Skocz do zawartości

wolf525

Pasjonat
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O wolf525

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. nie chcę Was nakręcać szczególnie Ciebie Azunia ale tam był "nieco" większy wybór kolorów, silników... jakby komuś np. się znudził Przyznaję, że pięknie brzmi silniczek w R8, który na luzie ma ograniczenie i nie wkręci się ponad 4000obr., bo jakby go przy wyższych obr. zasprzęglić ... to pewnie silnik by został Co do placu, to pomijam przeciętne TT-ki, Golfy VI itp. Scirocco też fajne, Q7też ... nie było akurat tam tylko: Touranów, polówek i Pheatonów Ważne by wypróbować każdy Co do meritum naszego forum, to S4 też kilka szt. stało :) :naughty: co do wypowiedzi "michał69" to przebieg rzeczywiście b. duży, bo normalnie to maja ca. 10 km na liczniku widocznie tego więcej osób testowało :>
  2. te akurat pochodzą z Bremerhaven (DE)
  3. Witam, poniżej ciekawe fotki z mojego pobytu w pewnym porcie silniczek fajnie warczy i to w R8 jak i w A8
  4. Witam, mam radyjko Gamma z mojej A4. Chcę je podłączyć ale mam problem z podtrzymaniem pamięci kodu po wyłączeniu, tzn. po kolejnym uruchomieniu jest znów zakodowane. Podłączenie kostek ISO zgodnie z oznaczeniem nie skutkuje (żółty jako permanentne +12) czy jest ktoś w stanie powiedzieć, gdzie należy podłączyć stałe zasilanie. Naklejka z radyjka poniżej... [br]Dopisany: 20 Grudzień 2008, 21:30_________________________________________________Hello, chciałem odświeżyć wątek. Czy ktoś jest w stanie mi to sprawdzić??? Choćby miernikiem, gdzie jest prąd stale a gdzie po przekręceniu kluczyka. Będę wdzięczny Moje kombinacje się nie udały
  5. Witam, co do falujących obrotów mam taki problem z silnikiem ABS w seacie cordoba: http://www.a4-klub.pl/smf/silniki_benzynowe/all_tak_na_boku_silnik_18_vwaudi_monowtrysk_seat-t56158.0.html;new#new więc teraz myślę, czy to właśnie ten czujnik halla nie będzie??
  6. Wczoraj wymieniłem czujnik temperatury... nic nie pomogło , czego szukać teraz??
  7. dziś udało mi się odnaleźć na tablicze oznaczenie - silnik ABS
  8. z naprzeciwka jechał Star więc kto by widział jechać za nim. Wszyscy go wyprzedzali, bo prosta... no i na końcu wepchnął się gość Oplem Combo z przyczepką i dzieckiem na pokładzie... nie miał przyspieszenia, a ja miejsca na hamowanie lub ucieczkę, bo ZERO pobocza jak to u nasz na drogach bywa. Tyle co udało mi się zjechać z drogi na trawę, bo dalej rów... acha no a 10m wcześniej, to byłaby czołówka, bo miałem barierkę po prawej, więc 0 możliwości manewru... na szczęście barierka się skończyła... i jest jak na fotkach Co do naprawy, to wyszło tak, że ! ! ! UWAGA po 2 tygodniach od zgłoszenia szkody w PZU miałem pieniądze na koncie i to kwota bezsporna była spox, że bym wyszedł do przodu naprawiając. jednak poszło na handel, bo i tak planowałem, na wiosnę sprzedać. W sumie to wyszedłem lepiej jak sprzedawałbym naprawiony, więc jestem zadowolony Pozdrawiam P.S. Listwy oderwało bo były a błotnik przedni był swego czasu wymieniony bez malowania Uszkodzenia, to drzwi przód i tył, próg - podgięty do góry, tylny błotnik. Zderzak tył i błotnik przód do malowania, przednia fela przedrapana... mogło by też coś być z zawiechą, bo gość swoim kołem uderzył w moje tylne, jemu wygięło drążek więc tylko ja wróciłem do domu o własnych siłach
  9. Witam, mam problem z innym nabytkiem z naszej rodziny. Chodzi o Seata Cordobę. Silnik jednak z jednego koncernu i mam nadzieję, że ktoś pamięta "stare" konstrukcje, jak np. 1,8 monowtrysk 90KM. Poniżej kopia mojego postu z forum Seata, gdzie niestety nie znalazłem odpowiedzi. Tu forumowicze są bardziej aktywni... więc może ktoś wie: "Witam, niestety mój pierwszy (no drugi) post to prośba o poradę. Przeszukałem całe forum i znalazłem sporo podobnych problemów do mojego, jednak albo nie zostały rozwiązane, albo objawy są odmienne. Sedno: 1. jak jest zimny, to zapala bez problemu, wchodzi na ok.1050 obrotów, powoli obniża, gdy ma opaść na ok. 800, to gaśnie. Odpali się od razu i już chodzi oki, nie gaśnie jak jest ciepły. 2. podczas jazdy muli, tzn. przyspieszam do np. 2500rpm, zamula go i obroty spadają na 2000, i odzyskuje moc, ciągnie dalej. Tak fazowo, na każdym biegu. Jak zimny, to mocniej go bierze, jak sie rozgrzeje, to nie jest to tak ostre, ale zawsze odczuwalne. Na postoju to samo. Trzymając nieruchomo broty, np. 2500 to samo opadają i po chwili podskakują i znów... świece, kable, kopułka, palec, filtry... wymienione. szczerze powiem, że nie wiem też gdzie szukać oznaczenia silnika, i nie wiem jaki jest. To jest 1,8 na monowtrysku Na forum znalazłem możliwe przyczyny: 1. sonda 2. silnik krokowy 3. przepustnica 4. pompa paliwa 5. czujnik Halla (nie wiem za co odpowiada) 6. przepływka 7. bendix (nie wiem nawet co to jest) może ktoś miał coś pdobnego i rozwiązał ten problem?? z góry dzięki za odpowiedzi/podpowiedzi"
  10. Gość chciał zaliczyć czołówkę . . . ale mu uciekłem i skończyło się tak: szkoda szkoda ;( ;(
  11. Witam, co do tego C-Klasse, to nie wytrzymał 705.000 km jakby się zdawało, bo: "Motor NEU mit Rechnung über 9.000 Euro am 12.05.2008" czyli, że w maju miał wymieniony silniczek... czyli to tylko kasta wytrzymała...CDI niestety zawodne AUDI jeżdżą bez wymian silników
  12. Napinacze to raczej będą jak dla mnie, ale nie są sprzężone z rolką zwijającą w słupku (jak pisał majkel_majki) ale z zapięciem... musiałbym zerknąć bo sam nie patrzyłem u siebie i nie powiem na 100% ale w innych "konkurencyjnych" markach właśnie tak jest. W ogóle to muszę zerknąć jak u mnie... wtedy potwierdzę lub zaprzeczę (sobie sam)... :gwizdanie: :gwizdanie: P.S. a nie będzie to związane z matą w siedzeniu, która ocenia czy ktoś siedzi - by odpalić Airbaga??? chociaż dla fotela kierowcy, to raczej zbędne być powinno, bo chyba zawsze jedzie???? ("czy jedzie z nami kierowca"... był taki film??? )
  13. a może po prostu przewody od napinaczy pasów??
  14. Witam, na moim przykładzie raczej się nie oprę, bo dopiero 213tkm :> ale powiem jak to w zakładowej flocie. W zasadzie VW Passaty, Golfy ale to są pompowtryski 2002-2004, 90-131PS. Mają naśmigane 250-320tkm i jeżdżą. Oczywiście wiadomo, że osprzęt trzeba robić. Raczej robią trasy 400-900km, rzadziej krótkie (30-60)... i śmigają nadal. Natomiast T4 2,5TDi ma już pooonad 420-430tkm i zrobiona była ostanio pompa wtyrkowa - nowa. śmiga fajnie. Co do użytkowników to wiadomo, że co chwila kto inny jeździ... więc z tą trwałością, chyba nie aż tak źle... ja zresztą też nie narzekam na moją P.S. kiedyś znajomy miał 1,9 110PS i ca. 360tkm, też oki...
  15. Witam, mogę tylko potwierdzić co powiedziano powyżej - nie sygnalizuje. Mam pełnego FIS-a
×
×
  • Dodaj nową pozycję...