Skocz do zawartości

przemek793014

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O przemek793014

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Ostrowiec Świętokrzyski

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    3.0 V6
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia przemek793014

1

Reputacja

  1. przemek793014

    obrócila sie panewka

    A pierścienie też wymieniałeś? Też chętnie bym się dowiedział jaki koszt remontu (jeśli mógłbyś uwzględnić ceny poszczególnych części).
  2. i jak poradziłeś sobie z problemem? U mnie też wywala błąd czujnika temperatury fotela kierowcy i tak myśle co może być przyczyną, czy kable czy sam czujnik.
  3. Wałek jest na łożysku które ściągaczem wyjmowaliśmy z obudowy. Jak zakładaliśmy to trochę papierkiem przejechaliśmy żeby lżej weszło wszystko. Chyba, że ja miałem akurat wytarte te zaczepy na wałku.
  4. Sam wałek, ewentualnie z gruszkami, tylko w ASO - koszt bardzo duży. Musisz szukać używanych kolektorów ssących do Twojego silnika, w którym będą sprawne te klapki. Ja znalazłem cały kolektor z tym walkiem i gruszkami, chciał 200 zł, ale dogadałem się z gościem żeby mi sprzedał sam wałek z gruszkami za 100 zł. Udało się ;-) Pojeździłem wczoraj trochę i czuć poprawę, może nie aż tak kolosalną jak to było u niektórych osób, ale jest lepiej. Autko chętniej się wkręca na obroty, ogólnie zabieg na plus, choć wydaje mi się że jeszcze czegoś mojemu ASN brakuje :-) A powiedz mi jak zakładałeś ten mechanizm? Bo jak patrzyłem to trzeba by cały przód demontować żeby chłodnice odchylić żeby wałek wszedł do środka a nie udało nam się odkręcić całego kolektora ssącego bo jeszcze go coś trzymało od strony ściany grodziowej. Przy wyciąganiu trochę nagieliśmy pas przedni żeby sam wałek wyszedł z kolektora ale już kompletny sklejony za nic tak nie wejdzie.
  5. Chciałbym się dowiedzieć, czy da się gdzieś dostać sam wałek z kompletnymi plastikami (te żółte u kolegi na zdjęciu wyżej). Też miałem połamany ten mechanizm i wczoraj go skleiłem ale w moim przypadku nie miałem tych plastików.
  6. Odkręciłem śruby. Doszlifowałem kwadrat o przekątnej ok 14,5-15mm i poszło.
  7. Witam, nie wiem czy taki temat był poruszany na forum ale mam pytanie, czy ktoś z forumowiczów posiada może nasadkę do odkręcenia śruby zabezpieczającej. Wygląd śruby pokazany na zdjęciu. (podaje adres ponieważ miałem problem z dodaniem zdjęcia na forum) http://zapodaj.net/bba323720210d.jpg.html Kupiłem auto i okazało się, że ktoś odkręcił z przednich kół śruby zabezpieczające a na tylnych kołach zostały a na wyposarzeniu nie ma klucza do ich odkręcenia. Gdyby ktoś mógł pomóc proszę o kontakt.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...