Witam.
W moim A4 B8 2.0TDI 2008r. 228tkm. manual, został wymieniony dwumas na nowy (plus łożysko na wysprzęgliku).
Po wymianie jest idealnie jeżeli chodzi o prace silnika na wolnych obrotach bo wcześniej szarpało i stukało na wolnych obrotach.
Teraz pojawił się nowy problem, mianowicie biegi nie wchodza tak jak mają wchodzić. Przed wymianą dwumasu ciężko wchodził wsteczny i jedynka (uznałem, że da sie z tym żyć).
Obecnie wsteczny i jedynka oraz dwujka są dobrze a reszta jest źle. Biegi od trzy do sześć są poprzestawiane i żeby coś wbić to trzeba ich szukać np: wbijam jeden, ruszam (jest OK), wbijam dwa (jest OK), wbijam trzy a tu silnik zgasł (zadusił się) okazało się że wbiłem pięc a nie trzy, odpalam silnik szukam trójki (która teraz jest w pozycji między prawidłową jedynką a trójką), znlazłem trzy, jade i szukam czwórki (które jest między prawidłową dwójka a czwórką), jade dalej wbijam pięć (lewarek w pozycji normalnego pięć) a tu auto na luzie! analogicznie jak trójkę muszę poszukać piątki, która jest obecnie bliżej norlanej trójki jak piątki. MASAKRA.
Niby wiadomo o co chodzi - trzeba ustawić wybierak biegów ale do cholery jak?
Mechanik (do którego mam zaufanie) twierdzi, że ustawianie biegów w tym aucie jest zupełnie inne jak w poprzednich modelch i wogóle miał pierwszy raz na podnośniku takie auto i poprostu rozkłada ręce (cały dzień ustawiali to we dwóch i nic nie ustawili - cały czas źle)
Tu potrzebuję pomocy.
Czy posiada ktoś instrukcję albo napisze mi jak to zrobić żeby to dobrze zrobić bo już zaczynam się bać, że skrzynia padła.
Z góry dziękuje za pomoc. Sprawa dla mnie pilna bo auto wisi na podnośniku.