Skocz do zawartości

jarek81234

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jarek81234

Osiągnięcia jarek81234

0

Reputacja

  1. jarek81234

    Vin

    Witam wszystkich nie wiem czy pisze w dobrym dziale ale może mi ktoś powie gdzie są nabite Numery VIN w Audi A4 B8.
  2. A czy może to mieć wpływ na takie masakryczne odpalanie po postoju
  3. tą próbę robiłem wcześniej i nie przyniosła żadnego efektu
  4. w sumie to z tego co widziałem to po włożeniu i dokręceniu pompek później je luzował i cofał o 90 stopni chyba coś takiego ale w sumie to dokładnie nie wiem bo patrzyłem tylko tak z boku ---------- Post dopisany at 14:35 ---------- Poprzedni post napisany at 14:32 ---------- Bo dodam jeszcze ze po ostatniej wymianie jest chyba gorzej niż było gdyż auto nie dosyć że kreci jeszcze dłużej to zapali chwile pochodzi i gaśnie i znowu dłuższe kręcenie i zapala ale dymi nie tylko na biało ale wali również czarnego dyma
  5. tak to wszystko robił jeden mechanik ale w środę jadę jeszcze do innego żeby spojrzał na to wszystko świeżym okiem
  6. no wiec tak jestem po wymianie głowicy wszystkich uszczelnień na pompkach autko chodzi idealnie ale problem z paleniem nadal pozostał tzn na mrozie po postoju pali jak stary ursus. Proszę was wszystkich o jeszcze jakieś porady bo przesypałem prawie cały silnik a problem jak był tak jest tyle że jestem 4tysie lżejszy ---------- Post dopisany at 20:20 ---------- Poprzedni post napisany at 20:09 ---------- a o moich problemach możecie przeczytać tutaj http://a4-klub.pl/silniki-diesla-29/awx-dluzszym-postoju-mrozie-ciezko-pali-dymi-253911/
  7. A czy wiesz może czy da się ocenić stan tych gniazd na oko po zdjęciu głowicy? Bo mogę mieć używaną drugą głowice ale boje się żeby nie była jeszcze gorsza od mojej
  8. Przebieg na blacie mam niecałe 270 tyś a progi oczywiście są ale oringi były spłaszczone na dole przy tej miedzianej podkładce a ponadto na 4 pompce miedziana podkładka była cała w sadzy ---------- Post dopisany 14-01-2013 at 19:52 ---------- Poprzedni post napisany 12-01-2013 at 15:51 ---------- I jak tam panowie czy ktoś jest jeszcze w stanie mi coś napisać na mój temat
  9. Witam wszystkich forumowiczów. Moje pytanie jest takie czy możliwe jest że mam już do wymiany głowice, ponieważ jakieś 1500 km temu zostały zmienione w moim autku dwa pompowtryski oraz uszczelnienia na wszystkich czterech i po ponownym ich wyjęciu po tym przebiegu na 1 i 4 pompce oringi są wyklepane jak by je ktoś żelazkiem sprasował. Dodam że objawy są takie że jak auto postoi dłuższy czas na mrozie ma problemy z rozruchem.W tej chwili ze znajomym założyliśmy na próbę oringi trochę grubsze po to żeby bardziej uszczelnić gniazda i muszę powiedzieć ze jest spora poprawa lecz do ideału jeszcze trochę brakuje.
  10. Witam wszystkich czy może mi ktoś odpowiedzieć czy sprężanie 22 bar na wszystkich cylindrach jest ok czy przez to moja audiczka może mieć problemy przy porannym rozruchu Pozdrawiam wszystkich w Nowym Roku!!!
  11. A czy nie uwazacie ze jak by byly juz mocno wyrobione gniazda w glowicy to nie sszla by ropa do leju
  12. Panowie a co powiecie że przy takich objawach może być jednak uszkodzona pompa vacum? Chociaż była ona zmieniana zaznaczam że na używkę ,lecz znajomy zapewniał że auto w którym ona siedziała zapaliło bez problemu po miesiącu stania na dużych mrozach. Ale już teraz to sam nie wiem czy mu wierzyć, bo kompresja została zmierzona i jest ok a mechanik mówi że jemu wygląda na to że moja a4 na tych mrozach nie dostaje paliwka po dłuższym postoju. ---------- Post dopisany at 12:57 ---------- Poprzedni post napisany at 12:54 ---------- A i dodam jeszcze jedno co zauważyłem po tych wszystkich naprawach, że auto dostaje bardzo delikatnych wibracji podczas jazdy ze stałymi obrotami w granicach 1900-2000
  13. w grupie 013 chodziło mi +,- 0,45 mój błąd
  14. grupa 013 wszystkie dawki wahają się w okolicach -0,45 a grupa 023 dwa wtryski są prawie 0 a dwa -30
  15. panowie a co powiecie na to gdyż dzisiaj przy temp. -1 i po ponownym odpięciu czujnika temp. autko ledwo co odpaliło rozrusznik kręcił może z minutę i już myślałem że bateria padnie ale z trudem zapalił. Dodam tylko że z podpiętym czujnikiem aż takiej tragedii nigdy nie było. ---------- Post dopisany at 21:30 ---------- Poprzedni post napisany at 21:28 ---------- Również co zauważyłem chyba że to tylko moje odczucie ale auto po tym ciężkim rozruchu jakby mniej kopciło i stało się żwawsze od dolnych obrotów. oczywiście mówię tu o odpięciu czujnika ---------- Post dopisany 06-12-2012 at 20:06 ---------- Poprzedni post napisany 05-12-2012 at 21:30 ---------- no jak panowie jest w stanie jeszcze ktoś coś mi podpowiedzieć
×
×
  • Dodaj nową pozycję...