Skocz do zawartości

kurakk

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O kurakk

  1. Ok, dzięki, sprawdzę to. A jakbyś wyjaśnił fakt,że jak pojeździsz, zagrzejesz do 90,zgasisz i zaraz zapalisz lub za jakieś kilka minut to pali od strzału? Problem jest tylko jak postoi ze 2h.
  2. Jak na razie się nie pojawił błąd. Wcześniej nigdy go nie widziałem więc nie wiem ale będę to kontrolował. Filtr paliwa wymieniałem w grudniu 2013. ---------- Post dopisany 20-04-2014 at 08:13 ---------- Poprzedni post napisany 08-03-2014 at 11:56 ---------- Witam. Błąd kąta wtrysku nadal się nie pojawił, samochód dalej nie zapala jak powinien w temp ok 50 stopni, czyli tak po ok 2-3 godzinach od zgaszenia w temp 90 stopni. Jedyne co pomaga to odpięcie czujnika temperatury, wtedy zapala od strzału. Jest lekka zadyma z tyłu ale pali, nie czekam nawet aż świece skończą grzać bo bez czujnika grzeją maksymalnie długo więc w tej chwili wiem,że to nie świece mu pomagają odpalić jak jest czujnik odpięty. Ma ktoś może jakiś pomysł?
  3. Instruments 003 Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM statyczne basic setting: Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM reszta: Grupy: 018 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 001 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 007 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 014 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Sterownik miał zapisane również błędy, których wcześniej nie było, a mimo tego zapalał źle w takich warunkach jak opisałem: 00575 - Ciśnienie w kolektorze ssącym 08-10 - granica regulacji przekroczona - sporadyczny 00550 - Regulacja kąta początku wtrysku 17-00 - różnica regulacji ---------- Post dopisany 07-03-2014 at 11:52 ---------- Poprzedni post napisany 04-03-2014 at 19:25 ---------- I jak to wygląda w tych logach?
  4. Ok, to już przynajmniej wiemy że mapa jest ok. Czy jakieś konkretne grupy logować czy wszystkie te co wcześniej?
  5. Odświeżam temat,problem nadal istnieje. Na obrazku zrzut mapy startowej,czy ktoś może powiedzieć czy może tu tkwi problem?
  6. Witam.Problem jest tego typu,na całkiem zimnym zapala ok, w mróz też nie ma problemu.Jak jest zagrzany do 90* po wyłączeniu i odpaleniu nie ma problemu,natomiast problem pojawia sie kiedy po zagrzaniu go do 90* zostawi sie go na np na ok 1h, trzeba go chwile pokręcić żeby zapalił,vag pokazuje wtedy że ma niecałe 50*.Żadnych oznak żeby próbował zapalać, poprostu kręci sie rozrusznikiem od 5-10 sek i nic a potem nagle odpala i chodzi normalnie. Wklejam kilka linków do logów które zrobiłem.Z góry dziękuję za pomoc.Pozdrawiam. Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/kurakk2_11295.html Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/kurakk2_11297.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/kurakk2_11298.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/kurakk2_11299.html Grupy: 005 - http://vaglog.rtnet.pl/kurakk2_11300.html Grupy: 014 - http://vaglog.rtnet.pl/kurakk2_11301.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/kurakk2_11302.html Grupy: 013,014 - http://vaglog.rtnet.pl/kurakk2_11303.html Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/kurakk2_11304.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/kurakk2_11305.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/kurakk2_11306.html
  7. Mam na imię Krzysiek, zarejestrowałem się w imieniu kolegi Michała który posiada samochód A4 kombi B6 2003 rok quattro, silnik AKE. Pozdrowionka dla wszystkich.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...