Skocz do zawartości

pereska

Pasjonat
  • Postów

    80
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pereska

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Puławy

Auto

  • Model
    A4 B9
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CYMC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia pereska

0

Reputacja

  1. Witam, czy ktoś może podpowiedzieć jak wykonać adaptacje vcds w skrzyni rozdzielczej VTG w quattro ultra Chciałem wymienić te 200ml oleju w 0CJ 409 431D, pooszarpywanie na skręconych kolach , czytałem żeby wymienić olej 2razy i zrobić adaptacje, czy robił ktoś z was wymianę bez adaptacji ?
  2. Witam wyskakują 3 błędy 4530177, 4530179 i 4530181, nie zauważyłem niczego szczególnego w działaniu samochodu , pyzatym błąd zapisany w 26.11 a ja sprawdzałem vcds 13.12 gdzie zrobiłem około 600km, wujek google za wiele nie pomógł, czy to są czujniki ABS ?
  3. i jak kolego udało się cos namierzyć w okolicy , mam ten sam problem
  4. Czy mógłby ktoś polecić dobry warsztat (dobrego fachowca) w okolicach Puław, Lublina , Radomia do wymiany oleju wraz z filtrami w 0CL ?
  5. bynajmniej chodzi mi o te cześć w której są
  6. Czy mógłby ktoś polecić dobry warsztat (dobrego fachowca) w okolicach Puław, Lublina , do wymiany oleju przekładniowego statycznie, i faktycznie wymieni filtry w skrzyni stronic 2gen 0CK ?
  7. Dziekuje za wyczerpujące odpowiedzi i pomoc. Żona powiedziala ze bardzo Pana lubi :-)
  8. Myslalem ze zlikwiduje tego porannego bialego baka. Ktos wklada taki uklad i jedzi bo mu np. samochod ciezko pali, ale ze juz 3 swiece byly spalone to nie wymieni. zastanawia mnie jeszcze to czy jak teraz mam np. -8 to jak faktycznie bedzie na dworze -30 to wtedy czujnik co pokaze -8 czy -50. bo jak samochod byl nagrzany do 90 to g62 na kluczyku w poz. 2 bylo -8 czyli caly rok mam -8
  9. dzis podlaczylem vaga i zobaczylem temp na g62 -8stopni odpalilem samochod odrazu wskoczylo na 20, potem jeszcze raz kluczyk w pozycje kontrolek mam -8 i calkowite wyjecie kluczyka ze stacyjki zanim rozlaczylo mi vaga to przez 3sekundy temp byla poprawna. Moze i tak jest jak kolega pisze to gdzie tego mozna szukac, bo zastanawia mnie to ze po odpaleniu prad wszedzie plynie tak jak w przypadku kluczyka w pozycje 2 a tu temp jest zla,a po odpaleniu poprawna
  10. -8 ma gdy przekrecony kluczyk w pozycji 2 (czyli zapalaja sie kontrolki gasna swiece zarowe, ale nie krece rozrusznikiem) natomiast zaraz po uruchomieniu silnika na zegarach temperatura wskakuje w odpowiednia pozycje, i na vagu temp do ecu tez ok. wyglada to tak jakby czujniki g62 wzbudzal sie dopiero do poprawnego dzialania gdy silnik juz chodzi i wtedy juz niema problemow.
  11. Witam w a4 1.9tdi 101km po dluzszym postoju przy odpalniu puszcza bialego baka, byly spalone 3 swiece zarowe po wymianie nie pomoglo, sprawdzalem na vagu pompowtryski dawki i bip na zimnym i nagrzanym silniku ok, przez przypadek podpinajac rano vaga na nieuruchomionym silniku temp plynu chlodzacego g62 pokazywala -8stopni, gdzie na dworze 25stopni temp. powietrza i paliwa po ok. 20stopni, nastepnie odpalilem samochod i temp z czujnika g62 odrazu wskoczyla na 25stopni i systemetycznie rosla zgasilem silnik znowu -8 odpalilem odrazu wskoczyla na prawidolowa i rosla do 87stopni wraz z zegarami, niestety moj kabel nie czyta zegarow po Can nie moge sprawdzic grupy 17 i czujnika g2 a zaobserwowalem takie cos ze jak juz bylo 90stopni na zegarach, zgasilem silnik przekrecilem stacyjke w pozycje kontrolek to temeperatura na zagerach lezala wraz z odpaleniem samochodu podniosla sie spowrotem do 90. Pytanie czy to standarowo ze czujnik g62 i g2 wzbudza sie do dzialania wraz z uruchomieniem samochodu, bo co dziwne gdy pokazuje na nie odplalonym to -8 na g62 to i dawka startowa paliwa to 40mg wiec pewnie tak nie powinno byc, to wiec dlaczego odrazu po uruchomieniu samochodu obydwa czujniki pokazuja poprawne wartosci, rowno rosna dochodza do 90stopni,a gdy zgasze to -8. Mozliwe zeby uszkodzone czujnik tak robil i dalczego tylko na zgaszonym tak robi ?
  12. Witam prosze o analize logow jak w tytule, problem polega na przeladowaniu turbiny. Sztanga sprawdzwona na bs dziala w pelnym zakresie, n75 tez, podcisnienia ok. Zastanawia mnie dlaczego przeplywomierz wykazuje tak rozne wartosci zadane a aktualne moze ktos mial taki przypadek w avf albo z vag cos nie tak. Jedyny blad w silniku to przeladowanie. Logi dynamiczne grupa 3,10,11 Logi
  13. pereska

    wtryski AFN 99lift ?

    Witam, wedlug etki w afn 99r. mam wtryski w polifcie 028130201SX (prowadzacy), chcialem kupic jakies uzywki niestety wszystko na allegro to 028130201S przed liftowe wie ktos czy podchodzi to plug&play do mojego, badz jakis inny pomysl oprucz regeneracji ?
  14. pereska

    obudowa alternatora goraca

    chodzi miernikiem do aku ? czy alternatora jakos sie da.
  15. pereska

    obudowa alternatora goraca

    Witam. Strasznie goraca obudowa alternatora 90A 5min po odpaleniu na jalowym nie da sie dotknac. brak innych objawow wszystko sprawne zadnych problemow.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...