Skocz do zawartości

samurajjack

Pasjonat
  • Postów

    67
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O samurajjack

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia samurajjack

0

Reputacja

  1. heh. Ja mam chyba to samo. Jestem umówiony na poniedziałek 31 maja do mechanika zobaczymy co powie.
  2. Witam. Mam mały problem (mam nadzieje ze mały). Wiem na pewno że wahacz mi puka bo przy najeżdżaniu na dziury puka. Natomiast zaobserwowałem jeszcze jedną dziwną rzecz. Przy dodawaniu gazu na jałowym słychać takie jakby pukanie, stukanie ale bardzo cicho i szybkie. Natomiast jak dam 1 lub 2 lub 3 to słychać bardziej przy dodawaniu gazu. Takie szybkie pukanie "trrrrr trrrrr". Co to może być?? Poważna sprawa. Czy może to być związane z tym wahaczem??
  3. dobra to mam jeszcze jedno pytanie wyciągnę lusterko. I rozumiem że jest ono podpięte do kostki. Czy muszę wyciągać kable z kostki żeby wyciągnąć tylko pękniętą polakierowaną obudowę lusterka?? Czy wystarczy wymątować lusterko i da się ściągnąć obudowę a następnie czy nie będzie problemu z założeniem nowej obudowy lusterka. Czy lepiej kupić nowe lusterko całe i ściągnąć stare pęknięte i założyć nowe??
  4. Tak tylko że ja mam do wymiany obudowę lusterka od kierowcy!! i co z tym?? Ja mam do wymiany tylko obudowę - czy da sie bez zdejmowania całego lusterka??
  5. Mam Pytanie mam pękniętą obudowę lusterka od kierowcy. Lusterko jest elektryczne i podgrzewane. Z tego co widzę od dołu takie ramię czarne jest całe a pęknięta jest tylko obudowa lakierowana pod kolor auta. Czy można wymienić tylko tą obudowę i jak ją wyjąć. Czy muszę całe lusterko wyciągać. Proszę o pomoc. Desperat.
  6. Nadal jest to samo. Czasami schodzi na dobre obroty a przy odpalaniu po nocy skacze mi i utrzymuje się na 2 tys obr. Mechanik dzisiaj wymieni mi przepustnice na oryginalną bo mówi że to chyba wina zastępczej przepustnicy (nie ori). Ale nie wiem już co mam o tym wszystkim myśleć. Jak mu powiedziałem o czujniku niskich obrotów to powiedział że to napewno nie to. Zaczynam tracić cierpliwość bo ile można jeździć do mechanika [br]Dopisany: 14 Wrzesień 2009, 08:42_________________________________________________Już jest wszystko ok. Nie wiem co zrobił ale powiedział że użył kilku swoich sztuczek i już jest dobrze - a pozatym zamontował mi moją starą przepustnice i jest ok - a nawet lepiej bo cały czas mi schodzi do 900 obrotów :gwizdanie:
  7. No właśnie tak jest obroty wariują. Ale już powoli widzę stabilizację i chyba wszystko będzie ok. Pozatym byłem wczoraj jeszcze raz u mechanika i powiedział żebym pojeździł i powinnobyc dobrze. Dzieki za odpowiedz.[br]Dopisany: 02 Wrzesień 2009, 07:46_________________________________________________Mam takie pytanie. Jeżdżę po wymianie przepustnicy już tydzień. zrobiłem około 140 km. I nadal mi wariuje. Najlepsze jest to że czasami spada do 1100 obrotów i jak jade na jałowym z górki to tak tam sobie faluje. Jak się zatrzymam i stoję chwilę to dopiero spada do 900 obrotów. Czy to się jeszcze ustawi - troche cierpliwości czy jednak to nie jest przepustnica??
  8. dzisiaj wymienili mi przepustnice. Mechanik powiedział że trzeba troche pojeździć i się wyreguluje. Pozatym chcem nadmienić że obroty nie schodzą mi prawie wogóle czyli raz na godzinę jazdy po mieście poniżej 1500. No i wcześniej wymienili mi czujnik Halla. i też to nic nie dało. Czy to prawda że trzeba troche pojeździć żeby sie przepustnica ustawiła no i czy to normalne ze teraz nie schodzi poniżej 1500 obrotów??
  9. Nie no fajnie słyszeć. Ale czy użytkownicy tej strony mają jakieś powitanie - nie wiem mrugacie okiem i kiwacie glową do tyłu lub pokazujecie środkowy palec do góry nogami. Tak żeby jakoś się rozpoznać. Jest coś takiego??
  10. Nie czuję się obrażony. Nawet ciesze się konstruktywną krytyką. Po zatym zastanawiam się nad sprzedazą A4 i kupnem A6. Ale to narazie tylko plany
  11. TYlko mi nie gaśnie i nie mam problemów z odpalaniem. POzatym jeździ sie normalnie tylko te obroty no i spalanie od razu większe w mieście nawet 15 litrów potrafi spalic a latem czyli teraz 13. No i obroty mi nie skaczą do 4000 tylko przy wrzucaniu na luz albo zmianie biegów jak spadają do spadajądo 1500 i potem powoli dalej do 1050. I tu jest problem a tam potem falują lub czasami zatrzymują sięna 1500 ijuż.
  12. tzn. Kolego co ci siędziało?? Ile wymiana - jaki koszt??
  13. ale co wy chcecie od brewek. Mi się podobają hehehe
  14. była czyszczona ale nie wiem czy była adaptowana. Ale raczej tak. i nadal nic!! A powiedziałbym że po wymianie Halla jest gorzej niż wcześniej. Bo Wcześniej jak sie rozgrzewał do 90 to było raczej dobrze tylko troche falował pomiędzy 900 a 950.
  15. A ja nadal sie porykam z tym problemem . JUż wymieniłem czujnik Halla i nic. Obroty skaczą 1500 a na jałowym różnie 1050 lub 900 lub 1300. Co z tym zrobić ?? Silnik 1.6 ahl i krokowego nie ma. Co dalej??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...