
sebek78
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
11 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O sebek78

-
Witam, katalizatora nie wywaliłem gdyż poprostu całkowicie o tym zapomniałem a w warsztacie, do którego już nie pojadę pomimo że był polecany też o tym nie pomyśleli. Musiałem poświęcić kilka godzin przy kompie po pracy przejrzeć kilka schematów i waszych podpowiedzi i auto zrobiłem. W "warsztacie" poprostu przy składaniu auta podłączyli źle węże podciśnieniowe i zawór N75 wogółe nie pracował. Jedyny plus tej całej sytuacji to nowe węże podciśnieniowe, które na wszelki wypadek wymieniłem i warsztat oddał mi trochę kasy za nieskończona robotę. Wszystkim bardzo dziękuje za cenne informacje i pomocne rady.
-
Zawory N75 i N18 czyszczone, przepływkę dziś wyczyszczę ale zastanawiam się czy przypadkiem nie ma to wspólnego z katalizatorem. Po wymianie turbiny wymieniłem również tłumik drgań, który był w fatalnym stanie lecz smrodu spalin jeszcze nie czułem w kabinie. A z vacum to już sam sobie nie poradze. Dam znać co będzie po czyszczeniu przepływki.
-
Witam, wedle życzenia zrobione logi zapewne nie jest to profesjonalnie ale może sobie z tym poradzicie. Auto jak na razie jeździ bez pojawienia błędów lecz napewno coś mu domaga do mniej więcej 3 tyś. później jedzie jakby dostał nowe życie. Pozrdawiam i czekam na jakieś podpowiedzi od czego tym razem zacząć. logi dynamiczna: grupa 3 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM grupa 4 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM grupa 8 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM grupa 10 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM grupa 11 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
-
Witam Serdecznie, Panowie po przeczytaniu waszych cennych uwag rozebrałem dolot, obejrzałem i złożyłem naszczęście wszystko jest całe. Po złożeniu auto ożyło lecz wg mnie nie jest jeszcze OK, po przejechaniu 40 km i to przy ostrych butach żaden błąd się nie pokazał . Zrobiłem logi dynamiczne grupy 3,8,11 przy temp. silnika 89.9 C, które zamieściłem poniżej proszę je przeanalizować i podpowiedzieć czy wszystko już działa sprawnie czy nie ??? VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
-
Dzięki za jakieś sugestie, w sobotę zrobię jeszcze logi dynamiczne i przy okazji zobaczę jeszcze jak się zachowuje grucha po zdjęciu tego wężyka, ponieważ jeszcze tego nie sprawdzałem. Reszta przewodów podciśnienia sprawdzona wczoraj wieczorem na pewno nie pomylone i w razie czego poskracałem je na końcach ok.1 cm ponieważ słyszałem że na tych końcówkach mogą puszczać. Od wczoraj nie miałem możliwości mu za bardzo przyłożyć gdyż spadł śnieg i znowu jest ślisko. Jak to sprawdzę to zamieszczę logi i zobaczymy co jeszcze wyjedzie.
-
Witam, niestety z powodu wycieków musiałem wymienić turbo na nowe, po wymianie auto bardzo często włącza tryb awaryjny i do 2500 tysiąca to prawie wogóle nie jedzie później zachowuje się normalnie. Przewertowałem trochę różne fora i posprawdzałem wszystkie rurki podciśnienia i dolotu i wszystko OK a pomimo tego wyskakuje mi błąd : 1 Fault Found: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent może miał ktoś taką przypadłość i mi pomoże od czego to może się dziać????
-
Bardzo dziękuje za zainteresowanie i odpowiedzi jutro wjadę sobie do garażu i pogrzebie. Na pewno dam znać na forum czy jest jakaś różnica.
-
Może nie trzęsie silnikiem ale jak się dobrze przyjrzeć to małe drgania na wolnych obrotach są , z tego co czytałem to może być od źle wyregulowanego kąta synchronizacji ale widze, że nie koniecznie. Nie mam też już dwumasówki tylko zwykłe sprzęgło ( poprzedni właściciel wymieniał).
-
Wielkie dzięki za odpowiedz , termostat juz zakupiony w weekend może wymienię. Temat rozrządu wydaję się być prosty tylko jeszcze jedno pytanko o te pompki, która odbiega od normy, czy ewentualnie da się ją jakoś wyregulować?????
-
Linki podpisane tak jak kolega prosił, mam nadzieję że teraz będzie bardziej czytelne
-
Witam wszystkich forumowiczów serdecznie, stałem się jak każdy z Was posiadaczem Audi A-4 w modelu B6, silnik 1.9 tdi 130km (awx). Po długim przeglądaniu tego forum postanowiłem kompletować sprzęt do analizy komputerowej naszych aut. Znalazłem również chwilę aby porobić logi i miałbym prośbe o ich analizę. Ponieważ jestem świeżym użytkownikiem VAG-a to nie jestem pewien czy dobrze logi porobiłem, także nie obraże się jakby ktoś sie źle o nich powypowiadał. LOGI STATYCZNE: grupy 000,001,003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/81dccb98692c178b.html grupy 018,023,010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c1df262dd3787ce3.html LOGI STATYCZNE (DOLNY WYKRES) I LOGI DYNAMICZNE (GÓRNY WYKRES) grupy 004,007,013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/177cde6721d68380.html LOGI DYNAMICZNE: grupy 000,001,003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d42273d47686a50f.html grupa 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/462235203d5ff7aa.html grupy 018,023 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5f3db24faba85507.html LOGI BS: grupa 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/25536c7dffcff8d1.html grupa 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9bdcfa07fbb9bc15.html grupa 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d520ed51ab77290b.html Po przeglądaniu waszych analiz i wypowiedzi wydaje mi się, że mam brudny EGR i do wymiany termostat. Reszta to dla mnie czarna magia Także proszę o analize i podpowiedzi co do naprawy co do wymiany itp...
-
Witam Serdecznie wszystkich forumowiczów, W zeszłym tygodniu stałem się posiadaczem tej wspaniałej marki Audi A-4. Moje auto model B-6, jest koloru grafitowego z silnikiem 1,9 TDI w pakiecie S-LINE. Mam nadzieję, że kiedyś się mi przyda to forum jak i moja wiedza na temat motoryzacji Wam. Pozdrawiam