
vario2g
Pasjonat-
Postów
54 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O vario2g

Informacje
-
Imię
Adam
-
Miasto
Wodzisław Śl
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Kod silnika
AVF
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
vario2g obserwuje zawartość Żywotność łańcucha i napinaczy. i Uszkodzenie stacyjki
-
Witam.Jaki element stacyjki muszę wymienić jeżeli nie działa blokada kierownicy i nie odcina pradu po wyjęciu kluczyka(nie słychać kliknięcia) Pozdrawiam
-
Witam.Stoję przed wyborem zakupu A4B6 silnikiem BDV 2002r.z pewnym przebiegiem 220tyś.Przy jakim orientacyjnie przebiegiem jest potrzeba wymiany tego łańcucha?Jakie ewentualnie koszty?Pozdrawiam.
-
Dzięki kolego lukasz51237,nie wiem czy to szkodliwe dla turbo i nie tylko, dlatego pytam,a chciałbym tym autem jeszcze parę latek pośmigać.pozdrawiam
-
Witam .Koledzy zrobiłem logi gr.11.Wyszło przeładowanie od 2160-2360obr o 0.2 bara,potem n75 zbija do normy. Kierownice turbo w grupie 008 69,7 przez pełny zakres obr ,Brak trybów awaryjnych,Mogę tak jeżdzić???pozdrawiam http://imageshack.com/a/img923/253/T73M8f.jpg
-
Tylko co może być przyczyną tak ,,poszarpanej " synchronizacji??Zmęczony napinacz?
-
Nie do końca jest tak jak piszesz. Każdy ustawia indywidualnie, ale odkąd czytam forum, większość pisze ze auto najlepiej pracuje w przedziale -0.6 do -1.1Wg teorii najlepiej celować w 0.0 Nie wiem jakoś odczuwalnie lepiej reaguje na gaz z dolnych obrotów,jakby niuton był niżej ,(nie wiem czy to dobre)spalanie około litra mniej na 100km, ,i trochę ciszej,spaliny mniej gryzące,według ustawień 0,0
-
Ustawienie najbardziej odpowiednie po wielu testach jest 0,6-1,1na plusie
-
Witam.Koledzy czy jedyną przyczyną chwilowo wysokiej synchronizacji (5.0) wałka rozrządu przy około 3600obr.jest napinacz,?Rozrząd wymieniony 35 tyś temu,Napięcie paseka organoleptycznie wydaje się ok.Rozrząd z ASO . Jeżeli tak to czy wymiana samego napinacza wymaga demontaż pasa przedniego?pozdrawiam. http://vaglog.pl/log_260579.html
-
Witam .Koledzy fachowcy.bardzo proszę o analizę logów,Po nacisnięciu pedału gazu lekko szarpnie a potem dopiero ładnie się zbiera. ,Wymieniając ostatnio uszczelkę pod kolektorem wydechowym,sprawdziłem przy okazji ruch ciegna geometrii po zdjęciu zawleczki z turbiny zero oporów podczas przesuwania .Dodam że autko zawirusowane.pozdrawiam http://vaglog.pl/log_260326.html http://vaglog.pl/log_260325.html http://vaglog.pl/log_260331.html http://vaglog.pl/log_260328.html http://vaglog.pl/log_260327.html
-
Witam.Koledzy jak zakołyszę moim silnkiem na boki w poduszcze od pasażera słychać chlupanie oleju a w drugiej cisza .Która jesr do wymiany?Poszukuje przyczyn buczenia w zakresie od 1700-2100.obr.dzięki pozdrawiam
-
Witam forumowiczów.Mam do wymiany poduszki tylnego zawieszenia 8E0 505 145 AP,zakupiłem z firmy febi -jest stalowo gumowa ,a lemforder ma podstawę hydro pneumatyczną,Nie wiem czy montować febi czy wymienić na Lmo.Dzięki pozdrawiam
-
Witam .Zauważyłem że na zimnym silniku stan w zbiorniczku płyn jest na min,silnik zagrzany podnosi się 1 cm powyżej max ,przy około 90 stopniach termostat puszcza w obieg,ale stan powyżej max się utrzymuje.czy to norma?pozdrawiam
-
Witam.Koledzy posiadam fabryczny BT,zestaw głośnomówiący z przystawką cullman, navi między zegarami,po naciśnięciu przycisku na przystawce jest obsługa głosowa,Nie wiem jak wgrać moją książkę telefoniczną.proszę o pomoc,dzięki pozdrawiam
-
Witam.Koledzy szukam przyczyny luzów układu napędowego podczas zmiany biegów i na międzygazie,przeguby zew. ok.nie wiem jaki jest dopuszczalny luz obrotowy koła na biegu ,u mnie jak kręcę to na wysokości opony jest około 2 cm.
-
Wymieniłem tylko wszystkie wahacze,zbieżność ustawiona ,na wydruku wszystko ok,na dodatek lekko myszkuje na prostej równej drodze i po wyjściu z zakrętu .Chyba zmienię mechanika.