
dante0018
Pasjonat-
Postów
605 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O dante0018

Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Gniezno
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam. Problem polega na tym, że kiedy odpalam auto po postoju i mrugnę światłami długimi to prawa działa poprawnie natomiast lewa tylko się żarzy... Włącze światła mijania i odepchnę manetkę długich to ta lewa strona dalej się żarzy ale do tego wyłącza sie mijania, tak jak w przypadku H4. Prawa działa poprawnie. Trwa to około 10s, potem już działa wszystko poprawnie. Do czasu aż auto nie postoi jakiś czas. Dodam że auto przerabiałem z H4 na lampy poliftowe. Jeżdżę od tego czasu juz 6lat i nie wiem czy to było wcześniej, dopiero teraz to zauważyłem :)
-
Witam. Chciałbym odgrzać temat. miał ktoś jakąś styczność z zamarzającą klimą ??
-
Nasze b5, a przynajmniej moja nie ma czujnika zamarzania parownika, dlatego poniżej 2 stopni na zewnątrz już nie włączy kompresora. Myślałem że da sie w sterowniku jakoś zmienić tą temperature graniczną. No trudno, zostaje pokombinować z czujnikiem temp
-
Bardziej chodzi mi by zmienic temperature domyslna ponizej ktorej klima nie zostaje wlaczona w srerowniku. Jezeli sie da wogole. Skropliny to mi nawet latem zamarzaja na parowniku wiec o to nie ma strachu zbytnio.
-
Żeby odparowac szyby
-
Witam. Klima w b5 nie włącza się jak temp zewnetrzna spadnie poniżej 2 stopni. Pytanie czy da sie to inaczej zakodowac? Robił ktos coś podobnego?
-
Wita. Zastanawia mnie fakt odkladajacego sie nagaru w silnikach benzynowych, oraz jego skutki. W fsi i tfsi jest to bardzo odczuwalne w pracy silnika, a czasami nawet jej braku;) W silnikach diesla tez spotykamy nagar...ale nie wywołuje takich poważnych objawów. Czemu...może ma ktoś coś ciekawego do powiedzenia w tym temacie?
-
Witam. Czy wie ktoś z was w jaki sposób regulowana jest wydajność kompresora w b5? mój problem polega na tym że zamarza cały układ. Temperatura na kratce spada do -4 a przy wolnych obrotach nawet do -6. Po chwili parownik zamarza i nie ma w ogóle przedmuchu powietrza. Dysze dławiącą wymieniałem, miała sporo opiłków na sobie. Jest ktoś w stanie coś poradzić?
-
Witam. Nurtuje mnie pytanie dlaczego Audi nie stosuje tej skrzyni w modelach RS6 czy RS7. Wiem że taką skrzynie bardziej ograniczają możliwości przeniesienia momentu obrotowego, ale inni producenci w mocniejszych samochodach sportowych stosują takie rozwiązanie. Więc? Kwestia kosztów zrobienia dwusprzegłowej skrzyni radzącej sobie z tak dużym momentem jest nieopłacalna do ceny tych aut?
-
Witam. Problem dotyczy przednich klocków w moim b5. Zewnętrzne klocki grube, wyglądają jakby przejechały niewiele a od strony tłoczka praktycznie zero. I to jeszcze zużyte lekko krzywo, tzn od strony środka tarczy troszke grubsze, tak pod kątem. Na obu stronach tak samo, drugi komplet klocków i tak samo sie dzieje. Tłoczki czyste, lekko pracują, prowadnice również, klocki również przesuwają się bez oporów.
-
Witam. Podłącze się do tematu bo mam identyczny problem. Po paru km jazdy zamarzają rurki i słabo dmucha. Mała ilość czynnika odpada bo wtedy to słabo by chłodziła lub kompresor by się nie włączył. Vag nie znalazł żadnych błędów. Włożyłem dziś termometr w w kratke i przy 2000 obr temperatura wynosiła -4.5 stopnia.... Słyszałem że może to być osuszacz, w którym może być poprostu za dużo wilgoci...
-
Jak ktoś po filmiku może ci ocenić co piszczy? Zdejmij pasek i zobacz każdą rolke po kolei...może być tak że to z pod rozrządu słychać. Zdejmij pasek i sprawdzaj. A najlepiej odpal bez paska. zawęży to krąg poszukiwań.
-
Witam. Problem nastepujacy....Jeżdząc na klimie, kiedy zostawie auto np na godzinke, odpalam i jade tak jakby bez doładowania....dopiero przy 2,5 albo 3 tys czuc doładowanie. Po jakims czasie wszystko ustepuje i auto jezdzi juz normalnie. Raz nawet na 3 biegu to 3tysiecy i dalej nie chciał( jak w trybie awaryjnym) się krecic. podusiłem pare razy gaz i w pewnym momenie wyrwał i już jechał normalnie....Zdarza się to po jeżdzie z klimatyzacja zazwyczaj.... Kiedy jeżdze bez takie rzeczy się nie dzieja. Nie wiem jaki ma zwiazek to ale tak jest. Macie jakieś pomysły... Vaga jeszcze nie podłaczałem, ale podcisnienie jest ok bo sprawdzałem przed jazda a i tak muli....
-
We wnetrzu auta nie bedziesz słyszec pompki. Zbiorniczek jest po prawej stronie jak otworzysz maske. Najlepiej zeby ja wyjac to odkrecic zbiorniczek od wspomagania. wtedy jest wiecej miejsca
-
Witam. Mam takie pytanie. Dziś sprawdzałem działanie świec dogrzewających, włączyłem sobie na climatroniku kanał 49 żeby widziec temperaturę płynu, a probówką sprawdzałem prąd na świecach. Zauważyłem że kiedy temp zbliżyła się do 40 stopni, to przestawały grzac. Czy to normalne, czy powinny grzac dłużej..