Skocz do zawartości

rYmOOn

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O rYmOOn

  1. Cześć, Miałem praktcznie podobny problem. Podczas jazdy w deszczu po pewnym czasie zaczynały się palić, a właściwie mrugać świece żarowe a zaraz do tego zaczynała się palić kontrolka od ESP.. Objaw - oczywiście brak pedału gazu... (naszczęście mam tempomat więc dowolną odległość byłem w stanie przejechać :-) ). Rozwiązanie: U mnie problem polegał na przedostawaniu się wody do głównego komputera w podszybiu od strony silnika (czyli po otwarciu maski patrząc w prawo) Okazało się że górna klapka, która miała uszczelniać komputer, była pęknięta na mocowaniu śrub i najzwyczajniej nie trzymała pokrywy. W ten sposób dostawałą się woda do komputeraz i robila dziwne akcje typu przebicia, zwarcia i stąd problem... Pokrywe wraz z ułamanym przyczepem skleiłem dobrym klejem, ponownie przykręciłem jednak z wyczuciem w miejscu klejonym i problem juz od pol roku się nie powtórzył )
  2. Ja żarniki kupilem w lipcu a od tego czasu zrobiłem w sumie juz 35 tyś km.. 220 tyś - kupno a mam dzisiaj 255 tyś (caly czas na włączonych lampach.. Także dogrzanie żarników już dawno mam za sobą i od początku świecą tak jak świecą.. chyba poczekam az sie zaczna wypalać i kupie coś nowego moze te philipsa 4800k. Bo chyba 6000k już bedą za niebieskie a co za tym idzie krótsza wiązka światła..
  3. Tak, tak wiem, że musi chwile poświecić, z tym że ja zrobiłem po wymianie z 20 tys km i już mnie to troche denerwuje. Ale racja na pewno nie jest to kolor żółty ani niebieski, ale biały (troszke jak by żółty). Może i tak ma być, ale myśląc o xenon mam wyobrażenie o innej barwie Zastanawiam się nad kupnem orginalu ale 4800k bo juz takie widzialem, tylko czy jest to sens, czy będzie aż taka różnica. Chyba tą zmiane zostawie sobie przy okazji spalenia żarnika pzdr
  4. Panowie, Przedłużam temat, bo borykam się z czymś podobnym i już straciłem nadzieje na piękny xenon Otóż zarniki już po wymieniałem na org.. phiipsa.. Światło po włączeniu faktycznie świeci ładnym niebieskiem 4300 k.. jednak po chwili jak się już rozgrzeje żarnik to barwa robi się żółtawa.. nie jest to typowa barwa jak przy np H7 ale na pewno nie jest to XENON.. dodam, że sprawdzałem już odbłyśniki i są nawet w dobrym stanie.. na oko soczewka jest też czysta, także już nie wiem czego to możeby być problem.. a może kwestia przetwornicy, z tym że przetwornica mogłaby zmieniać barwe światła ?? jeżeli ktos coś wie prosze o odp... Wielkie dzięki..
  5. Witam. Wrocław -> B-6 avant 1.9 131ps... noo to narazie tyle.. pzdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...