Skocz do zawartości

bucek21

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O bucek21

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. witam. kupiłem rns-e i zamontowałem w mojej b7. miałem montowany moduł w serwisie do radia concert. Podłączyłem teraz do rns-e i wszystko działa oprócz ( mnie słyszą a ja nie słyszę nikogo oraz nie ma dzwięku dzwonienia. na wyświetlaczu podczas dzwonienia pojawia mi sie znaczek z głośnikiem nute. Czy ktoś wie jaka jest przyczyna braku głosu? dodam jeszcze że podczas dzwonienia na desce pojawia się napis phone muzyka się wycisza i pojawia się nute. Proszę o pomoc. Nie posiadam kierownicy ze sterowaniem!
  2. tak robią się w nim zimne luty i sterownik nie dostaje odpowiedniego napięcia, przez co wszystko zle działa, nawet silnik miał inny dzwiek.
  3. No na początek to wymiana ecu nie pomogła!!! Sterownik z innego samochodu trzeba skasować do zera potem zrobić klona, czyli ściągnąć program ze starego sterownika i wgrać do wyzerowanego. Po wymianie sterownika było to samo, brak mocy, szczerze olałem to do czasu jak kompletnie zgasł i juz nie zapalił. cały problem tkwił w przekazniku 005399 - Power Supply Relay for ECU (J271 or J363): Electrical Malfunction P1517 - 007 - Short to Ground - Intermittent 008518 - Supply Voltage for Fuel Injector Group A: Open Circuit P2146 - 009 - Open or Short to Ground
  4. witam . na wstępie zacznę od auta jakie posiadam , audi a4 b7 2.0 tdi 170 ps typ silnika BRD. Przymierzam się do wymiany komputera silnika ecu. Stwierdzam że nie jest to takie proste. W moim aucie stwierdzono uszkodzenie ecu ponieważ stracił moc podczas ruszania i w dodatku dochodzi z turbiny hałas ( dosyć głośny szum podczas spadania obrotów) zakupiłem to autko w lutym tego roku i po otworzeniu boksu od komputera stwierdzono że komputer był już raz wymieniany co stwierdzono po dacie produkcji sterownika. Sterownik posiada date 11-02-2009 a samochód jest z roku 2006. następnie po podłączeniu vag w bloku 17 instrument nie pokazuje żadnego 14-to cyfrowego kodu immo. Prawdopodobnie ktoś ominął immo ponieważ odpalam do tym plastykowym kluczykiem , a na desce nie pokazuje się żadna kontrolka od immo. Wszystko co zostało wymienione w tej sprawie to: - turbosprężarka - zawór turbo wraz z zaworkami od recylkulacji spalin i przewodami podciśnienia, - filtr cząsteczek wypalony do zera. - sprawdzone pompo wtryski - zawór egr - przepływomież no i w dalszym ciągu nie ma mocy jak 170 koni a sterownik silnika nie wywala żadnego błędu. Dodam jeszcze że przez ostatnie 2 dni auto odzyskało moc i turbinka ucichła, ale tylko przez 2 dni. Na to wychodzi że komputer coś zle steruję!!! prawdo podobnie zle steruje kierownicami turbo sprężarki. Na wolnych obrotach gruszka jest podciągnięta do góry po czym przy dodaniu gazu i zwolnieniu gruszka powinna się opuścić na dół i ustawić kierownice pionowo celem zwolnienia obrotów turbo. Stwierdziłem że opada na chwilę ale nie do konca co powoduję ten hałas i w dodatku brak błędu przeładowania! no troszkę się rozpisałem. głównie chodzi mi jak zmienić ten sterownik nie posiadając 7-mio cyfrowego pinu, kodu dilera oraz daty do zalogowania się w opcje silnik - logowanie 11. Bez tego pinu nic nie zrobię a u dilera nie chcą mi podać bo mówią zę to tajne!!!!! proszę o pomoc o jakiś opis jak mam to zrobić, jak zdobyć pin bo jestem załamany a mieszkam w angli a tu same tęmpole są!!!!! posiadam instrukcję jak to zrobić ale bez pinu to albo diler koszt 1200 funtów albo rozbiórka. http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/Immo3-ecu-swapping.html pomóżcie proszę.
  5. witam . na wstępie zacznę od auta jakie posiadam , audi a4 b7 2.0 tdi 170 ps typ silnika BRD. Przymierzam się do wymiany komputera silnika ecu. Stwierdzam że nie jest to takie proste. W moim aucie stwierdzono uszkodzenie ecu ponieważ stracił moc podczas ruszania i w dodatku dochodzi z turbiny hałas ( dosyć głośny szum podczas spadania obrotów) zakupiłem to autko w lutym tego roku i po otworzeniu boksu od komputera stwierdzono że komputer był już raz wymieniany co stwierdzono po dacie produkcji sterownika. Sterownik posiada date 11-02-2009 a samochód jest z roku 2006. następnie po podłączeniu vag w bloku 17 instrument nie pokazuje żadnego 14-to cyfrowego kodu immo. Prawdopodobnie ktoś ominął immo ponieważ odpalam do tym plastykowym kluczykiem , a na desce nie pokazuje się żadna kontrolka od immo. Wszystko co zostało wymienione w tej sprawie to: - turbosprężarka - zawór turbo wraz z zaworkami od recylkulacji spalin i przewodami podciśnienia, - filtr cząsteczek wypalony do zera. - sprawdzone pompo wtryski - zawór egr - przepływomież no i w dalszym ciągu nie ma mocy jak 170 koni a sterownik silnika nie wywala żadnego błędu. Dodam jeszcze że przez ostatnie 2 dni auto odzyskało moc i turbinka ucichła, ale tylko przez 2 dni. Na to wychodzi że komputer coś zle steruję!!! prawdo podobnie zle steruje kierownicami turbo sprężarki. Na wolnych obrotach gruszka jest podciągnięta do góry po czym przy dodaniu gazu i zwolnieniu gruszka powinna się opuścić na dół i ustawić kierownice pionowo celem zwolnienia obrotów turbo. Stwierdziłem że opada na chwilę ale nie do konca co powoduję ten hałas i w dodatku brak błędu przeładowania! no troszkę się rozpisałem. głównie chodzi mi jak zmienić ten sterownik nie posiadając 7-mio cyfrowego pinu, kodu dilera oraz daty do zalogowania się w opcje silnik - logowanie 11. Bez tego pinu nic nie zrobię a u dilera nie chcą mi podać bo mówią zę to tajne!!!!! proszę o pomoc o jakiś opis jak mam to zrobić, jak zdobyć pin bo jestem załamany a mieszkam w angli a tu same tęmpole są!!!!! posiadam instrukcję jak to zrobić ale bez pinu to albo diler koszt 1200 funtów albo rozbiórka. http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/Immo3-ecu-swapping.html pomóżcie proszę.
  6. witam i pozdrawiam wszystkich. moje auto audi a4 b7 2.0 tdi 170 ps :> [mod]*proszę czytać FAQ odpowiednich działów, bo nie stosujesz się do nich[/mod]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...