Skocz do zawartości

Kaczy

Pasjonat
  • Postów

    68
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kaczy

Osiągnięcia Kaczy

0

Reputacja

  1. Kaczy

    [B8 TDI] Błąd 09124

    Witam W imieniu kolegi który jeździ audi A4 B8 TDI proszę o pomoc w odczytaniu co może oznaczać błąd 09124. Z objawów dodatkowych to świeci się kontrolka check i mruga kontrolka od świecy żarowej. W szukaj nic nie znalazłem. Proszę o pomoc. Pozdrawiam
  2. Proszę o cenę zakupu wahacza dolny prawy tylny Audi A4 B5 97r. (z segmentu MasterSport) + ewentualne koszty przesyłki
  3. Tego się nie da posklejać bo niema tam dostępu, jest to forma jakieś przesłony która pracuje wewnątrz tego króćca wychodzącego z rury w stronę oddmy. Pytanie czy jeśli ta "folia" jak ją nazwałem jest trochę odkształcona ma jakiś negatywny wpływ?
  4. Witam Odgrzebuje stary temat, ale w moim przypadku cały czas aktualny. Spróbuję to opisać bo ze zdjęcia nic nie widać. 4.jpg | | Fotki, Zdjcia, Obrazki Fotosik.pl Ostatnio czyściłem przepustnice i przy okazji demontażu rury idącej od filtra powietrza do przepustnicy zauważyłem że w tej części rury w której idą dwa przewody w bok do odmy patrząc od środka w tą rurę wystaje z otworu tego króćca kawałek tak jakby foli koloru jasno czerwony-pomarańczowy, niewiele tam widać ale jak udało mi się szczypcami to chwycić i trochę wyciągnąć to miało to kształt płaski okrągły, dość sztywne, luźnie osadzone. Miało to trochę większą średnice niż otwór, tak wiec żadne przedmuch tego nie wypchnie do wewnątrz rury doprowadzenia powietrza ani tez nie przepchnie w stronę odmy bo od strony odmy króciec ma kratkę. Było to trochę zdeformowane. Wyglądało to tak jakby miało to zatykać ten otwór idący w stronę odmy. Jaką role pełni ta "folia" i czy jeżeli jest zdeformowane może mieć znaczenie przy np. falowaniu obrotów. Normalnie tego nie widać, pewnie gdyby nie wystawało to bym tego nie zauważył, ale możne jest ktoś na forum co coś wie w tym temacie wie. Pozdrawiam <br /><br />
  5. hej mogę prosić o meila z cenami zestawu poduszek, pod silnik i skrzynie oraz komplet wahaczy + drążki pozdr MK
  6. Dzięki za odpowiedź. W tych przewodach doprowadzających powietrze przed przepustnicą widać na ściankach że są lekko pokryte i zabrudzone olejem. Co do szczelności sam sprawdzałem nic nie znalazłem, ale sprawdzę jeszcze raz, no i dam mu trochę pojeździć na Pb. Jeszcze raz dzięki. I tak dla wiedzy mojej i innych czytających , bo na forach nie ma jednoznacznej odpowiedzi - zakładając że przepływomierz jest uszkodzony, wymieniam na drugi nowy lub używany sprawny, to powinno wszystko działać jak należy ( zakładając że wszystko inne jest sprawne) czy coś trzeba jeszcze robić jak resety, kasowanie błędów, zrobić ileś tam kilometrów itp. Pozdr ---------- Post dopisany at 14:20 ---------- Poprzedni post napisany at 14:20 ---------- Dzięki za odpowiedź. W tych przewodach doprowadzających powietrze przed przepustnicą widać na ściankach że są lekko pokryte i zabrudzone olejem. Co do szczelności sam sprawdzałem nic nie znalazłem, ale sprawdzę jeszcze raz, no i dam mu trochę pojeździć na Pb. Jeszcze raz dzięki. I tak dla wiedzy mojej i innych czytających , bo na forach nie ma jednoznacznej odpowiedzi - zakładając że przepływomierz jest uszkodzony, wymieniam na drugi nowy lub używany sprawny, to powinno wszystko działać jak należy ( zakładając że wszystko inne jest sprawne) czy coś trzeba jeszcze robić jak resety, kasowanie błędów, zrobić ileś tam kilometrów itp. Pozdr
  7. Panowie zwracam się z ponowną prośbą o pomoc w celu zdiagnozowania przyczyny falowania obrotów na biegu jałowym po zejściu z obrotów. Jak bez vaga ocenić używany przepływomierz po wymianie. Wyżej w postach opisałem co robiłem już, miałem dostęp do dwóch używanych przepływomierzy, po wymianie i odpaleniu silnika nie było widać różnicy. Nie jeździłem na tych wymienionych przepływkach, nie resetowałem błędów. Jeden z elekrtoników mówi mi że to na 100% przepływka, a ja nie do końca jestem przekonany co do tego. Jak ją sprawdzić po zamontowaniu w auto be z vaga??????????
  8. Chyba w zły temat się podpoiłem, bo żadnego odzewu nie ma. Powiedzcie chociaż że bzdury pisze, bo nie wiem czy to co napisałem powyżej ma sens. Jak sprawdzić używaną przepływke po zamontowaniu w auto? wpiąć i jechać i już powinno odczuć się różnice czy coś jeszcze??
  9. Dodam jeszcze ze wszystkie testy robiłem na benzynie. Pozdr
  10. Witam Zamierzam wyczyścić przepustnice, ostatnim razem widziałem za mam uszkodzoną ta papierową uszczelkę, można ją kupić lub czymś zastąpić. Ktoś mi mówił ze można użyć jakiegoś silikonu uszczelniającego. Proszę o radę. Pozdrawiam
  11. Witam Proszę o radę - w który przewód w układzie chłodzenia mam zdjąć aby spuścić płyn tak aby jak najwięcej tego syfu wyleciało? Chce wlać w układ środek K2, pojeździć około 100km, spuścić płyn i zalać nowym. Drugie pytanie to takie - czy jest możliwe podpiąć się w układ tak aby go przepłukać poprzez wpięcie się w wodę z sieci wodociągowych. Z góry dziękuję. Pozdrawiam Pomożecie w temacie tego płukania????
  12. Prawie po dwóch latach trafiłem na ta instrukcję. Pozdr
  13. Ale jak rozpiąć te żółte kostki aby sprawdzić jak to wygląda od środka pinów?
  14. Panowie jak rozpiąć tą żółtą kostkę pod siedzeniem od airbag'a w audi 97r. sedan B5? Pozdr[br]Dopisany: 17 Czerwiec 2010, 14:38_________________________________________________Zrobiłem drugie podejście do tej żółtej kostki pod siedzeniem i nie dałem rady tego rozpiąć żeby sprawdzić jakość konektorów, wg opisu powyżej jednym z przyczyn powstawanie tego błędu airbag'a jest brak kontaktu w tych kostkach pod siedzeniem, czy mam tak to rozumieć że najlepiej jest te kostki wyciąć i przewody zalutować? Pozdr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...