Skocz do zawartości

zertaul

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O zertaul

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Cottbus

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2018
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    DDWA
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nie, to nie ta. Oryginał ma numer 0CK927523.
  2. Jeśli nie szukasz oszczędności, to kup ori olei. Oznaczenie: G055529A2 . Potrzebne jest minimum 5 litrów, ale najlepiej kupić 6 litrów. Niestety do tanich nie należy. Cena około 30€/litr. Filtry i uszczelki TYLKO oryginalne! Na znanym portalu aukcyjnym mozna kupić cały zestaw potrzebny do wymiany za ~1900 PLN. allegro.pl ALLEGRO.PL Warto ewentualnie dokupić dodatkowy uszczelniacz do sterownika mechatroniki, ponieważ jest tam miejsce na umieszczenie dwóch uszczelniaczy. Film pokazujący, jak przebiega taka wymiana: Ja u siebie wymieniałem dodatkowo olej w napędach. Mechanik, który dokonywał wymiany (na prawdę rozgarnięty - zrobił takich wymian dziesiątki, a może nawet setki) powiedział, że przy tym przebiegu (~70k) nie ma potrzeby wymiany oleju w części mechanicznej. Olej do napędu ma oznaczenie G055549A2 i do wymiany wystarczy 1 litr. Niestety jest jeszcze droższy. Ceny dokładnie nie pamiętam, ale około 70€/litr!
  3. Jeśli ktoś, jak ja instalował kamerę 360, to do poprawnego działania potrzebna jest kalibracja systemu. W poniższym materiale przedstawiam, jak można poprawnie skalibrować system. Potrzebne są: - ODIS - maty kalibrujące VAS 721001
  4. Dziwna sprawa z tym kodowaniem. Sprawdziłem wczoraj u siebie i też nie widzę różnicy w działaniu lusterek fotochromatycznych (również tych zewnętrznych) bez względu na to, czy wewnętrzne lusterko jest zakodowane, czy też nie. Ważne jest jedynie kodowanie lusterek bocznych w modułach drzwiowych.
  5. Tak, ale dostają one sygnał z lusterka wewnętrznego. Najpierw sygnał poprzez magistralę LIN trafia do BCM, a później poprzez magistralę CAN trafia do sterowników drzwiowych.
  6. Być może kodowanie to jest potrzebne przy bocznych lusterkach fotochromatycznych. Bez kodowania prawdopodobnie nie będą działać prawidłowo, ponieważ są sterowane po magistrali LIN z lusterka wewnętrznego.
  7. Dzisiaj dotarło do mnie oświetlenie ambientowe deski. Pięknie to wygląda i pasuje kolorystycznie do reszty. Montaż bardzo prosty, choć czasochłonny. wystarczy się wpiąć trójnikiem z zestawu w lampkę od podświetlenia nóg. Przed: Po:
  8. Ja właśnie zamówiłem u Chińczyków tutaj: https://www.aliexpress.com/item/1005005946734932.html Jak przyjdzie, to dam znać, czy i jak pasuje.
  9. Montaż VC jest dosyć prosty i bezproblemowy. Warunkiem KONIECZNYM jest kupno VC z przebiegiem mniejszym, niż 100 kilometrów, bo tylko w takich zegarach można ustawić niektóre opcje, jak np. obwód koła. Ostatnio zakupiłem VC z przebiegiem 86 km i wszystko poszło szybko gładko. Montaż, update softu, przerzucenie kodowania ze starych zegarów, aktywacja sportowego layoutu. Po jeździe próbnej i upewnieniu się, że wszystko działa, jak należy ustawienie przebiegu i voila.
  10. Witajcie wszyscy posiadacze czterech kółek :-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...