Witam Szanownych Kolegów, chcę opisać mój problem - ostatnio wymieniłem wszystkie wahacze z przodu i zaczęła się jazda. Pojechałem na sprawdzenie geometrii, okazało się, że kąty do niczego są, szczególnie prawe koło - (-1,30) stopnia pochylenia przy normie do (-0,50). Oczywiście usłyszałem, że kątów się nie reguluje w tym modelu i tak musi zostać lewe koło było w normie - (-0,27). Nie dawało mi to spać, poczytałem trochę i doszedłem do wniosku, że prawa zwrotnica musiała się skrzywić, nadmieniam że auto nie miało żadnego dzwona. Wymieniłem więc zwrotnicę i jeszcze raz na ustawienie. Kąty wróciły do normy, po mojej wyraźnej sugestii że da się je wycentrować przesuwając ramę pomocniczą - tak zwane sanki. Teraz prawe i lewe koło jest pochylone (-0,53) stopnia. Oś przednia jest w symetrii z osią tylną (0,07) stopnia - też może być Zbieżność też niby dobrze ustawiona prawe koło +0,10 stopnia lewe +0,11 stopnia połówkowo, sumarycznie +0,21 czyli wszystko w tolerancji. Niestety kierownica nie jest prosto, jest lekko przestawiona w lewo przy jeździe na wprost - czyli samochód jedzie prosto, nie ściąga ale kierownica nie jest idealnie prosto. Moje pytanie brzmi, czy ktoś w Łodzi jest w stanie to ustawić tak jak należy - czyli tak jak podaje specyfikacja VAG dla samochodów z zawieszeniem wielowahaczowym? Czy w Łodzi jest warsztat, w którym wiedzą co to zbieżność połówkowa, krzywa zbieżności i jak to się ustawia? Czy jest warsztat, który ustawi mi prosto kierownicę z zachowaniem prawidłowych parametrów zbieżności połówkowej, sumarycznej i krzywej zbieżności?
Bardzo proszę o pomoc, opinię i podesłanie mi jakichś dobrych adresów warsztatów, jeśli takie są w Łodzi. Pozdrawiam z Audi A4 B5 AVANT z przekrzywioną kierownicą.