?
-
Witam, chciałem dziś sprawdzić czy sztanga turbiny pracuje tak jak powinna, VAG wywalił mi że grupa 011 jest niedostępna. Czy jest to wina sterownika który w moim roczniku nie obsługuje tej funkcji? Dodam że nie naciskałem pedału gazu ani nic z tych rzeczy Używam VAG 3.11
-
Witam, ostatnio zaczęła mi mrugać kontrolka świec żarowych i VAG wywalił mi błąd 01268 - Quantity Adjuster (N146) 18-10 - Upper Limit - Intermittent Czy czyszczenie nastawnika pompy wtryskowej cos pomoże czy mam szukać przyczyny gdzieś indziej?
-
ten film nic nie wyjasnia bo nic tu nie ma o tlokorozdzielaczu
-
Tak wyglada zestaw, uszczelka pod tlokorozdzielacz to ta duza zielona. W IC zestaw kosztuje okolo 38 zl Moge je wystawic na allegro za 34. Wlasnie pisze FAQ do warsztatu
-
zakupilem zestaw naprawczy za 28zl roboty dosc sporo jakby ktos mial pytania jak to zrobic zapraszam na pw