Skocz do zawartości

kazimierz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kazimierz

Informacje

  • Imię
    X
  • Miasto
    X

Auto

  • Model
    A4 B9 Allroad
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kazimierz

1

Reputacja

  1. Dodaję fotkę deformacji fotela
  2. Fotele standard plus skórzana tapicerka.
  3. W moim dwuletnim Audi A4 Allroud mam nastepujący problem. Odkształciły się dolne części boczków foteli wywołując wyrażny ślad - deformację na tapicerce skórzanej.( bruzdę ). Przebieg samochodu to raptem 30 tys. km. Zgłosiłem reklamacje w autoryzowanym serwisie w trakcie przeglądu serwisowego. Serwis twierdzi, że to nie wada poniewaz taka jest konstrukcja fotela. Jestem więc przed poważną batalia z producentem. Ciekaw jestem czy ktoś z Was miał tez taki problem ? Bedę wdzięczny za wszelkie uwagi w tym temacie.
  4. Dziękuję. A jaka w tym rola wentylatora chłodnicy?
  5. Dziękuję. A co mam robić, żeby nie przerywać procedury? jak w tym rola wentylatora chłodnicy?
  6. Witam! Mam następującą dziwną rzecz w moim Audi A4 B9 Allroud z silnikiem 2.0 TDI. Co dwa -cztery tygodnie występują następujące objawy: - silnik po uruchomieniu utrzymuje cięgle przez dwa dni podwyższone obroty biegu jałowego ( 1000 obr./min ) - po osiągnięciu temperatury roboczej uruchamia się wentylator chłodnicy i pracuje po wyłaczeniu silnika ok. 10 min. - w tym czasie system Start-Stop nie działa Autoryzowany serwis twierdzi, że to naturalny proces związany z wypalaniem filtra DPF. Mnie to nie przekonuje ponieważ wczoraj opisane objawy wystąpiły po godzinnej jeździe autostradowej. Bardzo proszę o pomoc. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...