Skocz do zawartości

ramonek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O ramonek

  1. za miesiąc bede w Polandzie to wyjme nastawnik pompy wyczyszcze na igle i ustawie pod Vagiem. powinno byc ok. jak zrobie to napisze czy pomogło. Pozdrawiam
  2. tzn dawka paliwa na samym zimnym silniku sie zwieksza , po rozgrzaniu ma 3.4 mg /skok czy jakos tak. najwazniejsze jest to ,ze czy odpalam go -12 czy +7stponi jak postoi całą noc to tyle samo trza krecic i zawsze zakopci po odpaleniu. a moze zawor elektromagnetyczny na pompie po dluzszym postoju sie jakos przycina przerabial to ktos ??
  3. To sie domyslam ze jak zostanie przestawiony RSW to bedzie trzeba dawke ustawiac itp. Tylko mam nadzieje ze to odpalanie na zimnym bedzie lepsze.
  4. na pompie są rysy ktore zaleca sie robic przy czyszczeniu zeby bylo łatwiej zamontowac, brak plomb oraz wszystkie ustawienia byly zle zrobione , przebieg pewny a auto mam miesiąc czasu wiec niewiem kiedy byl robiony nastawnik napewno zle byl zrobiony . Po podłaczeniu vaga dawka paliwa byla 2mg zmienilem na 3.4mg , kąt mialem 22 wiec przestawilem na 46-51 noi prąd rsw 0.520v . grzanie swiec sprawdzilem tak jak i same swiece filtry zmienilem . obroty falują i tak jak pisalem auto szarpie na 4 i 5 biegu nawet czasem na 3 lekko wiec smigam bez predkosciomierza.jak bede w polsce to wyjme nastawnik i go zrobie wg instrukcji. tylko co ma wplyw na ciezkie palenie na zimym rozrusznik kreci jak szalony powietrza brak w przewodach paliwowych fabryczny kąt powinien byc 49-54 ale taka mala roznica nie bedzie go ruszal. Ma ktos jakies mozliwe propozycje bądz wiedze czy nastawnik moze powodowac ciezkie odpalanie ??
  5. Witam problem następujący , auto szarpie na 4-5 biegu (wina nastawnika po odłączeniu predkosciomierza ustaje) ale ciezko pali na zimnym, Swiece ok , kąt 46-51, doprowadzenie paliwa ok bez powietrza, filtry nowe. Jak odpali to lekko chwile kuleje i ciut kopci. Jedno co sie nie zgadza na komputerze to prąd RSW nastawnika na zaplonie wykazuje 0.520v a powinno byc 0.740 czy to moze miec jakies znaczenie ?? auto ma nabite 390tys km i nastawnik juz byl robiony bo ma oznaki rozkrecania. Co radzicie zrobic ???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...