Skocz do zawartości

Łukasz P

Pasjonat
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Łukasz P

  1. Łukasz P

    czy realna cena?

    no nie trafiłaem w int. na aukcję z wachaczami czy realna cena? http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=303409499
  2. Dzieki wielkie wszystkim za pomoc, uzbieram kasę i wymieniam przepływkę, zdecyduję się na serwis - 500 zł gdy oddam starą, bno z tymi używanymi to bywa różnie. P.S. z tego co mi wiadomo po zamontowaniu nowej przepływki należy podpiąc się pod VAG by wykasować stare blędy?
  3. Odłącz akumulator i powiedz czy po podłączeniu się coś poprawiło. niestety żadnej poprawy[br]Dopisany: 08 Październik 2007, 14:18 _________________________________________________ Ciśnienie jest dobre bo było sprawdzane aczkolwiek mechanik stwierdził, że na zimę można by pompę wymienić bo nie jest do końca sprawna-więc nie sądzę by yo ona powodowała aż takie wariacje. no tak chyba skończy się tak że wymienię przepływomierz, pompę paliwa tylko jak uzbieram troche funduszy-no bo koszt bdzie dosyc spory-tyle tylko że nie bardzo mi sie to uśmiecha jeżeli nie mam pewności co do przyczyn usteki.
  4. mam go odpiętego-tj zawór zwrotny z węglem aktywnym czy coś podobnego-nawet na forum pisano że nie ma on żadnego znaczenia dla prawidłowej pracy i tak tez mi powiedział mechanik-więc w końcu jak to jest? juz się pogubiłem....
  5. 50 stc i jak przekreoczy 2000 obr/min
  6. świece i przewody wymienione wraz z kopułką i palcem[br]Dopisany: 26 Wrzesień 2007, 11:46 _________________________________________________ u mnie sonda wymieniona ale brak efektów
  7. no tak ale pod vag-iem błędów brak!!! i co?
  8. 1. No tak czytałem wątki i nie bardzo mogę połączyć tego do mnie. Mianowicie autko rano nie chce odpalić, wkręca się na obroty 500 i zdycha, za trzecim razem wskakuje normalnie-ale objawia sie to tylko jak jeżdzę na benzynie. Gdy jeżdżę na gazie i zgaszam na gazie następnego dnia odpala normalnie jak powinno być i to mnie dziwi-bo przecież chodzi na benzynie na początku. 2. Problem dwa to mulenie się autka tzn na benzynie nie chce w ogóle jechać, dusi się i nie wkręca, za to na gazie jak jadę jest tak jak być powinno, czyli płynne wkręcanie i rownomierne przyspieszanie. Wczoraj autko stało u mechanika, wymienił sondę lambda bo była padnięta i według jego opini przyczyna leży po stronie przepływomierza-jest na wykończeniu i zasugerował wymianę pompy paliwa bo niby daje ciśnienie ale jest tam jakiś zawór utrzymujący je by normalnie odpalić i on może być padnięty. Czy można wymienić tylko ten zawór? Wiem że dużo napisałem ale z problemem borykam się dłuższy czas i nie znalazłem osoby która potrafiłaby mi pomóc a już nie mówie o mechanikach-objechałem chyba wszystkich
  9. co może być przyczyną że nie pokazuje mi temperatury silnika-wskazówka nawet nie drgnie, jak to sprawdzić? stało się to dzisiaj do tej pory zawsze było 90. jak sprawdzałem to silnik ładnie nagrzany jak zawsze i jeździ oki. Jeśli ktoś może powiedzieć jak srawdzić co gdzie i jak będę wdzięczny. ;(
  10. to az niemozliwe bo przepływka podaje informacje ile wtrysnac paliwa na podstawie powietrza , temperatury etc.-to że autko może chodzić bez zaworku zwrotnego paliwa (za filtrem powietrza) to rozumiem i wiem że tak naprawdę nie musi być ale że przepływka może być zbędna to chyba niemożliwe-może ktoś mądry nam to wyjasni?
  11. sądze że jak masz sekwencje to przepływka u ciebie ma znaczenie i na gazie dlatego objawy spadku mocy sa odczuwalne w obydwu pyzrpadkach zasilania. Najprościej by było jakbyś dorwał kogoś z takim samym silnikiem co twój i na chwile podmienił przepływkę wtedy byłaby pewność że to ona. Takl na marginesie to objawem końca przepływki może byc nawet odcinanie dopływu paliwa (tzn kręcisz autko do 5 tyś i do 3 tyś jakoś ciągnie-nawet może przerywać, bo to tez jakis objaw- a powyżej 3 tyś nagle zamula i jakby chamował zamiast przyspieszać)
  12. przepływomierz z tego co wiem jak jeździsz na gazie nie ma większego znaczenia i na gazie będzie cykał oki ale na benzynie już nie, swoją drogą te przepływki to drogi interes a są wg opinii niejednego mechanika bardzo delikatne co w połaczeniu z gazem nie jest za ciekawe - i dlatego jak gaz to powinna być sekwencja.
  13. dla zainteresowanych, przyczyną mulenia i nie wchodzenia na obroty może być przepływomierz, wczoraj wróciłem od mechanika i domowym sposobem ustalił że rzeczywiście u mnie z przepływką cos jest nie tak. Teraz sposob jak to sprawdzić: 1. pod komputerem nie wykazuje żadnych błędów wszystko oki więc, 2. zdjąć przepływomierz i przy otworze od strony filtra tj. otwór z zamontowaną siatką wstawić kawałek tektury tak aby zakryło połowę otworu (dotyczy przepływomierza) 3. Ponownie wszystko podłączyć i się przejechać, jeżeli jest poprawa tzn że przepływka pada. 4. Według mechanika ten sposób umożliwia wymuszenie przepływu powietrza gdyż wewnątrz przepływki znajduje się mniejszy otworek w którym są zamontowane jakieś druciki co właśnie podaja informację do czujników o prezpływie powietrza i dozują wtrysk paliwa-zmniejszenie otworu jak w pkt.2 powoduje wiekśzy strumień co w przypadku uszkodzenia tych drucików-moż zostać odczytane przez czujniki jako prawidłowe. 5. U mnie po zastosowaniu tej metody rzeczywiście się poprawiło i samochód zaczął ciągnąć normalnie bez duszenia czy zapychania się-ale trwało to jakieś 20 km i jak jest teraz to nie wiem bo przez pierdzieloną galąź z drzewa która się wbiła w moją chłodnicę autko mam unieruchomione i na serwisie. 6. cena przepływomierza do silnika 1,6 ADP w serwisie ASO to 488 zł gdy odda się starą przepływkę-dają dwuletnią gwarancję 7. Koszty i jeszcze raz koszty-coraz mniej marka AUDI mi się podoba, bo sypie się tak samo jak inne
  14. a jakie jeśli można bo mnie już szlak trafia-nie lubie jak coś jest nie tak-znjaomy mówi o przepustnicy i że może załatwic za 150 zł używaną z gwarancją ale czy warto?
  15. aż nie chce mi się wierzyć że to mialoby taki wpływ na silnik przecież świece i tak dobiera się pod konkretny model i silnik i nie ma chyba znaczenia że musi byc to BOSCH-aby uznany producent!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...