Skocz do zawartości

thl

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O thl

  1. Dzięki wielkie
  2. Witam, szukam numerów dla następujących części: - uszczelki pod pokrywy zaworów (strona L+P) - odma olejowa
  3. Odmie nic nie dolega, sprawdzona podczas zakładania instalacji LPG, ten nastawnik przepustnicy da się naprawić/wymienić ? Jak sprawdzić czy jest uszkodzony ?
  4. Spalanie nadal nie uspokoiło i doszły nowe problemy ale po kolei: - ze względu na duże przebiegi miesięczne (około 4k km.) założyłem instalacje LPG (założona u Sebastiana w GZW); przy montażu okazało się że przewód do gruszki podciśnienia jest przerwany (osłona z materiału została w środku się skruszył). Wydaje mi się że panowie z SSerwis za mocno potraktowali mój silnik myjką ciśnieniową - podobno te przewody lubią się kruszyć. Mam zamiar wymienić wszystkie te przewody, i teraz pytanie gdzie je kupić ? - pojawił się problem z odpalaniem rano na zimnym (przed montażem instalacji też występował ale sporadycznie; np. po sprawdzaniu poziomu oleju nie chciał zapalić, długie kręcenie rozrusznikiem ~10s + wciśnięcie gazu pomagało - ciepły silnik - może zbieg okoliczności) śledzę temat kolegów z klubu A6 mają podobne problemy. Za adaptacje przepustnicy wezmę się przy wymianie przewodów podciśnienia.
  5. Mam szukać na odcinku filtr powietrza-przepustnica ?
  6. Falowanie obrotów zmniejszyło się, więc myślę że przepustnica została ustawiona.
  7. Witam Ostatnio zauważyłem nie równą prace silnika na wolnych obrotach i przy okazji serwisu poprosiłem o wyczyszczenie przepustnicy (serwis wykonany u Sopy w Czernicy ). Po czyszczeniu falowanie obrotów ustało, ale zwiększyło się spalanie o około 2 litry na 100km; od serwisu przejechałem ponad 3000 km, paliwo tylko BP-Shell-Orlen. Styl jazdy taki sam, spalenie mierzone "zalewaniem pod korek" - dosłownie. Co może być przyczyną ?
  8. Witam wszystkich z aglomeracji śląskiej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...