
mosqitt
Pasjonat-
Postów
71 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O mosqitt

Informacje
-
Imię
Mosqitt
-
Miasto
DW
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
1.2 TFSI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dzięki za potwierdzenie!
-
Witam serdecznie, Mam pytanie czy są jakieś różnice w tylnym zawieszeniu pomiędzy modelami a4 b6, a seat exeo? Chodzi o możliwość przełożenia kompletnych sanek/wózka z exeo do a4 b6, napęd FWD. Pzdr
-
Galaxy S6 edge czy warto?
mosqitt odpowiedział(a) na mani88 temat w Multimedia, Komputery, Gry, Hi-Fi, TV, Foto, Telefonia, Internet, Gadgety
Ten zakrzywiony ekran jest nie praktyczny(miałem s7 edge), czasami dotykałem nieudolnie krawędzi trzymając w jednej ręce powodując niekontrolowane przełączenie/wyjście w aplikacji czy przegladaarce, na dłuższą metę uciążliwe w użytkowaniu. Mam s7 i w sumie chwale, poza cena. Na youtube jest test ale s7 edge: -
[B6 BFB] skacząca temperatura podczas nagrzewania
mosqitt odpowiedział(a) na mosqitt temat w Audi A4 B6/B7
Kupiłem ori czujnik, wymieniłem i teraz temp rośnie ładnie liniowo. Jeszcze raz dzięki. -
[B6 BFB] skacząca temperatura podczas nagrzewania
mosqitt odpowiedział(a) na mosqitt temat w Audi A4 B6/B7
Oki, tymczasem dzięki. -
[B6 BFB] skacząca temperatura podczas nagrzewania
mosqitt odpowiedział(a) na mosqitt temat w Audi A4 B6/B7
Pójdę tym tropem, macie może numer tego czujnika? To jest to: Nr OE 059 919 501A? -
[B6 BFB] skacząca temperatura podczas nagrzewania
mosqitt odpowiedział(a) na mosqitt temat w Audi A4 B6/B7
Gdyby to był czujnik, to nie powinno wariować również po rozgrzaniu silnika? Aktualnie jest jednorazowy problem podczas nagrzewania zimnego silnika, później trzyma cały czas 90C. -
Hej, mam mały problem, otóż podczas rozgrzewania silnika obserwuję dziwne zachowanie wskaźnika temperatury. Temperatura ładnie rośnie do 70st.C, po osiągnięciu 70C gwałtownie spada do 50 czyli min. by następnie po około 1-2min skoczyć do 90C i tak już pozostać. Dodam tylko że auto jest świeżo po wymianie rozrządu. Co może być nie tak, zapowietrzony? Przed wymianą rozrządu nie było problemów z temperaturą. pzdr
-
Dev dzięki, jak zwykle niezawodny. Posiadasz coś takiego? Chciałem na priv, ale nie mogę wysłać do Ciebie wiadomości.
-
Układ hamulcowy-> inne marki, moim zdaniem pasuje...
-
Hej, potrzebuję porady, brat jest w posiadaniu Passata b5 2003 1.9tdi 130Km fwd, chce wymienić hamulce z tyłu na 256mm wentylowane, nie znam się zbytnio na Passatach stąd pytanie: jakie jarzma + zaciski, osłony dobrać? od jakiego modelu? Może ktoś dysponuje numerami części? Pzdr
-
Witam, Panowie, znajomy ma problem z audi a4 b6 2003r. silnik 2.0 FSI AWA 150KM. Otóż po przekroczeniu około 5tyś obrotów zdarza się że silnik gaśnie. Vag pokazuje dwa błędy: 1) 17861 - Exhaust Gas Temp Sensor 1 (G235): Open or Short to Plus, P1453 - 001 - Upper Limit Exceeded 2) 17428 - Fuel Pressure Regulation Control Range Exceeded, P1020 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Błędy po skasowaniu wracają ponowie. Pomóżcie co sprawdzić, gdzie zajrzeć najpierw. Utworzyłem nowy temat, ponieważ w dziale diagnostyka nie uzyskałem żadnej podpowiedzi. pzdr
-
Witam, Panowie, znajomy ma problem z audi a4 b6 2003r. silnik 2.0 FSI AWA 150KM. Otóż po przekroczeniu około 5tyś obrotów zdarza się że silnik gaśnie. Vag pokazuje dwa błędy: 1) 17861 - Exhaust Gas Temp Sensor 1 (G235): Open or Short to Plus, P1453 - 001 - Upper Limit Exceeded 2) 17428 - Fuel Pressure Regulation Control Range Exceeded, P1020 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Błędy po skasowaniu wracają ponowie. Pomóżcie co sprawdzić, gdzie zajrzeć najpierw. Jeśli nie ten dział, prośba do moderatora o przeniesienie. pzdr
-
sprawdzałeś broki, może wypadły.
-
dzięki, jutro podjadę na żmigrodzką.