Skocz do zawartości

KL4K50N

Pasjonat
  • Postów

    197
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KL4K50N

Osiągnięcia KL4K50N

0

Reputacja

  1. Witajcie! Troszkę się pozmieniało i zapraszam Was na perwszą stronę mojego temat:D
  2. Witajcie! Możecie mnie doinformować czy jest sens wykupienia AC dla mojej A6 kiedy auto w PL będzie może max dwa miesiące na rok w PL Czy darować sobie? Bo nie wiem czy AC obejmuje szkody poza granicami PL. Nigdy wcześniej nie miałem Ac i nei wiem jak to działa. <glupek>
  3. KL4K50N

    3.0tdi bmk

    Dziéki Mariusz za info i za zyczenia :-) Mam nadzieje, ze da rade heh.
  4. KL4K50N

    3.0tdi bmk

    Wiem, że tyle nie kosztuje co nowy silnik :-) Twój jest 4 lata młodszy i pewnie ze 100.000tys mniej km. Poczekaj jeszcze trochę i Tobie się odezwie :-D
  5. KL4K50N

    3.0tdi bmk

    Mariusz, dzięki za info. Co do rozrządu, to tak jak napisałem, prawie każdemu te napinacze rzęcholą i jeżdżą dalej. Ci którzy wymienili po 15tys km znów je usłyszeli. Jak będę w PL to pojadę do ASo niech zobaczą
  6. KL4K50N

    3.0tdi bmk

    Nie były robione raczej, bo 2 sekundy podczas startu dzwonii któryś :-D. Ale znam ludzi co przejeździli z tym ponad 60 tysi i nawet nie zamierzają tego robić. Pewnie 99% postów z tymi napinaczami to tylko i wyłącznie panika a i tak się nic nie stanie. Ale jak się stanie to się zmieni silnik i po klopocie
  7. Nie wiadomo czy holendrzy będą chcieli się w to bawić. Jedni wręcz nie cierpią polaków a inni wręcz przeciwnie...
  8. Easy man :-) Napisałem do nich e-maila, zobaczymy co to będzie.
  9. Niestety ja mam sedana i w sumie co ja mogę z nim zrobić?
  10. KL4K50N

    3.0tdi bmk

    O jakim dodatku piszesz?
  11. Ale to nie wykluczone, że jakby była możliwość ominięcia tej akcyzy to bym z niej nie skorzystał:-) Tylko powiedz mi jak mam to zrobić
  12. Ale ja się licze z tym, że muszę zapłacić 18,6% dla mnie to nie problem, ponieważ wybierając ten silnik miałem na uwadze tą akcyzę. Co do rejestracji, wolę go zarejestrować w PL. Wychodzi taniej niż tutaj w NL. Niestety Holenderskie prawo jest baaardzo ciężkie dla portfela jeżeli ma się silnik diesela i wagę prawie 2 tony. Obliczyli mi ubezpieczenie co miesiąc 80e + 580e na kwartał za podatek drogowy... Chyba są chorzy na głowę. Wole zapłacić raz te 8tys zł i mieć z głowy. Niż co trzy miesiące płacić im 600e
  13. KL4K50N

    3.0tdi bmk

    No właśnie nic się nie dzieje. Silnik chodzi idealnie, nie dymi, nie szarpie, nie dławi się nic. Chodzi idealnie. A jakie są objawy padających wtrysków?
  14. Na razie za krótko go mam. Musze pojeździć, sprawdzić jak się zachowuje. Jako priorytet teraz czeka mnie podróż do PL (1450km) i rejestracja auta na PL blachy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...