Skocz do zawartości

Karolas

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Karolas

  1. OK, dzięki za pomoc, spróbuję tego. Czy ktoś ma jakieś inne typy?
  2. kangur, dzięki za podpowiedź, poszukam na forum czegoś o czyszczeniu przepływki. Jak oceniasz poziom trudności tego zabiegu? Laik sobie poradzi? Zastanawiam się jeszcze czy jakieś znaczenie może mieć fakt, że miałem też ostatnio problem z Immobilizerem. Po przekręceniu kluczyka w stacyjce nie gasła kontrolka Immo, a po próbie odpalenia silnika, gasł po sekundzie, a zapalała się kontrolka świec żarowych. Komputer wykazywał błędy: Sterownik: Engine 1 17978 (P1570) Engine Control Module blocked Sterownik: Immobiliser 1176- ------- Key Signal to Low SPORADYCZNY Zastanawiam się czy problem z komputerem ma szanse być wspólny dla Immo i turbo.
  3. Tak, za każdym razem kiedy wyraźnie poczuję odcięcie turbiny, na które pomaga jedynie ponowne uruchomienie silnika, w komputerze w sterowniku Engine 1 zapisuje się ta para błędów, która podobno wcale nie musi wskazywać na czujnik, tylko ogólnie na nieprawidłowe ciśnienie w turbo.
  4. Witam serdecznie wszystkich forumowiczów, Chciałbym Was prosić o pomoc przy rozwiązaniu mojego problemu, z którym borykam się już od roku. Dotyczy on padania turbosprężarki podczas obrotów powyżej 3k oraz ogólnej zamuły silnika przy wyższych prędkościach. Niestety im więcej czytam na temat podobnych problemów tym bardziej zdaję sobie sprawę z ogromnej ilości potencjalnych powodów tej sytuacji. Zacząłem od oddania turbosprężarki do czyszczenia, ponieważ zauważyłem, że kiedy przegonie auto w dłuższej trasie to problem na jakiś czas zanika i wraca dopiero po jakimś czasie "smęcenia" się po warszawskich korkach. Niestety jedyne co zmienił ten zabieg to dynamika samochodu, która wciąż jest moim zdaniem daleka od nominalnej, jednak odcinanie turbiny wciąż występuje w najmniej odpowiednich momentach. Wiem, że mógłbym oddać samochód do mechanika i poprosić o wymianę N75, EGR, wszystkich kabli i uszczelek, zregenerować turbo i zrobić jeszcze parę zabiegów, ale wolałbym uniknąć tych kosztów, jeśli coś da się wywnioskować po logach oraz błędach VAGa. Jeśli chodzi o VAGa, to otrzymałem poniższe błędy: Problem z odłączaniem turbospręzarki: Sterownik: Engine 1 575-- ------- Manifold Absolute Pressure Control Difference SPORADYCZNY 519-- ------- Manfold absolute pressure sensor (G71) Short to B+ SPORADYCZNY 519 Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym - G71 575 Ciśnienie w kolektorze dolotowym Wczoraj zrobiłem też testy VAGiem. Sprawdziłem grupę 03, 08 i 11. Mam nadzieję, że to już coś powie, jeśli nie to w najbliższych dniach zrobię pozostałe testy, tylko prosiłbym o wskazanie, które grupy i w jaki sposób. To co widzi nawet moje laickie oko, to że turbina przeładowuje na początku, a potem zupełnie zamiera. Oto wyniki: Statyczny (03, 08, 11) Dynamiczny na trzecim biegu (03, 08, 11) Dynamiczny na czwartym biegu (03, 08, 11) Dodam, że nie odczułem, żeby podczas testu turbina padła tak jak to zwykle bywa (na złość). Niemniej jednak wydaje mi się, że to co się tam dzieje to jakieś zło zupełne. Dacie radę na tej podstawie już coś wywnioskować? Pozdrawiam serdecznie!
  5. Witam serdecznie wszystkich klubowiczów, Od roku jeżdżę Audi A4 B5 Avant 1.9 TDI z 1997 r. i jestem zauroczony tym samochodem, którego komfortu i przyjemności z jazdy nie da się porównać z niczym innym, czym do tej pory jeździłem, nawet nowszymi samochodami. Następnym samochodem też będzie Audi! Pozdrawiam Karol
×
×
  • Dodaj nową pozycję...