Skocz do zawartości

Mychu

Pasjonat
  • Postów

    55
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mychu

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mychu

0

Reputacja

  1. Witam, mam wielką prośbę o analizę logów dynamicznych bo mam obawy o pracę MAF-a. Komputer nie pokazuje żadnych błędów. Logowałem grupy 003,008 i 0011 Log (0 - 003,008,011) W innym wątku opisywałem problem jaki mam, tj.: "Podczas jazdy w czasie powolnego przyspieszania, gdy na obrotomierzu wskazówka dochodzi do ok 1300-1500 obrotów czuję jakby takie szarpnięcie lub ślizgnięcie silniku. Czy wiecie co to może oznaczać? Moja skrzynia to Multitronic" Postanowiłem to zalogować i wydaje mi się że uchwyciłem moment "zboksowania". Pojawia się on gdy obroty dochodzą do 1302. Przy równomiernym wciskaniu pedału przyspieszenia, następuje automatyczna redukcja do 1260 lub 1281 by znów dojść do 1302 i już wyżej. Ta redukcja obrotów objawia się właśnie takim zboksowaniem/źlizgnięciem że aż trzęsie delikatnie autem. Widać to tutaj: Log (0 - 003,008,011) oraz tutaj: Log (0 - 003,008,011) Będę ogromnie wdzięczny za pomoc. Jak trzeba, to mogę zrobić logi dynamiczne pozostałych grup oraz logi statyczne... ---------- Post dopisany 27-06-2013 at 17:47 ---------- Poprzedni post napisany 20-06-2013 at 11:30 ---------- Nikt nie jest w stanie przeanalizować moich logów...? A może zrobiłem/nie zrobiłem czegoś co ma wpływ na fakt, że w innych wątkach jesteście pomocni a u mnie pustka? Mimo wszystko dzięki i liczę że ktoś się tego podejmie... pzdr
  2. ok, dziś zrobię logi dynamiczne i pozwolę sobie podesłać do Ciebie. Może to turbina lub coś innego. Jak nie, to będę musiał sobie zabookować jakiś termin u Ciebie bo nikomu innemu nie dam jej ruszyć :] ---------- Post dopisany 20-06-2013 at 11:35 ---------- Poprzedni post napisany 19-06-2013 at 14:44 ---------- Uchwyciłem moment zboksowania w logach. Wyniki zamieściłem w dziale Diagnostyka VAG. Będę wdzięczny za pomoc w analizie http://a4-klub.pl/diagnostyka-vag-32/prosze-analize-logow-dynamicznych-277905/#post3629573
  3. Silnik to AVF. avg w moim profilu jest przy spalaniu i oznacza average (średnie) ---------- Post dopisany 19-06-2013 at 12:17 ---------- Poprzedni post napisany 24-05-2013 at 15:57 ---------- Bart-s czy diagnostyka sprzęgła i dwumasa wiąże się z rozebraniem skrzyni? Pytam, bo nie wiem czy jechać do jakiegoś mechaniora we Wro...nie bardzo chcę żeby ktoś oprócz Ciebie w niej grzebał
  4. Witajcie, mam od pewnego czasu problem. Podczas jazdy w czasie powolnego przyspieszania, gdy na obrotomierzu wskazówka dochodzi do 1500 obrotów czuję jakby takie szarpnięcie lub ślizgnięcie silniku. Czy wiecie co to może oznaczać? To coś ze skrzynią? Mam Multitronic. A może to turbina? Nigdy jej nie regenerowałem a A4 ma już 240 tysi. Komputer nic nie wykazuje...
  5. Dzięki! A co oznacza, że MAF actual jest sporo wyższy od MAF specified? Jak patrzę na logi innych z forum, to wartości dawek często są zbliżone do oczekiwanych a u mnie dużo większe. Do tego EGR na 4,8%. Czy to czasami nie oznacza, że EGR jest np. niedomknięty? Ja się nie znam, tyle co tu doczytam ale może zrobić jeszcze logi statyczne?
  6. Witam, kolega jadący za mną zwrócił mi uwagę, że jak depnę to trochę dymię Ponieważ moja A4 ma już 230 tyś a jeszcze nie robiłem turbiny, postanowiłem zrobić logi dynamiczne dla grup dot. przepływomierza i turbiny. Zrobiłem logi dla grup 003-011 (arkusz 3-11), 003-010 (arkusz 3-10) oraz 010-011 (arkusz 10-11). Z tego co mi się wydaje, to turbina jest ok bo wartości są w miarę zgodne z tym co pokazuje mapa, natomiast rzeczywiste wartości MAF już są znacznie wyższe niż te z mapy. Czy to coś (i ew. co) oznacza? A może coś z EGR-em? Będę wdzięczny za analizę logów: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0AtHWY3XopGB3dGtCUkl6SlJ3TDBiTXhYeENNQkIxNlE#gid=0 3-11 pomiar 1 3-11 pomiar 2 3-10 10-11
  7. Witajcie, przez jakiś czas miałem problem z webasto. Komputer wywalał błąd: VAG-COM Version: Release 409.1-S Control Module Part Number: 8E0 265 105 A Component and/or Version: Standheizung Diesel 0110 Software Coding: 00011 Work Shop Code: WSC 63351 1 Fault Found: 01415 - Recirculating Pump (V55) 30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent Od jakiegoś czasu błędu już nie ma. Webasto odpala z pilota i jak je zaprogramuje. Problem tylko, że cholernie dymi i mocno przy tym śmierdzi. Najgorsze jest jednak to, że w chłodniejsze dni webasto mocno dymi (i przy tym śmierdzi) przy odpaleniu auta i jak jadę na zimnym silniku. Po przejechaniu np 5 km na zimnym silniku i zatrzymaniu auta słychać jak pompka "cyka", wypuszcza dym i cholernie cuchnie. Ostatnio znajomy pytał czym ją to auto napędzam Napiszcie mi proszę, czy to tak ma być czy jednak udać się z tym do serwisu?
  8. racja, w takim razie odpuszczam. To są światła, które mają pomagać a nie przeszkadzać.
  9. zapodajcie jakiegoś linka do aukcji jak to wygląda (te HIDy)
  10. Hej, jest sens instalować takie żarówki LED-owe w przednich "halogenach" (czyli przeciwmgielnych)? http://allegro.pl/zarowki-led-hb3-hb4-18smd-xenon-do-jazdy-dziennej-i1882067003.html Głównie chodzi mi o to czy FIS nie będzie wariował i czy Policeman się nie przyczepi Co tam mają drodzy Forumowicze w swoich lampach, że im ładnie na biało świecą (a nie na żółto jak mi)?
  11. Hej, zamówiłem te żarówki http://allegro.pl/postojowki-led-w5w-5-smd-led-canbus-audi-skoda-vw-i1818754968.html Jak przyjdą dam znać czy nie ma problemów z FIS-em
  12. Heloł, raz próbowałem naumieć mojego Homelinka współpracy z Hormann A-460 ale pomimo, że do mnie mrugnął 3 razy (czyli chyba się zaprogramował), to brama nie reagowała. Wiecie może czy HL współpracuje z Hormann A-460? Pilota mam takiego: Pilot dwukanałowy DWB-100HT Pilot 2 kanały, 100m częstotliwość pracy 433,92MHz; moc < 5mW; bateria GP23A 12V; wymiary (dł/szer/wys) 50/37/14mm.
  13. Dzięki! Ale zimówki mam na 15" alu ori. 320mm wejdą do nich? Letnie mam na 17" ori Jakie klocki i tarcze 320 mm byś polecił? (chodzi o modele)
  14. zmierzyć czyli złapać suwmiarką między dwoma powierzchniami ciernymi, tak? A ile powinno być? Podskoczę do teścia, on ma suwmiarkę - gorzej ze jest ten rant i nie wiem czy suwmiarka złapie. Rant jest na ok 0,5-1,0 mm (z każdej strony)
  15. Dzięki za wskazówki. Powiedzcie mi proszę, czy moje tarcze nadają się już do wymiany. Jak przejechałem palcem, to rowków nie mają, to co widać na fotach to raczej ryski i jakiś taki nalot. Powiem szczerze, że nie wiem ile mają bo auto mam od półtora roku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...