Skocz do zawartości

andrew80

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O andrew80

  1. witam ponownie wszystkichroszke i dzieki za poradki .jutro zmieniam ta uszczelke i mam nadzieje bedzie lepiej ,co do tego katalizatora to niewiem czym dokladnie sie to objawia ze jest ;kaput" z tym spadkiem mocy to to jest bardziej lekkie oslabienie niz drastyczny spadek mocy wiec ludze sie na to uszczelke,a co do takiego katalizatora to za ile taki jest dostepny do tego modelu -czy ktos wie? no i pompa paliwa czasem lekko buczy wiec to tez moze byc jakas tam przyczyna oslabienia.no ale kto inny mi tez mowil ze jak pompa siada to odrazu a ona juz troszke czasu buczy
  2. witam wszystkich ,mam pytanko czy puszczalaca olej uszczelka pod pokrywa zaworowa morze byc przyczyna spadku cisnienia-mocy samochodu?z gory dzienki za porady
  3. witam wszystkich wkoncu problem zostal zlokalizowany i naprawiony a mianowicie potym jak uslyszalem kilka wersj co to morze byc: komputer;katalizator ;przepustnica itd....pojechalem do serwisu audi i wymienili jakis niewiem jak to dokladnie przetlumaczyc "breather control valve " chyba jakis zaworek regulujacy pwietrzew w mieszance czy cos,koszt tego zaworka 30 euro,+godzina robocza 100 euro -ale sie oplacalo bo trzy podrzedne zaklady i trzy bardzo kosztowne teorie na temat problemu wiec lepiej do autoryzowanego serwisu, drogo ale strzal w 10-tke [br]Dopisany: 04 Czerwiec 2010, 21:43_________________________________________________aha przez to ze ta czesc byla trafiona to na kompie wychodzily dodatkowe bledy ,jeden blad powodowal drogi a wyskoczylo mi chyba z 10
  4. witam , z gory dzieki za wszystkie podpowiedzi ale na weekend nic i tak niedalo rady zrobic,a co do tego oprogramowania z kabelkiem to tam w tabeli niema mojego modelu jest a4 ale b7 - czy to niema roznicy?
  5. zrobic logi? i sprawdzic? sorki ale nie znam sie na tym poprosilbym o jakas podpowiedz jak sie da
  6. ej odpalilem auto i odpielem przewod od przeplywomierza i niebylo znacznej roznicy cyzby to oznaczalo za jest trafiony?
  7. a czy blad 17554 odpowiedzialny jest tez za te przebicia na cylindrach-misfire?
  8. no znalazlem te bledy co wyskoczyly na kompie jeden to;16684-random multiple cylinder misfire a 2gi to17544-fuel trim:bank 1:system toolean ,czy ktos wie o co biega???
  9. witam pierwsze co to dzieki za odpowiedzi.ogladalem ten filmik ale gosciu ma tam problem z dwiema cewkami poczym wykonalem telefon do mechanika ktory tam lapki wciskal i on mi powiedzial ze mialem przebicia na wszystkich cylindrach ze to raczej nie cewki no i teraz juz sam niewiem chyba tylko servis audi czy co?
  10. ALE TO SIE DZIEJE NA 3 CYLINDRACH MORZLIWE ZE 3 CEWKI?
  11. swieci sie ikonka engine ale co to jest VAG? i co do cewek to mechanik je sprawdzal ale nie podpinal nowych. ogolnie z autkiem wszystko jest ok tylko na wolnych obrotach czasami wchodzi na tryb awaryjny z 900 na 1100 i trzesie autem
  12. [b6 BEX] AUDI A4 1.8T 190PS-mam problem ,po odpaleniu obroty stoja na miejscu ale trzesie autem i przerywa. zmienilem juz swiece,sprawdzilem cewki,czyscilem przepustnice i bylem na komputerze ale komputer wykazal przebicie na cylindrach wiec co to moze oznaczac?? katalizator?sonda?jak to sprawdzic by nie wymieniac wszystkiego po koleji. z gory dziekuje za jakakolwiek pomoc
  13. Witam.mieszkam w Dublinie i mam audi a4 1.8T 190ps z roku 2003.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...