Skocz do zawartości

sewrryn

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O sewrryn

  1. Odświeże troche temat bo dalej mam jeden z problemów z tematu. Mianowicie dalej mi świecą poduszki. Byłem u człowieka, który podpiął się pod auto czyms co miało z nim się dogadać i powiedział że sensor (czujnik czy sterownik) airbag-u twierdzi, że dostaje za wysokie napięcie i dlatego wywala błąd ale on nie ma pojęcia co dalej i mi podziękował. Chyba będę musiał się za to sam zabrać ale nie mam odpowiedniego sprzętu i oprogramowania albo samego oprogramowania, ponieważ z poprzednich aut (passat b5 fl, octavia II) zostały mi następujące kabelki: - VAG KKL 2 linie k - VAG K+CAN, - GALETTO. Może mi doradzicie czy moje kabelki potrfią się dogadać z moim autem? A jeżeli tak to jaki program do tego potrzebuje? VAG K+CAN za pomocą VAG Commandera potrafi rozmawiać chyba ze wszystkim w aucie poza silnikiem i airbagiem czyli to czego potrzebuje. Czy jakby okazało się, że mam zepsuty sensor airbag to wówczas wystarczy założyć nowy czy 3ba coś jeszcze robić komputerem w stylu adaptacji? W którym miescu w aucie znajduje się ten sterownik? Jak sie do niego dobrać? Żółta kontrola z przekreślonym kluczem (komuniat: lock ignition defective) znikła po wyczyszczeniu kluczyka.
  2. Witam. Problem mam jak w temacie, mianowicie: 1. świeci sie kontrolka poduszek (poduszki nie strzelały, auto nie bite), po podłaczeniu VAG-a pokazuje następujące błedy: ----------------------------------------------------------- VIN : WAUZZZ8K88A007126 Numer Sterownika :8K0959655B Nazwa :J234 AirbagVW-AU10 Kodowanie : 30343434363030303030554A304C384B3053 SW :0410 Data odczytu :2012-09-14 11:49:36 Raport Znalezionych bledow 13636096($D01200):89 Brak opisu w pliku ODX Przerwa/zwarcie do masy Lamp ON status nieznany 10485833($A00049):89 Brak opisu w pliku ODX Przerwa/zwarcie do masy Lamp ON status nieznany -------------------------------------------------------------- Ich ununięcie nie daje żadnego skutku, odrazu pojaiwają sie na nowo. Vag nie umie opisać błędu i tu zwracam sie o pomoc - gdzie szukac usterki powodującej te dwa powyższe błędy? 2. Po około pół minuty od włożenia kluczyka do stacyjki zapala sie zółta kontrola przekreślonego kluczyka (na komputerze pokładowym licznika) ----------------------------------------------------------------- VIN : --- Numer Sterownika :8K0907064A Nazwa :J393 BCM2 1.1 Kodowanie :0B 01000620003900C0012001 SW :0141 Data odczytu :2012-09-14 11:50:52 Raport Znalezionych bledow 166(0x00A6):E8 Przełacznik układu zezwolenia na wejscie i uruchomienie -E415- Sygnal niezrozumialy Lamp ON ------------------------------------------------------------------------ Błąd pojwił sie po sciągnięciu i założeniu tapicerki drzwi kierowcy. Usunięcie błędu nic nie daje (powraca) i pytanie podobne mam jak przy poduszkach - gdzie szukać przyczyny? Z góry dziękuje za info.
  3. Wymianiałem tylko dwumas (1800zł sasch) i łożysko oporowe. Tarcza była gruba i mechanik stwierdził że nie ma sensu wymieniać. Za robociznę (wymiana dwumasy + wymiana kompletnego rozrządu) dałem 800zł. Jeżeli chodzi o latanie to budzik pokazuje 228tkm i jest to oryginał.
  4. NApiszesz mi może czy po sciągnięciu skrzyni i wymianie łożyska oraz dwumasu miałes jakiś problem z ustawieniem biegów? Ja miałem robioną ta samą operację w moim B8 i za cholere nie idzie teraz biegów ustawić (brak wiedzy i doświadczcenia z B8). Albo może wiesz jak to zrobić, jeżeli wie to tylko szwageir to jeżeli to możliwe poproszę do niego tel. tu rozpoczołem nowy temat http://a4-klub.pl/uklad-napedowy-12/ustawic-wybieranie-biegow-wymianie-dwumasy-244449/ Pozdrawiam.
  5. Ja wymianiełem dwumas w tym miesiącu (a4 b8 2.0tdi). Objawy stukanie i lakkie poszarpywanie silnikiem na wolnych obrotach. Koszty 1800zł dwumas SASCH (oczywiscie nowe, jakby było LUK byłoby drożej i nie są zamienne) + 100zł łożysko (wyciskowe czy oporowe). Objawy ustąpiły ale teraz mam problem z wbieraniem biegów (ale to juz opisałem w nowym temacie).
  6. Witam. W moim A4 B8 2.0TDI 2008r. 228tkm. manual, został wymieniony dwumas na nowy (plus łożysko na wysprzęgliku). Po wymianie jest idealnie jeżeli chodzi o prace silnika na wolnych obrotach bo wcześniej szarpało i stukało na wolnych obrotach. Teraz pojawił się nowy problem, mianowicie biegi nie wchodza tak jak mają wchodzić. Przed wymianą dwumasu ciężko wchodził wsteczny i jedynka (uznałem, że da sie z tym żyć). Obecnie wsteczny i jedynka oraz dwujka są dobrze a reszta jest źle. Biegi od trzy do sześć są poprzestawiane i żeby coś wbić to trzeba ich szukać np: wbijam jeden, ruszam (jest OK), wbijam dwa (jest OK), wbijam trzy a tu silnik zgasł (zadusił się) okazało się że wbiłem pięc a nie trzy, odpalam silnik szukam trójki (która teraz jest w pozycji między prawidłową jedynką a trójką), znlazłem trzy, jade i szukam czwórki (które jest między prawidłową dwójka a czwórką), jade dalej wbijam pięć (lewarek w pozycji normalnego pięć) a tu auto na luzie! analogicznie jak trójkę muszę poszukać piątki, która jest obecnie bliżej norlanej trójki jak piątki. MASAKRA. Niby wiadomo o co chodzi - trzeba ustawić wybierak biegów ale do cholery jak? Mechanik (do którego mam zaufanie) twierdzi, że ustawianie biegów w tym aucie jest zupełnie inne jak w poprzednich modelch i wogóle miał pierwszy raz na podnośniku takie auto i poprostu rozkłada ręce (cały dzień ustawiali to we dwóch i nic nie ustawili - cały czas źle) Tu potrzebuję pomocy. Czy posiada ktoś instrukcję albo napisze mi jak to zrobić żeby to dobrze zrobić bo już zaczynam się bać, że skrzynia padła. Z góry dziękuje za pomoc. Sprawa dla mnie pilna bo auto wisi na podnośniku.
  7. Witam wszystkich. Miło mi że udało mi sie zalogować do tego forum. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...