
karelnati21
Pasjonat-
Postów
100 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O karelnati21

Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Lubuskie
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BPW
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Kontrolka DPF , kontrolka Silnika i mrugająca kontrolka świeć żarowch.
karelnati21 odpowiedział(a) na karelnati21 temat w 2.0TDI
Faktycznie zadzwoniłem do chlopaka od którego kupiłem słupek i okazało sie że wałek rozrządu był z silnika bez DPF. Zamówiłem już wałek i zaraz będzie wymieniany. Zobaczymy co dalej? -
Kontrolka DPF , kontrolka Silnika i mrugająca kontrolka świeć żarowch.
karelnati21 opublikował(a) temat w 2.0TDI
Witam. Jestem po wymianie dwumasa i słupka silnika BPW. Wczoraj pierwsza trasa po remoncie po szkopskiej autostradzie przy prędkości 140 km/h tempomat. W jedną strone ok ale z powrotem zapaliła sie kontrolka od DPF i już nie gaśnie. Parę km przed domem zaczeła meugać kontrolka od świec żarowych a z rana kontrolka silnika. Dziwne jest też to że temp silnika cały czas się wachała i nie doszla do 90 stopni. A i spalanie 9 L na 100 km. Gdzie przed remontem spalalnie na tej trasie to max 7,5L. Pany na kompie wyszło wszystko tzn. cisnieni na turbinie , kolektor ssacy a reszty nie pamietam ale było tego troche. Mechanik powiedzial ze zacznie od termostatu bo to ze zapalil sie dpf moze przez termostat. Jakieś pomysły????? Auto lata non stop po autobahnie DE -
-
Witam. Panowie może któryś z Was rozbierał tylną klapę i wymieniał silniczek tylnej wycieraczki??? U mnie ostatnio bardzo powoli chodziła i w końcu staneła?? Wiecie może jakie są koszta takiego silniczka???
-
Witam. Panowie padł mi czujnik temperatury spalin ten przed turbiną 03G906088AK. W serwisie za miedzą nowy kosztuje 120€. Może wie ktoś gdzie można kupić taki czujnik u nas i czy przy wymianie trzeba ściągać wydech??? Dzięki za pomoc.
-
A ten plastik wokół szyby jest na jakieś spinki czy jak?? Jak to zdjąć żeby czegoś nie połamać???
-
Bo za nim umarł ten stop to raz świeciło a raz nie. No jakoś muszę się do tego stopu dostać.
-
A jak sie dostać do tego światła lub tych przewodów???
-
Witam, Cz y wie może ktoś co może być bo przestało działać trzecie swiatło stop i pokazuje mi błąd na komputerze. Stukałem w klape ale nic to nie dało. Wcześniej pare razy było raz nie było tego stopu ale teraz już nie działa. Co można z tym zrobić?? Dzięki z góry
-
Problem z oświetleniem-dziwne zachowanie oświetlenia!
karelnati21 odpowiedział(a) na karelnati21 temat w Audi
Ok dzięki sprawdze -
Problem z oświetleniem-dziwne zachowanie oświetlenia!
karelnati21 odpowiedział(a) na karelnati21 temat w Audi
Akumulator myślę że jest ok bo nie miałem zimą żadnych problemów , palił normalnie. Co do alternatora to tak jak pisałem że światło przygasa nawet jak wysiądę z auta . mam kluczyki w kieszeni i chcę domknąć szyby to oświetlenie w środku też przygasa. -
Witam Was. Co może być przyczyną przygasania świateł lub rozjaśniania?? Chodzi o to że jak jadę w nocy na tempomacie i chcę zmniejszyć lub zwiększyć prędkość manetką od tempomatu to światła przygasa? To samo jest jak auto stoi na postoju z wyłączonym silnikiem i chcę domknąć szybę to światła wewnątrz pojazdu także przygasają. Wczoraj jak wracałem w nocy z pracy kiedy puszczę pedał gazu światła lekko przygasają a jak dodam to świecą normalnie. Może ktoś ma jakiś pomysł co to może być???? Z góry dzięki
-
I się z....ło!!!! Dzisiaj zapaliła się kontrolka od DPFu!! Ale poleciałem poza miasto i wstawiłem mu w p..de i zgasła. Czy filter ten jest już tak zaj...ny że kontrolka się zapaliła???? Dodam że poziom oleju mi wzrasta , był wymieniany około m-c temu i jest więcej jak było wlane.
-
Nie mam zapalonej kontrolki DPF tylko tak jak pisałem że często mam te obroty wyższe.
-
Mój styl jazdy jest normalny, raz kiedyś depne ale bardziej oszczędnie. Ale ta audi w porównaniu do poprzedniej co miałem małyszówka tez w s-line zwykła skrzynie i 1.9 i paliła o litr mniej. Byłem w serwisie za miedzą bo często obroty miałem w granicach 2 tys przy bardzo małej prędkości i się utrzymywały. Serwisant mi powiedział że to ten filter wypala poprzez zwiększone obroty osad? Moja jazda głównie po mieście i raz albo dwa razy w tygodniu praca ale po autobanie niemieckiej średnia prędkość na tempomacie 130/140 km/h. I koleś właśnie z tego serwisu mi powiedział że ten filtr się czyści raz na jakiś czas albo go wymienia a to już koszta prze okrutne! :facepalm:Dlatego pytam bo ostatnio cos często mam te obroty przy bardzo małej prędkości praktycznie stojąc.