Skocz do zawartości

mateusz1528

Pasjonat
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mateusz1528

Osiągnięcia mateusz1528

0

Reputacja

  1. Witam. Panowie mam problem z notlaufem w moim AJM. Udało mi się zrobić logi ale tylko statyczne bo dynamicznych nie jestem w stanie zrobić bo urywa mi komunikację z modułem silnika i nie mogę zrobić diagnozy. Wymieniony przepływomierz na nowy. Turbina była czyszczona 3 lata temu oraz wymieniony N75, EGR wymieniony na nowy w listopadzie tamtego roku. Jest też objaw taki, że po odpaleniu falują obroty. Po odłączeniu wężyka od EGR falowanie ustaje. Dodam też, że auto jest po "virusie". Sprawdziłem gruszkę od turbo to porusza się w pełnym zakresie bez problemów. Logi silnika statyczne: 08 - 001 08 - 003 08 - 004 08 - 013 08 - 023 04 - 000 04 - 003 04 - 004 04 - 011 Z góry dzięki za pomoc lub jakieś wskazówki.
  2. Ja bym proponował sprawdzić filtr paliwa. Lejesz na stacjach CPN czy na "swoich stacjach"? A jak nie to zaworek zwrotny o ile jest w tych modelach.
  3. Dokładnie tak jak kolega wyżej pisze. Podepnij pod kompa i tam będziesz wszystko wyłożone prawie jak na dłoni
  4. No ale sprzedawca zapewniał mnie, że nic nie robił z nim. Sterownik nie chce w ogóle przyjąć żadnego kodowania. Nie mogę nic zmienić. Wydaje mi się, że to przez Crash Data, która była zapisana.. Ale mogę się mylić.
  5. No pamiętam, na starym było tak: Software Coding: 00106 Work Shop Code: WSC 63351 Słyszałem właśnie, że niby raz się programują ale w tych modelach niby nie.
  6. Spróbuj wyłączyć ESP i pojeździj i zobacz czy dalej tak będzię. Jeżeli tak będzie to musisz ustawić poprawnie czujnik ABS-u.
  7. VAG-COM Release 311.2-N + VAG KKL Mam jeszcze VagTacho ale nie wiem czy tym coś zdziałam.
  8. Ok zaraz pójdę zobaczyć. A jeżeli nie będzie chciał zmienić kodowania to o co chodzi ?[br]Dopisany: 18 Listopad 2011, 20:02_________________________________________________No i tak jak myślałem.. Nie przyjmuje nic. Żadnej wartości. A Crash Data może mieć na to wpływ ? Bo miałem taki błąd wcześniej, po pierwszym podłączeniu ale się usunął i już go nie ma.
  9. A jakie powinno być ? A wyświetla mi takie coś : Component and/or Version: Airbag Front+Seite 1001
  10. Mam teraz tak: Software Coding: 01104 Work Shop Code: WSC 06435 A na starym było: Software Coding: 00106 Work Shop Code: WSC 63351 I nie mogę zmienić ani tego ani tego..
  11. Witam. Mam pytanie dotyczące sensora od air-bag. Mój się wysypał i zmieniłem go, na taki sam, ten sam numer tylko, że rok starszy i problem dotyczy kodowania. Nie mogę go w ogóle zmienić. Od razu po podpięciu wyskakują takie błędy: 4 Faults Found: 01228 - Airbag Cut-Off Switch for Passenger Side (E224) 30-00 - Open or Short to B+ 01578 - Airbag Deactivation Warning Lamp: Passenger Side (K145) 31-00 - Open or Short to Ground 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - - 01213 - Belt Tensioner Igniter: Rear Middle (N198) 35-00 - - Po wykasowaniu zostaje tylko: 01228 - Airbag Cut-Off Switch for Passenger Side (E224) 30-00 - Open or Short to B+ Lecz chodzi mi bardziej o kodowanie. Spotkał się już ktoś z takim czymś ? Pozdro
  12. Wymieniałeś przeguby lub robiłeś cos z czujnikiem ABS-u? Jeżeli tak to musisz poprawić czujnik bo to wina czujnika ABS-u. Ja mam tak samo.
  13. Witam. Panowie prosze powiedzcie mi czy jest jakas różnica w BOSE z B5 przed liftem a po lifcie ? Bo mam do kupienia za dobre pieniądze BOSE z przedlifta i nie wiem czy będzie do mnie pasowało. Oczywiście zaznaczam od razu, ze mam polifta. Z góry dzięki za odp.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...