
julio4350
Pasjonat-
Postów
42 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O julio4350

Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Wrocław
Auto
-
Model
Audi
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2017
-
Silnik
2.0 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
12000 tyś km
-
julio4350 obserwuje zawartość A4 B9 2.0TFSI 252km drżenie silnika
-
Witam Posiadam A4B9 z silnikiem 2.0 TFSI 252KM i borykam się z następującym problemem. Auto drży na wolnych obrotach, wyczuwalne jest to w środku auta jak się np stoi na światłach. Po dodaniu lekko gazu do około 1000obr i utrzymywaniu tych obrotów drgania całkowicie ustają. Żadnych błędów silnik nie ma. Wymieniania odma i nowe świece i problem dalej jest. Czasami jest to mocno wyczuwalne a czasami mniej jednak występuje to cały czas. Czy ktoś podsunie jakieś rozwiązania. Pozdrawiam
-
a gdzie wzmacniacz ten się znajduje mam wersję AVANT
-
Antena fabryczna jest OK tylko posaiadam 2 Audi i w A6c6 jest dużo lepszy odbiór fal radiowych i chciałbym aby w A4 był taki sam
-
Witam W związku ze słabym odbiorem fal radiowych w swojej audi chciałbym kupić antenę samochodową ze wzmacniaczem Antena musi posiadać złącze kątowe SMB Na allegro jest mały wybór anten ze złączem tym Co polecacie?
-
Witam Czy jest możliwość włączenia aktualnego biegu na FIS w multitronicu jadąc na D? Chodzi o to aby biegi wyświetlały się jak w trybie S
-
Witam! Posiadam A4B7 2.0 TDI BPW. Auto zaczęło nagle pobierać bardzo duże ilości oleju tj.: 1L na 500km-dotychczas nie pobierał ani grama od wymiany do wymiany. Silnik nie posiada żadnych błędów, brak jakichkolwiek wycieków, auto pracuje normalnie, nie dymi(ale to chyba dlatego, że jest DPF i nic nie będzie widać) Czy spotkał się ktoś się z takim przypadkiem. Pozdrawiam
-
http://allegro.pl/walek-rozrzadu-popychacze-audi-a4-2-0-tdi-bpw-i4751522181.html Wałek nie posiada żadnego nacięcia
-
No silnik BPW a na walku Panowie nie ma żadnego klina jest po prostu goły stożek
-
Witam! Kupiłem nowy wałek rozrządu do mojej audi 2.0 BPW i pytanie do fachowców jak ustawić go tzn.: koło na wałku jest na stożku i jak zsynchronizować wałek z wałem? Pozsrawiam
-
no właśnie Patryk 20 ostatnio wymieniałem wałek rozrządu bo jeden z popychaczy się uszkodził i wytarła się jedna z krzywek na wałku. Założyłem wałek i popychacze od 1.9 130koni(niczym się nie różniło od mojego) i w sumie po tej naprawie tak się DPF często zapycha. No ale auto poza tym chodzi rewelacyjnie. Czy to może mieć jakiś związek?
-
witam wszystko sprawdzone i nic nie pomogło. Dzisiaj próbowałem wypalać filtr przez vcds i temp max 600stopni. Zapchanie zeszło do 15% zapchania i dalej się już nie chce wypalać.
-
Panowie te 300km to głównie trasa Po diagnostyce silnika zero błędów, pompowtryski w normie. Po wypaleniu filtra do 0% i zakończeniu procedury wypalania przez VCDS( długi czas mi to zajmuje bo nie mam odpowiedniej temp tak jak wyżej pisałem) jade dalej autem i na kanale 75 w oknie 3 w oczach rośnie procentowo zapychanie filtra mino że jadę cały czas. No tragedia myślę o tym EGR- jutro zajrzę do niego ale nie wiem czy to coś zmieni ponieważ żadnego błędu nie ma w sterowniku silnika. Czy jest jeszcze coś na co można zwrócić uwagę?
-
Witam! Mam problem w swojej a4b7 2.0TDI BPW mianowicie od miesiąca cały czas zapycha mi się DPF do tego stopnia, że auto wchodzi w tryb serwisowy, bo samo nie potrafi sobie poradzić z procedurą wypalania. Nawet mam trudności z wypaleniem filtra przez VCDS-a ponieważ temperatura przed i za filtrem nie może osiągnąć 700stopni-maksymalnie osiąga 600stopni i wypalanie filtra schodzi mi bardzo długo. No ale nawet jeśli wypalę filtr to po zrobieniu 300km znowu zapala się kontrolka DPF i tak w koło. Podmieniałem czujnik różnicy ciśnień i nic to nie dało. Co może powodować taki stan rzeczy? Pozdrawiam
-
Witam! Mam problem w swojej a4b7 2.0TDI BPW mianowicie od miesiąca cały czas zapycha mi się DPF do tego stopnia, że auto wchodzi w tryb serwisowy, bo samo nie potrafi sobie poradzić z procedurą wypalania. Nawet mam trudności z wypaleniem filtra przez VCDS-a ponieważ temperatura przed i za filtrem nie może osiągnąć 700stopni-maksymalnie osiąga 600stopni i wypalanie filtra schodzi mi bardzo długo. No ale nawet jeśli wypalę filtr to po zrobieniu 300km znowu zapala się kontrolka DPF i tak w koło. Podmieniałem czujnik różnicy ciśnień i nic to nie dało. Co może powodować taki stan rzeczy? Pozdrawiam