Skocz do zawartości

sebek78

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O sebek78

  1. Witam, katalizatora nie wywaliłem gdyż poprostu całkowicie o tym zapomniałem a w warsztacie, do którego już nie pojadę pomimo że był polecany też o tym nie pomyśleli. Musiałem poświęcić kilka godzin przy kompie po pracy przejrzeć kilka schematów i waszych podpowiedzi i auto zrobiłem. W "warsztacie" poprostu przy składaniu auta podłączyli źle węże podciśnieniowe i zawór N75 wogółe nie pracował. Jedyny plus tej całej sytuacji to nowe węże podciśnieniowe, które na wszelki wypadek wymieniłem i warsztat oddał mi trochę kasy za nieskończona robotę. Wszystkim bardzo dziękuje za cenne informacje i pomocne rady.
  2. Zawory N75 i N18 czyszczone, przepływkę dziś wyczyszczę ale zastanawiam się czy przypadkiem nie ma to wspólnego z katalizatorem. Po wymianie turbiny wymieniłem również tłumik drgań, który był w fatalnym stanie lecz smrodu spalin jeszcze nie czułem w kabinie. A z vacum to już sam sobie nie poradze. Dam znać co będzie po czyszczeniu przepływki.
  3. Witam, wedle życzenia zrobione logi zapewne nie jest to profesjonalnie ale może sobie z tym poradzicie. Auto jak na razie jeździ bez pojawienia błędów lecz napewno coś mu domaga do mniej więcej 3 tyś. później jedzie jakby dostał nowe życie. Pozrdawiam i czekam na jakieś podpowiedzi od czego tym razem zacząć. logi dynamiczna: grupa 3 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM grupa 4 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM grupa 8 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM grupa 10 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM grupa 11 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  4. Witam Serdecznie, Panowie po przeczytaniu waszych cennych uwag rozebrałem dolot, obejrzałem i złożyłem naszczęście wszystko jest całe. Po złożeniu auto ożyło lecz wg mnie nie jest jeszcze OK, po przejechaniu 40 km i to przy ostrych butach żaden błąd się nie pokazał . Zrobiłem logi dynamiczne grupy 3,8,11 przy temp. silnika 89.9 C, które zamieściłem poniżej proszę je przeanalizować i podpowiedzieć czy wszystko już działa sprawnie czy nie ??? VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  5. Dzięki za jakieś sugestie, w sobotę zrobię jeszcze logi dynamiczne i przy okazji zobaczę jeszcze jak się zachowuje grucha po zdjęciu tego wężyka, ponieważ jeszcze tego nie sprawdzałem. Reszta przewodów podciśnienia sprawdzona wczoraj wieczorem na pewno nie pomylone i w razie czego poskracałem je na końcach ok.1 cm ponieważ słyszałem że na tych końcówkach mogą puszczać. Od wczoraj nie miałem możliwości mu za bardzo przyłożyć gdyż spadł śnieg i znowu jest ślisko. Jak to sprawdzę to zamieszczę logi i zobaczymy co jeszcze wyjedzie.
  6. Witam, niestety z powodu wycieków musiałem wymienić turbo na nowe, po wymianie auto bardzo często włącza tryb awaryjny i do 2500 tysiąca to prawie wogóle nie jedzie później zachowuje się normalnie. Przewertowałem trochę różne fora i posprawdzałem wszystkie rurki podciśnienia i dolotu i wszystko OK a pomimo tego wyskakuje mi błąd : 1 Fault Found: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent może miał ktoś taką przypadłość i mi pomoże od czego to może się dziać????
  7. Bardzo dziękuje za zainteresowanie i odpowiedzi jutro wjadę sobie do garażu i pogrzebie. Na pewno dam znać na forum czy jest jakaś różnica.
  8. Może nie trzęsie silnikiem ale jak się dobrze przyjrzeć to małe drgania na wolnych obrotach są , z tego co czytałem to może być od źle wyregulowanego kąta synchronizacji ale widze, że nie koniecznie. Nie mam też już dwumasówki tylko zwykłe sprzęgło ( poprzedni właściciel wymieniał).
  9. Wielkie dzięki za odpowiedz , termostat juz zakupiony w weekend może wymienię. Temat rozrządu wydaję się być prosty tylko jeszcze jedno pytanko o te pompki, która odbiega od normy, czy ewentualnie da się ją jakoś wyregulować?????
  10. Linki podpisane tak jak kolega prosił, mam nadzieję że teraz będzie bardziej czytelne
  11. Witam wszystkich forumowiczów serdecznie, stałem się jak każdy z Was posiadaczem Audi A-4 w modelu B6, silnik 1.9 tdi 130km (awx). Po długim przeglądaniu tego forum postanowiłem kompletować sprzęt do analizy komputerowej naszych aut. Znalazłem również chwilę aby porobić logi i miałbym prośbe o ich analizę. Ponieważ jestem świeżym użytkownikiem VAG-a to nie jestem pewien czy dobrze logi porobiłem, także nie obraże się jakby ktoś sie źle o nich powypowiadał. LOGI STATYCZNE: grupy 000,001,003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/81dccb98692c178b.html grupy 018,023,010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c1df262dd3787ce3.html LOGI STATYCZNE (DOLNY WYKRES) I LOGI DYNAMICZNE (GÓRNY WYKRES) grupy 004,007,013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/177cde6721d68380.html LOGI DYNAMICZNE: grupy 000,001,003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d42273d47686a50f.html grupa 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/462235203d5ff7aa.html grupy 018,023 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5f3db24faba85507.html LOGI BS: grupa 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/25536c7dffcff8d1.html grupa 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/9bdcfa07fbb9bc15.html grupa 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d520ed51ab77290b.html Po przeglądaniu waszych analiz i wypowiedzi wydaje mi się, że mam brudny EGR i do wymiany termostat. Reszta to dla mnie czarna magia Także proszę o analize i podpowiedzi co do naprawy co do wymiany itp...
  12. Witam Serdecznie wszystkich forumowiczów, W zeszłym tygodniu stałem się posiadaczem tej wspaniałej marki Audi A-4. Moje auto model B-6, jest koloru grafitowego z silnikiem 1,9 TDI w pakiecie S-LINE. Mam nadzieję, że kiedyś się mi przyda to forum jak i moja wiedza na temat motoryzacji Wam. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...