Skocz do zawartości

ciemkanet

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O ciemkanet

  1. czesc dzieki za info, biore sie za to co napisales, bedzie to sla mnie nie lada wyczyn ale damy rade poki co znalazlem czesc o ktorą mi chodzi : http://cgi.ebay.co.uk/Inlet-manifold-drive-unit-Passat-A4-A6-1-8-20v-/110559927806?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item19bde29dfe jest jakis myk na ktory trzeba zwrocic szczegolną uwage by czegos nie pochrzanic przy wymianie ??? dzieki
  2. audi a4 1.8 20v bez turbo, ADR z 1998 r czesc sprawa wygląda tak, mieszkam w irlandii, mialem ostatnio przegląd auta, wsio ok poza jednym, masakryczne wyniki emisji spalin, to jest na wolnych obratach 6 % ponad norme plus zla wartosc sondy lamda i na wysokich obrotach (3000) 5% plus zla wartosc sondy lamda.. podpielismy kompa, pokazal: - czujnik temperatury - sonda lamda - brak napiecia - przeplywomierz wymienilem te rzeczy plus, olej, filtr oleju, filtr powietrza, swiece ( zblizal sie okres to zrobilem to za jednym zamachem) auto zaczelo chodzic lepiej do czasu.... pojechalem na drugi test i okazalo sie ze wyniki są jeszcze gorsze !!!!!!!! do tego od kilku dni auto czasami, (silnik cieply) traci moc, tak jakby zabraklo paliwa, zwalnia np ze 100 km/h do 0 (reakcja na gaz w tym momecie jest zadna, tak jakby go nie bylo, czy lekko go dotke czy wcisne do podlogi), silnik potrafi zgasnąc, co dziwne odpala odrazu i trzyma obroty biegu jalowego ale gdy dodam gazu swiruje sam miedzy 1500 a nie wiem, ok 500-600 i jak dalej bawie sie gazem to sie zdusi i zamiera, gdy odpale i zostawie go to po ok 1 min czasu wszystko wraca do normy i jedzie dalej jak gdyby nigdy nic.. po podpieciu pod kompa jeszcze raz okazalo sie ze są te same bledy plus jeszcze jeden - regulacja nikskich obrotow - gorna wartosc granicza z oględzin silnika zauwazylem jeszcze, ze (nie wiem jak to sie nazywa a nie mam tutaj nikogo kto moze mi pomoc) po prawej stronie z przodu jest taki zawor, ktory w jakis sposob łaczy sie z przepustnicą, nie ma on u mnie oslonki z przodu, jest tam taki plastik ktory przy dodaniu gazu, chowa sie do gory i zaraz powraca, on powinien ciągnąc taki cypelek ale ten plastik jest pekniety i chodzi sobie sam, chcialem sie spytac co to jest ? to jest zawor EGR ?? co z tym zrobic, czy tylko do wymiany czy pokombinowac i to pokleic ?? co z tym spalaniem, czy ten zawor ma wplyw na wszystkie inne odczyty z sondy lambda i przeplywomierza ze to sie tak jebie czy jest inny problem dodam ze zamontowalem sonde uniwersalną, 4 pinową taką jak u mnie, jest mozliwe ze auto jej nie akceptuje ? nie wiem naprowadzcie mnie od czego zaczac dzieki i pozdr
  3. czesc!! witam wszystkich zapalencow maszyn z Ingolstadt!! sam posiadam takowa z 98 roku, jest to a4 1.8, 20 zaworowa, 125 HP, dobrze radzi sobie na irlandzkich drogach pamietajcie! nie ma lepszego od audi czwartego;-)))) (z RS4 włacznie) pozdrofka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...